Citat:
Det är underbart när någon skriver och anklagar motdebattörer inidirekt att vara köpta, kommentaren skrivs från ett konto som sannolikt används av fler användare och drivs av några sympatisörer till Högra Sektorn i Ukraina
Den tidigaste kommentar som man hittar i ditt träd av poster är från 2014-03-14, 15:02. Och ni har fram till idag har ni producerat 715 kommentarer. Alla de poster som ni har skapat handlar, så vitt jag kan se, om utvecklingen i Ukraina.
Om någon orkar läsa igenom ”"fridaynightout" alla poster så kommer det mycket tydligt framträda ett icke enhetligt skriftspråk samt att dess poster visar på mycket skild kunskapsnivå inom ämnet (om samma företeelse).
I mitt senaste utbyte med någon på kontot ”fridaynightout” visade sig att er användare inte visste att uppgiften om att USA har spenderat fem miljarder dollar i ekonomisk bistånd till Ukraina sedan 1992, kommer från ett tal som den amerikanske undersekreteraren Victoria Nuland höll i december förra året . Något som har tidigare varit känt för de som har skrivit på ” fridaynightout” konto.
Min senaste post till ”fridaynightout”:
Igår, 06:42 Post #6064
Jag skrev:
Är det så att inte du vet att källan tilll att USA har spenderat 5 miljarder dollar i Ukraina sedan 1992 kommer från ett tal som undersekreteraren Victoria Nuland höll i december förra året? Hon nämnde inte i talet några 20 miljarder dollar till Ryssland.
(informationen om Ukrainas 5 miljarder kommer i slutet av talet)
Du kan lyssna på det hela här:
”Victoria Nuland's Admits Washington Has Spent $5 Billion to "Subv”
http://www.youtube.com/watch?v=U2fYcHLouXY
Så vad är din källa till ditt påstående?
Kommentar i denna post:
Personen som jag hade utbyte med trodde att om de 5 miljarder dollar som USA seden 1992 hade investerat i Ukraina kom från någon typ av officiellt USAID konto!!!!!!!
Det vill säga information som tidigare varit känt för användare på kontot "fridaynightout" var nu som bortblåst.
Den tidigaste kommentar som man hittar i ditt träd av poster är från 2014-03-14, 15:02. Och ni har fram till idag har ni producerat 715 kommentarer. Alla de poster som ni har skapat handlar, så vitt jag kan se, om utvecklingen i Ukraina.
Om någon orkar läsa igenom ”"fridaynightout" alla poster så kommer det mycket tydligt framträda ett icke enhetligt skriftspråk samt att dess poster visar på mycket skild kunskapsnivå inom ämnet (om samma företeelse).
I mitt senaste utbyte med någon på kontot ”fridaynightout” visade sig att er användare inte visste att uppgiften om att USA har spenderat fem miljarder dollar i ekonomisk bistånd till Ukraina sedan 1992, kommer från ett tal som den amerikanske undersekreteraren Victoria Nuland höll i december förra året . Något som har tidigare varit känt för de som har skrivit på ” fridaynightout” konto.
Min senaste post till ”fridaynightout”:
Igår, 06:42 Post #6064
Jag skrev:
Är det så att inte du vet att källan tilll att USA har spenderat 5 miljarder dollar i Ukraina sedan 1992 kommer från ett tal som undersekreteraren Victoria Nuland höll i december förra året? Hon nämnde inte i talet några 20 miljarder dollar till Ryssland.
(informationen om Ukrainas 5 miljarder kommer i slutet av talet)
Du kan lyssna på det hela här:
”Victoria Nuland's Admits Washington Has Spent $5 Billion to "Subv”
http://www.youtube.com/watch?v=U2fYcHLouXY
Så vad är din källa till ditt påstående?
Kommentar i denna post:
Personen som jag hade utbyte med trodde att om de 5 miljarder dollar som USA seden 1992 hade investerat i Ukraina kom från någon typ av officiellt USAID konto!!!!!!!
Det vill säga information som tidigare varit känt för användare på kontot "fridaynightout" var nu som bortblåst.
Jag har själv en hypotes kring detta konto och ett annat återkommande konto med samma reg datum.
Antingen så öppnades de tillfälligtvis av två fristående personer med multipla personligheter, med tillhörande inre demoner som inspirerar deras inlägg.
Eller.....Så tillhör dom denna av knoppning av Bildt stollens parti:
https://www.youtube.com/watch?v=bhQ6pEsOjE0
Viket kan förklarar det rabiata rysshatet och den paranoja som programerats in från dessa nedastående mentorer, är man en snorunge har man väl inte hunnit träffat särskilt många ryssar att börja hata på egen hand:
https://www.youtube.com/watch?v=Efc0hrzn9B0
---------------------------------------------------------------------------------
För övrigt anser jag att Carl Bildt bör omgående tvångsmedicineras, så han inte får chansen till att starta ett tredje världskrig!!!!!!
Senast redigerad av naturtvål 2014-05-06 kl. 14:24.
Senast redigerad av naturtvål 2014-05-06 kl. 14:24.
SD sitter till och med i riksdagen. Borde inte det i Ukraina få vara tillåtet att tillhöra såna partier som kan fungera som en motpol till att som kommer från Kreml.