2014-05-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Playz
Fast det går inte att fuska på Fifa. "utnyttjar op", ska folk spela som du vill bara för att du tycker det är tråkigt att möta dom?
Det handlar om att vinna, om dom inte kan vinna med "markspel" så kör dom det som fungerar. Inget "op" med det, inget fusk. Bli bättre och sluta gråta.

Du skojar med mig eller? Så du menar att du älskar --->ONLINESPEL<---- där folk är som --->BOTAR<---? Alltså att dom flesta man möter kör samma identiska spel för att vinna .. Jag har all rätt att gnälla, efter allt så betalar man 500 för ett spel som inte ens är bra.. Och vad snackar du om att bli bättre, är du seriös? Du hör till dom människorna som dömer utan att sett mina matcher? Sånt kallar jag äckelfolk, man dömer inte förräns man sett med egna ögon..

Skulle faktiskt vilja ha ett jävligt bra svar från dig hur det är alltid jag som skapar chanserna match efter match medans motståndarna alltid blir frustrerade på mig och skjuter random skott/inlägg om jag nu är så kass? :S

Och klart som fan att fler skulle spela som mig om inte delar av spelet var OP=utnyttja för att vinna..
Citera
2014-05-06, 15:35
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Är webappen svinseg för någon annan? När man söker dvs

Samma här
Citera
2014-05-06, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
sluta klaga, träna mer och lär dig utnyttja det du kallar för "OP"

Så jag ska acceptera att spelet är skit alltså? Hade kunnat acceptera det om de var någon indiestudio som gjrotspelet.. Nu är det fan EA.. Kanske vore bättre för dig att kolla på när jag spelar innan du säger något? Sjukt många som dömer en utav att bara läsa kommentarer..

Och vadå kallar OP? Vad jag vet så vet alla om att det är OP? Inte läst forumet här förut elleR? :S Och dessutom t.ex nickar.. säg mig om FIFA ska efterlikna riktig fotboll, varför görs det mer nickmål då? Nickmål är sällsynt i riktig fotboll..
Citera
2014-05-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Det här kan vara det dumaste jag läst. Det är du som är en fulspelare som inte gör inlägg och sånt.

Troll eller? Hur kan jag vara en fulspelare för att jag inte utnyttjar något som är OP? Fattar inte hur folk tycker det är kul ens.. Ta ett random RPG spel och du hitta en bug som gör dig odödlig, skulle du gjort det? Då är du förmodligen en casual player och inte gamer.. En riktig gamer spelar spelet och utnyttjar inte svagheterna i spelet.
Citera
2014-05-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Troll eller? Hur kan jag vara en fulspelare för att jag inte utnyttjar något som är OP? Fattar inte hur folk tycker det är kul ens.. Ta ett random RPG spel och du hitta en bug som gör dig odödlig, skulle du gjort det? Då är du förmodligen en casual player och inte gamer.. En riktig gamer spelar spelet och utnyttjar inte svagheterna i spelet.

Dags att lära dig att försvara med snabba ytterbackar och starka mittbackar? Jag har inte direkt svårt att möta dessa typer, även om man möter någon på 10 matcher som verkligen kör denna stil så håll bara boll och gör mål på dina anfall.
Citera
2014-05-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalastro
Dags att lära dig att försvara med snabba ytterbackar och starka mittbackar? Jag har inte direkt svårt att möta dessa typer, även om man möter någon på 10 matcher som verkligen kör denna stil så håll bara boll och gör mål på dina anfall.

Jag försvarar ju mer eller mindre alla dom anfallen ju ... Sen kommer 1 jävla lyckad boll.. mål.. Och så påstår en del här att det inte är OP? Nä nä säg det till skottstatistiken där motståndaren kan ha 1 skott överhuvdtaget och jag sjukt många klara chanser men som bara inte går in..

Hatar även fifa14 med sin jävla brottarfotboll.. Folk drar och spelförstör utan att domaren gör ett skit och då snackar jag inte om att dra till 1 gång utan hålla fast en .. Aldrig sett de vara godkänt i riktig fotboll så om fifa ska ha samma regler varför är det då godkänt? :S

Förlorat 2 matcher i rad nu, gissa hur? Båda matcherna har målvakten släppt en dålig retur på ett random skott och enkelt mål och sen ett nickmål i 85-90 min.. båda slutade 2-1 och båda matcherna så hade dom inga skott nästintill mer än målen dom gjort, medans jag hade chans efter chans och fattar inte vad fan jag gör för fel för siktar gör jag.. Seriöst senaste matchen hade jag nog 5-6 bollar i ribba/stolpe -.-
Citera
2014-05-06, 16:11
Medlem
Rackkartygarns avatar
Vilken dag brukar priserna vara som högst i veckan? Funderar på att sälja mitt lag och vill inte förlora så mycket på de
Citera
2014-05-06, 16:14
Medlem
Synpunkter på denna? Några förbättringar? Förutom diverse IF-kort på spelare som redan finns i elvan.
http://www.futhead.com/14/squads/11204919/

Inte så nöjd med Jussie där, men det var enda gubben jag fick in för full kemi på spelare runtomkring.
Citera
2014-05-06, 16:19
Medlem
zacattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Synpunkter på denna? Några förbättringar? Förutom diverse IF-kort på spelare som redan finns i elvan.

Inte så nöjd med Jussie där, men det var enda gubben jag fick in för full kemi på spelare runtomkring.

http://www.futhead.com/14/squads/11212733/
Citera
2014-05-06, 16:20
Medlem
DrStrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen

Byt ut Chiellini mot Benatia och Buffon mot De Sanctis, så kan du byta ut Jussie

E: Eller bara Buffon mot De Sanctis.
Citera
2014-05-06, 16:21
Medlem
Niggi.Malms avatar
Rekommenderar verkligen detta lag till er som inte har så mycket coins, eller letar efter ett fittnes team! http://www.futhead.com/14/squads/11212391/
Citera
2014-05-06, 16:23
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Så man kan inte kalla dig för "fulspelare" men det är okej för dig att kalla andra det? Troll eller? Du bör lära dig se skillnad på någonting som gör dig odödlig i ett skjutarspel och en viss spelstil i ett fotbollsspel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in