2014-05-02, 20:13
Medlem
Jellohs avatar
Man får ju lite räkna med det ibland...har aldrig hänt med varor dock innan. Kan passa på att varna för en amerikanskbrytande medelålders sliten rasifierad man. Jag kan varmt rekommendera honom om man behöver avreagera sig...men inte annars...
Citera
2014-05-02, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Man får ju lite räkna med det ibland...har aldrig hänt med varor dock innan. Kan passa på att varna för en amerikanskbrytande medelålders sliten rasifierad man. Jag kan varmt rekommendera honom om man behöver avreagera sig...men inte annars...

LoL! Kommer alla horsare att rösta på SvP i höst, eller?
Citera
2014-05-02, 20:57
Medlem
Jellohs avatar
Jaja....se till att avreagera på nån svensk också så det blir jämställt...hur skulle nån få tag på droger om det inte fanns invandrare?
Citera
2014-05-02, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Det är inte sådär, har träffat flera på S:t Göran som lever på att blåsa folk, det är väldigt sällan nån ger igen så att säga.
Precis som Jelloh säger så orkar inte folk det, annars skulle inte blåsningsmarknaden vara så stor.

Så är det.

Jag handlar aldrig på plattan. Men eftersom jag rör mig inne i city av olika anledningar. Så kan jag slå fast att det här stämmer till 100%

Jag kan räkna upp flera personer som sysslar med det här varje dag nästan.
Citera
2014-05-04, 14:01
Medlem
mongomanishs avatar
Jag har själv aldrig gett igen! Jag tycker det största tecknet på en blåsning är, dels om dom frågar var du bor. För det fattar ju vem som helst att dom skiter i. 2 om bollen känns stor i munnen, har dom låtsasbollar är det ofta mkt mer plast och papper i bollarna än annars och dom blir därför för stora. För som säljare så vill dom ju få plats med ett antal diskret i munnen. I synnerhet dom som står med äkta varor.

Tycker dom svarta killarna där i typ 30-50års åldern alltid brukar ha bollar. Även om dom e små, så finns det och kostar allt mellan 250-500 beroende på vem man träffar och hur desperata dom är.. Har dom precis kommit säljer dom förmodligen gärna en boll för 250 om det är allt du har..
Citera
2014-05-04, 14:27
Medlem
longtimefromheres avatar
Citat:

Haha! den där lodaren har sålt en fulboll till mig med. Jag och en vän örfilade upp honom nästa gång vi såg honom. Dock fick vi inga pengar tillbaka...
Citera
2014-05-04, 14:49
Medlem
Albert.Zweisteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longtimefromhere
Polisen skiter i oss i 99% av fallen, så länge ingen brukar våld. Så länge ingen blir fysiskt skadad så låter dom oss vara för det mesta. Men visst, till & från kommer dom ju och plockar någon noddig stackare, eller någon random neger som dom har sett deala en boll eller två...

Du kommer att hinna sälja en boll med ditt mjöl, och efter fem minuter, när personen som köpt bollen har sattit sig på någon offentlig toalett i närheten och försökt injicera den, så kommer alla som hänger där veta att du är en scammer. Du kommer inte kunna sälja ett piss mer, och förmodligen kommer du när du ska gå därifrån att bli förföljd av en skitsur pundare som kommer att plocka dig så fort ni har kommit en bit bort från Sergel.

kanske inte är stora pengar det rör sig om då? har alltid fått höra att heroin är så otroligt dyrt. Men har inte en aning vare sig kostnad eller vad en normal dos kostar

Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Jag har själv aldrig gett igen! Jag tycker det största tecknet på en blåsning är, dels om dom frågar var du bor. För det fattar ju vem som helst att dom skiter i. 2 om bollen känns stor i munnen, har dom låtsasbollar är det ofta mkt mer plast och papper i bollarna än annars och dom blir därför för stora. För som säljare så vill dom ju få plats med ett antal diskret i munnen. I synnerhet dom som står med äkta varor.

Står säljarna med knarket i munnen? Fi fan va nasty
Men det är klart gulsot och annat trevligt kanske det är de sista man bryr sig om i en missbrukarsituation
Citera
2014-05-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albert.Zweistein
...
Står säljarna med knarket i munnen? Fi fan va nasty
Men det är klart gulsot och annat trevligt kanske det är de sista man bryr sig om i en missbrukarsituation
Så är det. Knarket kommer in i landet genom röven och säljs genom munnen. Bizarro värld.
Citera
2014-05-04, 18:24
Medlem
Jellohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av longtimefromhere
Haha! den där lodaren har sålt en fulboll till mig med. Jag och en vän örfilade upp honom nästa gång vi såg honom. Dock fick vi inga pengar tillbaka...

Bra jobbat^^

I övrigt var det nyss inslag på svt där polisen hävdar att marknaden är mättad, priserna sjunker och dödsfall skjuter i höjden. Konstapel kling konstaterar att den enda orsaken är för låga straff.
Citera
2014-05-04, 19:30
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Bra jobbat^^

I övrigt var det nyss inslag på svt där polisen hävdar att marknaden är mättad, priserna sjunker och dödsfall skjuter i höjden. Konstapel kling konstaterar att den enda orsaken är för låga straff.
Jag såg också det inslaget. Vad säger ni som handlar h på plattan om sanningshalten i påståendet att priserna har sjunkit och tillgången har ökat under de senaste två åren?

Jag tycket mest att låter som om polisen fiskar efter mer ekonomiska resurser, men jag kan ju ha fel.
Citera
2014-05-04, 19:57
Medlem
Elvislever241s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Jag såg också det inslaget. Vad säger ni som handlar h på plattan om sanningshalten i påståendet att priserna har sjunkit och tillgången har ökat under de senaste två åren?

Jag tycket mest att låter som om polisen fiskar efter mer ekonomiska resurser, men jag kan ju ha fel.
Tror det ligger nått i det i inslaget berättade dom ju tom vad dom skulle göra med pengarna om dom fick bestämma
Dom vill tvinga i småhandlarna kräkmedel vilka satans sadister det räcker inte med pisseprov visitation om misstanke finns om nån man är påtänd utan finns det misstanke om att du har svalt några bollar så ska dom även kunna hälla i dig kräkmedel för några ynka bollar !!!!!
Nu pratar dom om det igen
Citera
2014-05-04, 20:00
Medlem
Elvislever241s avatar
Ha ha ha nu var dom riktigt roliga polisen städade upp på plattan för 10 år sedan och nu har langarna återvänt!!!
Vilken nyhet !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in