Citat:
Ursprungligen postat av
kalastro
Dags att lära dig att försvara med snabba ytterbackar och starka mittbackar? Jag har inte direkt svårt att möta dessa typer, även om man möter någon på 10 matcher som verkligen kör denna stil så håll bara boll och gör mål på dina anfall.
Jag försvarar ju mer eller mindre alla dom anfallen ju ... Sen kommer 1 jävla lyckad boll.. mål.. Och så påstår en del här att det inte är OP? Nä nä säg det till skottstatistiken där motståndaren kan ha 1 skott överhuvdtaget och jag sjukt många klara chanser men som bara inte går in..
Hatar även fifa14 med sin jävla brottarfotboll.. Folk drar och spelförstör utan att domaren gör ett skit och då snackar jag inte om att dra till 1 gång utan hålla fast en .. Aldrig sett de vara godkänt i riktig fotboll så om fifa ska ha samma regler varför är det då godkänt? :S
Förlorat 2 matcher i rad nu, gissa hur? Båda matcherna har målvakten släppt en dålig retur på ett random skott och enkelt mål och sen ett nickmål i 85-90 min.. båda slutade 2-1 och båda matcherna så hade dom inga skott nästintill mer än målen dom gjort, medans jag hade chans efter chans och fattar inte vad fan jag gör för fel för siktar gör jag.. Seriöst senaste matchen hade jag nog 5-6 bollar i ribba/stolpe -.-