Citat:
Ursprungligen postat av
knatte200
[..]
Det du skriver verkar vara ett uppdiktat hat mot Studerrevox.se och tycker du bör uppsöka vård.
Som du skriver utvisar du alla symptom på en psykopat . Ingen med normal intelligens som du tycks sakna, läser din skitsmörja.
Har du läkarlegitimation så att du kan ställa diagnoser över Internet? Det är du, "nöjd kund", som återkommer till tråden och på något sätt försöker att skydda företaget trots att du inte har något att vinna på det. Du ordfäktas med andra skribenter som om Studerrevox vore ditt eget företag.
Citat:
Ursprungligen postat av
knatte200
Antagligen heter du eller sympatiserar med klåparen från Elfa Radio vid tidpunkten, eller också är du Schubert! Själv, en djävla klåpare, som förstört åtskilliga bandspelare
genom åren. Jag skulle inte för allt smör i Småland anlita honom inte ens om jag fick betalt.
Här är det andra gången som du ger dig på en större konkurrent till Studerrevox, "Elfa Radio". Varför skulle en konsument hacka på en konkurrent vid upprepade tillfällen samtidigt som h*n försvarar ett konkurrerande företag? Många av oss rävar från Företagsskvaller känner igen mönstret allt för tydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
knatte200
Jag skiter i om Studerrevox saknar org.nr på sin hemsida lika lite som jag inte bryr mig om Studer Harman i England eller andra gör det. Du har inte en aning om vilka du skriver om. Det finns och kommer aldrig finnas någon negativ kritik om Studerrevox kring deras arbeten och tjänster, och hittar du något så upp till bevis.
Det var du som hänvisade till Studer Harman i England, har du så kort minne? Låt mig hjälpa dig..
Citat:
Ursprungligen postat av
knatte200
Går man in på världens största ljudtillverkande företag,
http://www.studer.ch/en-US/support så har de inget org. utsatt. Syftet är främst av konkurrensskäl eller policy.
Dina så kallade skäl är humbug. I Sverige gäller e-handelslagen. Igen, låt mig hjälpa dig att förstå:
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus Karpe Jurist - Avdelningen för konsumentskydd, Konsumentverket KO
Organisationsnummer ska anges på webbplatser som tillhandahåller så kallade informationssamhällets tjänster, exempelvis försäljning av varor eller tjänster.
I den så kallade e-handelslagen finns informationskrav som bland annat syftar till att göra det möjligt att identifiera den som ligger bakom webbplatsen. Ett av informationskraven är att organisationsnummer ska anges. Det finns inget undantag för enskilda firmor.
Saken är glasklar. Du sitter ilsket och försöker skydda ett företag som aktivt försöker dölja sin verksamhet genom att bryta mot e-handelslagen.
PS. Passade på att skicka in en anmälan till Konsumentverket då Studerrevox.se brister i informationsupplysningen, ett åtagande som är reglerat i svensk lagstiftning. DS
Vill även passa på att upplysa Studerrevox ägare att jag genuint hoppas att verksamheten kan utvecklas åt rätt håll. Håller man sig till sanningen, skaffar en ordentligt webbdesign och satsar på verksamheten så tror jag absolut att det finns potential att utveckla en verksamhet. Det finns även bra gratiskurser hos AMS och Skatteverket om man vill lära sig mer om eget företagande.