Citat:
Ursprungligen postat av
brutefish
vi klippte i stort sett allt på sista, man fick dock börja med de mest populära och sen jobba sig neråt efter "kredd".
men det var bra mycket "stökigare" på det passet ja.
utan att kika i anteckningarna så tycker/minns jag att det första gulet passet hade de mest roliga grejerna. alt. så var man mest på hugget då, andra dagen och speciellt sista passet är man lite sliten.
absolut trevligast är morgan från westbrook, tätt följt av killarna från arizona.
Jag är ändå väldigt nöjd, fick testa i princip allt jag ville och sedan när det var gjort "tickade" man lite "skit"

Smaklökarna var ändå paj efter sådär 30-40 öl.

Är ingen ticker i vanliga fall men på en sådan tillställning kan det vara kul, vilket ledde till att man vaskade en hel del och höll sig förhållandevis nykter. Tycker ändå fyllenivån var låg på festivalen, särskilt med tanke på att ölen är gratis.
Tyvärr snackade jag inte med några bryggare, var så sjukt mycket folk så ville inte stå och blockera kön när man väl fått öl. Men att få öl upphälld av de som brygger den är något speciellt ändå. Blir garanterat återbesök nästa år. Längtar redan.