Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-05, 15:10
Medlem
Svenskarnas.Partis avatar
Partikamrater överfallna vid tingsrätten i Stockholm! En skadad.
Citera
2014-05-05, 15:20
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskarnas.Parti

Vad har hänt? Hur skadad är den skadade?

Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Men det blir som sagt lite långtråkigt. Föreslog inslag av småtomtar, ufon och träskmonster

Det finns ett forum där du kan diskutera din haschish användning och eventuella tillhörande hallucinationer med likasinnade, håll dig till det.
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2014-05-05 kl. 15:27.
Citera
2014-05-05, 15:20
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Är det risk att man blir anmäld om man sätter klistermärken i brevlådor på stan?
I regel, nej. Det är inte större risk att bli anmäld för det än för att sätta på lyktstolpar eller vad-som-helst. Jag förutsätter nu att du menar postens brevlådor och inte privata brevlådor, för om det är det senare så ska jag ge dig en torpare om vi någonsin ses.

Citat:
SvP är ett seriöst parti som tror att Judar världen över konspirerar för att kontrollera alla människor. Jätteseriöst parti.
Gör dig inte löjligare än du är.

Citat:
Ursprungligen postat av Svenskarnas.Parti
Hörde att de ska vara vid god vigör efter omständigheterna.
Citera
2014-05-05, 15:39
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Varför vill Ni inte diskutera Era vanföreställningar angående den stora "judiska konspirationen" här? Psykiska besvär är accepterade idag så man skall inte skämmas.
Varför ska det diskuteras här när det finns en hel tråd för det ändamålet?
Citera
2014-05-05, 15:48
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
För att SvP har en åsikt angående "konspirationen"?

Källa?

Eller nej just det, du är ju bara en jobbig idiot som trollar.

Någon chans att en mod kan rensa upp i tråden?
Citera
2014-05-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Källa?

Eller nej just det, du är ju bara en jobbig idiot som trollar.

Någon chans att en mod kan rensa upp i tråden?

Du länkar till några själv.
http://expo.se/2013/darfor-ar-svp-ett-nazistparti_5836.html

"I partiprogrammet nämns inte judar men följer man partiets artiklar, litteratur, tal och radioprogram blir det tydligt vad som avses

I SvP:s webbradiosändingar är antisemitismen tydligt uttalad och ofta förekommande."
Citera
2014-05-05, 16:54
Medlem
trtrtrtrs avatar
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=161&artikel=5853759

Intrvju med Robin Olsén från Mora.

Alltså ÄRLIGT TALAT?????!!!!! Vad i hela helvetet är detta?

Här får han chansen att i en hel intervju att göra ett normalt, sansat och gott intryck men beter sig som en jävla hormonstinn aggrorobot. Passivaggressiv, tyken och kortfattad. Total katastrof. Journalisten måste till och med be honom sluta läsa innantill. Lyckades aldrig lyssna klart på hela, detta var för jävla pinsamt bara. Skrivbordstjänst i en underjordisk bunker är det minsta man kan hoppas på för denne Robin, men som vanligt lär väl antagligen inte partiledningen våga agera ett skit.

Det är inte ofta jag lyckas bli provocerad men jag är både förbannad och provocerad nu. Sånt här skadar partiet och svensk nationalism allvarligt, inte ens en grindvakt som MrSkarsbög kan förneka detta faktum. Detta går inte att ursäkta med "medieovana" eller "brist på erfarenhet". Snubben är fan komplett efterbliven.
Citera
2014-05-05, 17:04
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr

Här får han chansen att i en hel intervju att göra ett normalt, sansat och gott intryck men beter sig som en jävla hormonstinn aggrorobot. Passivaggressiv, tyken och kortfattad.

För att det inte ska bli på detta viset är det enda som hjälper; Träna, Träna, Träna, Träna.
Citera
2014-05-05, 17:04
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:

Här får han chansen att i en hel intervju att göra ett normalt, sansat och gott intryck men beter sig som en jävla hormonstinn aggrorobot. Passivaggressiv, tyken och kortfattad. Total katastrof. Journalisten måste till och med be honom sluta läsa innantill. Lyckades aldrig lyssna klart på hela, detta var för jävla pinsamt bara. Skrivbordstjänst i en underjordisk bunker är det minsta man kan hoppas på för denne Robin, men som vanligt lär väl antagligen inte partiledningen våga agera ett skit.

Det är inte ofta jag lyckas bli provocerad men jag är både förbannad och provocerad nu. Sånt här skadar partiet och svensk nationalism allvarligt, inte ens en grindvakt som MrSkarsbög kan förneka detta faktum. Detta går inte att ursäkta med "medieovana" eller "brist på erfarenhet". Snubben är fan komplett efterbliven.

Katastrof ja.

Citat:
-Hur många är ni?

- Det svarar vi inte på.

- Varför?

- Därför.

Är han typ 12 eller?
Citera
2014-05-05, 17:13
Medlem
mrphonks avatar
Citat:

Vilket kommunalval ställer du upp i för att dra ditt strå till stacken? Eller tycker du om att sitta under anonymitetens beskydd och kasta glåpord efter de som faktiskt är beredda att offra något?
Citera
2014-05-05, 17:14
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerPer
Katastrof ja.

Är han typ 12 eller?
- Är det något just i Dalarna som landskap kanske som tilltalar folk med samma politiska åskådning som dig?

- Dalarna har ett vackert landskap.

Plocka ur era godbitar gott folk, detta är redan en modern klassiker.
Citera
2014-05-05, 17:16
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockingnrolling
NSF var för dödstraffet, är svp också det? NSF skrev rakt ut att de var rasister på sin hemsida, varför skulle de ha ändrats nu?

Jag har för mig att SvP inte förespråkar dödsstraff. Du vet vem som uppfann begreppet "rasism" och varför va? Jo, jude-bolsjeviken Trotskij i syfte att demonisera vita folks vilja att bevara sin särart i Sovjetunionen, antirasism är alltså definitionsmässigt antivitism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in