2014-05-04, 19:02
Medlem
elmerengues avatar
Inte är pfizers 300mg lyrica med hårda kapslar depå? Tagit två st för tre timmar sen på måttligt tom mage men känner inte mycket tyvärr. På Generics lyrica var jag i himlen på dessa doser. Inte påverkar sub negativt? Är ju en känd boost-kombo. Tog det senast för tre dygn sen.
Senast redigerad av elmerengue 2014-05-04 kl. 19:07.
Citera
2014-05-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Ok

Det räknar jag som låga doser, kanske värt att testa, jo det är GABA alltihop sen om det leder till ökad tolerans på någon eller flera där vet jag inte, har aldrig testat något sånt här upplägg, men det kommer du ju märka.

Du kanske borde lägga in nån nykter dag ibland? Eller kasta om alkohol och benso.

Kan ju gärna uppdatera hur det fungerar om du börjar köra efter detta

Haha, ja märkas lär det allt göra! Jo, jag kommer att försöka vara nykter så ofta som möjligt, detta schema är snarare i nödfall under perioder i livet när det är allt för grått. Känns bättre att knarka lite än att hoppa bungyjump utan snöre.

Har varit Nykter idag (Exklusive mina mirtazapin) utan några större problem, förutom att jag blir så otroligt introvert utan Lycria. På Lyrica lever jag i nuet och allt känns underbart, älskar sociala sammanhang och tänker inte i onda banor. Livet får helt plötsligt en mening. Utan lyrica klarar jag att göra precis samma grejer, men känner att det inte ger ett jävla skit. Livet blir färglöst och dystert. Lägenheten jag bor i blir hela min värld, datorn och teven blir mina bästa vänner och livet som passerar utanför finns det ingen anledning att ägna någon tid åt.
Citera
2014-05-04, 23:40
Medlem
argusdemons avatar
Hej! har tagit 300-400 mg lyrica idag och är feett yr asså. Det känns osm om jag ska svimma eller däcka men jag typ vågar inte, förövrigt mår jag bra!

Skulle det vara farligt om jag däckar nu i sängen? inget annat är inblandat. Det kan ha varit 500 mg med men det tror jag inte..

Tack svar skulle uppskattas är lite rädd..
Citera
2014-05-04, 23:44
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argusdemon
Hej! har tagit 300-400 mg lyrica idag och är feett yr asså. Det känns osm om jag ska svimma eller däcka men jag typ vågar inte, förövrigt mår jag bra!

Skulle det vara farligt om jag däckar nu i sängen? inget annat är inblandat. Det kan ha varit 500 mg med men det tror jag inte..

Tack svar skulle uppskattas är lite rädd..

Ska inte vara några problem att sova Tog själv 1g första gången jag testade lyrica, det blev också rätt snurrigt men det var bara att spy och sedan sova.

Så tycker du ska gå och lägga dig så kommer du vakna upp imorgon och må toppen!
Citera
2014-05-04, 23:47
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Ska inte vara några problem att sova Tog själv 1g första gången jag testade lyrica, det blev också rätt snurrigt men det var bara att spy och sedan sova.

Så tycker du ska gå och lägga dig så kommer du vakna upp imorgon och må toppen!

okej tack så mycket för svaret!! nu är ju detta visserligen från genericlyrica.org så det e ju i pulver from. men det ska väl ointe spela någon roll!

igen, tack för svaret, det uppskattas!
Citera
2014-05-04, 23:53
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
okej tack så mycket för svaret!! nu är ju detta visserligen från genericlyrica.org så det e ju i pulver from. men det ska väl ointe spela någon roll!

igen, tack för svaret, det uppskattas!

Den första gången jag tog 1g var det också från generic Men det är bara att ta de lugnt och vara glad för att du iallafall kan somna.
Citera
2014-05-04, 23:54
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Den första gången jag tog 1g var det också från generic Men det är bara att ta de lugnt och vara glad för att du iallafall kan somna.

JAja okejj, jo för man kan väl få problem o sova eller? det är väl ändå ren lyrica man får och inget annat skit liksom?
Citera
2014-05-04, 23:58
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
JAja okejj, jo för man kan väl få problem o sova eller? det är väl ändå ren lyrica man får och inget annat skit liksom?

Lyrica brukar hjälpa mig att somna lättare! Och ja det ska ju vara 99,8% rent om man ska lita på generic skulle dock inte tro att det är utblandat med något då jag personligen tycker generic fungerar lika bra som pfizer.
Citera
2014-05-05, 00:01
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Lyrica brukar hjälpa mig att somna lättare! Och ja det ska ju vara 99,8% rent om man ska lita på generic skulle dock inte tro att det är utblandat med något då jag personligen tycker generic fungerar lika bra som pfizer.

jaja okej, inget o oroa sig för då
haha ska käka något och lira lite dark souls 2 tills jag somnar istället.
lyrica är ändå nice på sitt sätt, fast jag har varit yr och dåsig hela dagen så har jag lirat gitarr i säkert 5 timmar, och det har gått bra! klarat licks o riff jag aldrig klarat tidigare!
Citera
2014-05-05, 00:11
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
jaja okej, inget o oroa sig för då
haha ska käka något och lira lite dark souls 2 tills jag somnar istället.
lyrica är ändå nice på sitt sätt, fast jag har varit yr och dåsig hela dagen så har jag lirat gitarr i säkert 5 timmar, och det har gått bra! klarat licks o riff jag aldrig klarat tidigare!

lyrica är grymt Bästa mot allt, lider av GAD och för mig är lyrica helt fantastiskt. Gör att jag kan fungera i vardagen igen och har aldrig fått i närheten lika mycket positiv energi av nån annan drog.
Citera
2014-05-05, 00:15
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
lyrica är grymt Bästa mot allt, lider av GAD och för mig är lyrica helt fantastiskt. Gör att jag kan fungera i vardagen igen och har aldrig fått i närheten lika mycket positiv energi av nån annan drog.

Okejj, jag känner nog lite samma sak, börjar verkligen få tycke om lyrica och jag har också en genrell liggande ångest hela tiden, mycket beror på min värk jag har i kroppen och musklerna. Jag tycker fan att jag nästan är frisk i kroppen efter 3 dagars bruk, jag hade inte kramp i benen när jag vaknade idag!!! Det har jag haft i 10 månader!!! Känns nästan lite för bra för att vara sant
Citera
2014-05-05, 00:20
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Okejj, jag känner nog lite samma sak, börjar verkligen få tycke om lyrica och jag har också en genrell liggande ångest hela tiden, mycket beror på min värk jag har i kroppen och musklerna. Jag tycker fan att jag nästan är frisk i kroppen efter 3 dagars bruk, jag hade inte kramp i benen när jag vaknade idag!!! Det har jag haft i 10 månader!!! Känns nästan lite för bra för att vara sant

Låter fint de! Grymt ifall lyrica funkar för även dig, tänkte bara på att försöka hålla dig till de medicinska doserna om du har tänkt att självmedicinera istället för att "knarka" lyrican

Håller mig själv till 600mg/dagen och sen 900mg nån dag då och då för att få känna på lite skönt lyrica gung
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in