Citat:
Ursprungligen postat av
Elvi
Han är ung, formbar och en viktig stöttepelare i SVP. Med lite mer erfarenheter och media träning så tror jag grabben kan komma långt. Han har viljan, talet och känns folklig, sådana saker människor uppskattar.
Jag tror han har en ljus framtid som politiker, små justeringar som behövs och göra intervjuer med reportrar som inte bara vill sätta honom i dålig dager!
Vad i helvete...?
Detta var en av de mest balanserade och tillåtande intervjuerna av en "nazist" jag någonsin hört i gammelmedia. Att Robin gör den i särklass sämsta intervjun jag någonsin hört en politiker göra beror
inte på endast dålig mediaträning, utan kan bara ses som ett tecken på en ytterst låg intelligensnivå. Jag tycker inte om att göra sådana påhopp på någon människa, och jag tvekar inte på att det finns betydligt mer begåvade personer inom SvP, men detta var ju för fan fruktansvärt. Det enda rimliga för partiet att göra är ju att tvinga bort mannen från sin ordförandeposition, detta är ju för fan pinsamt även för oss som inte röstar SvP.
Har du någon gång hört en intervju med Carl Bildt? Säg vad du vill om mannen och hans politiska gärning, men när det gäller intervjuer så är han antagligen den skickligaste politikern vi har i Sverige. Carl Bildt kommer undan med att driva ursprungsbefolkningar i Afrika från deras hem bara genom sin skicklighet i intervjuer, Robin Olsén kommer ju för fan knappt undan med att vilja hjälpa pensionärerna i sin hemkommun.
Avgå!