Citat:
Ursprungligen postat av
MoultyMedKroken
Hehe, honom har jag haft mailkontakt med. Det är rena psykvarningen.
Troligen en förvirrad snubbe som alltid drömt om att vara bandspelarexpert och nu fått tillgång till bygga-hemsida-lektioner på sjukhemmet. Jag skulle inte anförtro honom en freestyle ens, än mindre fin HiFi.
Efter mycket tjat om att han på något vis skulle identifiera sig eller sitt "företag" kallade han sig "Revox-Sven"

På denna sida får man tydligen uttrycka sig utan ”skyddsnät!” Hur man kan kalla någon psyksjuk eller komma från något sjukhem för att man är tjänstleverantör av Revox produkter förefaller absurt.
Uppenbarligen har du kommit i konflikt med personen du pratat med, som inte velat gå din önskan till mötes. När jag kontaktar Dell, HP, eller beställer varor från Elfa Radio i Stockholm, är de mer anonyma än den kontakt du haft.
Personligen skulle jag aldrig ge ut mitt namn eller min adress till en anonym person vars syfte uppenbarligen är att finna möjligheter att begå inbrott. Varför annars så intresserad av företagets adress. Köper man en vara eller tjänst framkommer det ju ändå på fraktsedel vid leverans av varan. Jag struntar personligen var ett företag finns, om det är i Stockholm, Malmö eller Luleå, det är ju ointressant. Jag vill köpa eller ha service av företaget, resten går ju med automatik. Hade du 10% av den intelligensnivån som den du haft kontakt med, skulle du, din stackare som antagligen är arbetslös och finner stöd hos Flashback för dina störda synpunkter, vara lycklig. Gå ut och ta ett arbete i stället, om det är någon som vill ha dig, då det är tydligt de inte vill göra affärer med dig. Min erfaren av nämnda företag som kund, är att du kan inte hitta bättre support i Europa. Den del av Revox verksamhet som utgörs av kunder från Sverige, är inte ointressant, men är ändå en liten del totalt, att man med glädje avstår från dig som kund. Vad jag har hört, är att bolaget är inregistrerad i England (Ltd bolag) med filialer i Europa, med en omsättning på flertal miljoner kronor, och att i Sverige man sysselsätter ett antal personer med tekniska tjänster respektive försäljning. Du har uppenbarligen varit anonym vid kontakter med Revox.