Citat:
Ursprungligen postat av
Zzarox
Vad har folket på flashback för synpunkter på gear då? Just nu ser Monken ut såhär
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zzarox-2939/hero/41572915
Har planer på att uppgradera min hjälm till en likadan fast med crit istället för life regen. Försöker även uppgradera vapen då speciellt off-handen har redigt dålig base dmg. Har fått för mig att förutom hjälm samt vapen, så ska jag på nått jävla vänster lyckas skaffa cain hands och boots. Sen tror jag fan jag är nöjd :P
Sitter för närvarande endast på 600k dmg, 5.5 miljoner toughness och 86% lightning dmg in game, d.v.s. solo buffad.
Är ingen expert på Munk alls men det ser ju lite gott och blandat ut på dina resistans. Du har både arcane, cold, poison och lightning. Där måste man ju satsa på att bara ha en så att "one with everything"-skillen får värde. Det kan ju t o m va värt att rulla en secondary på ett item du gillar för att få en enhetlig res.
IMO skall hjälm alltid alla raser ha crit chance och socket.
Bul kathos ringen är inte så bra, då skulle ha en SOJ där (stone of jordan).
Högervapnet (odyns) har ganska låg DPS...borde kunna hitta ngt med runt 2200 iallafall.
SAMTLIGA gems måste uppdateras. Att köra marquise är inte ok asså. Du har ju råd med MINST imperial emerald eller nästa steg.
Annars ser det väl ok ut.
/V_V