2014-05-02, 22:04
Medlem
Tjena FB!

Har en klurig fråga som jag hoppas ni som vart där innan kan svara på. Har köpt en Easy Tent biljett för 4 pers och undrar nu hur entrén fungerar. Det är nämligen så att den fjärde personen i mitt sällskap inte kan komma förrän andra dagen utav festivalen. Fyramanna biljetten är reggad på mig.

Vet ni om det är möjligt för mig och mina två polare att gå in utan den sista, och är det möjligt för den sista att komma in senare?

Läst FAQ:n på hemsidan men har ej blivit mycket klokare. Är det så att Fyramanna-biljetten som är reggad på mig ger en 4st festivalband på plats eller kommer 4st hem till mig?

Hoppas ni kan hjälpa mig...
Citera
2014-05-03, 01:09
Medlem
latahundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soo_hot
Tjena FB!

Har en klurig fråga som jag hoppas ni som vart där innan kan svara på. Har köpt en Easy Tent biljett för 4 pers och undrar nu hur entrén fungerar. Det är nämligen så att den fjärde personen i mitt sällskap inte kan komma förrän andra dagen utav festivalen. Fyramanna biljetten är reggad på mig.

Vet ni om det är möjligt för mig och mina två polare att gå in utan den sista, och är det möjligt för den sista att komma in senare?

Läst FAQ:n på hemsidan men har ej blivit mycket klokare. Är det så att Fyramanna-biljetten som är reggad på mig ger en 4st festivalband på plats eller kommer 4st hem till mig?

Hoppas ni kan hjälpa mig...

är ganska säker på att banden kmr hem till dig.
Citera
2014-05-03, 19:02
Medlem
Mattias.Petersens avatar
"To make the 10Y celebration even more magical, 4 special headliners will be announced in the upcoming 4 days. On Thursday, the Tomorrowland 2014 Full Lineup will be unveiled..."

ber till gud att Deadmau5 är en av dem. hans set på ultra detta året var galet bra!
Citera
2014-05-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattias.Petersen
"To make the 10Y celebration even more magical, 4 special headliners will be announced in the upcoming 4 days. On Thursday, the Tomorrowland 2014 Full Lineup will be unveiled..."

ber till gud att Deadmau5 är en av dem. hans set på ultra detta året var galet bra!

Tvivlar starkt på Deadmau5, men skulle bli överlycklig!

Någon som vet varför han håller sig borta från events som Tomorrowland eller UMF?
Citera
2014-05-03, 21:01
Medlem
dafuqups avatar
4 speciella alltså. Vad kan detta tänkas vara? En mainakt varje kväll och då också en akt till The Gathering?
Citera
2014-05-03, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
4 speciella alltså. Vad kan detta tänkas vara? En mainakt varje kväll och då också en akt till The Gathering?

Avicii och David Guetta är väl rätt så självklara.
The Gathering brukar väl vara Dimitri Vegas & Like Mikes spelning?
Citera
2014-05-03, 21:33
Medlem
Hmm.. Axwell & Ingrosso - Departures? Båda har skrivit på Twitter: Monday.. Look to the sky..
Citera
2014-05-03, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Hmm.. Axwell & Ingrosso - Departures? Båda har skrivit på Twitter: Monday.. Look to the sky..

Tror inte det har något med TL att göra, men jag hoppas innerligt att de kommer!
Citera
2014-05-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup

Undrar också vad dom menar med speciella. Tror dock inte dom räknar in en av dom speciella till The Gathering, men jag kan ha fel. Hoppas iallafall på Deadmau5 och Skrillex!
Citera
2014-05-04, 21:45
Medlem
3 are legend släppta
Citera
2014-05-04, 22:13
Medlem
Ichtudirwehs avatar
AOKI stänger för tredje året i rad då, även om han nu har sällskap av ytterligare 2 clowner.
Citera
2014-05-05, 11:01
Medlem
Faragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ichtudirweh
AOKI stänger för tredje året i rad då, även om han nu har sällskap av ytterligare 2 clowner.
+1

Blir första gången på tre år jag är någon annanstans än Main Stage på söndag kvällen då. De har ju inte gått ut med några psy-tranceartister ännu, kanske läggs de på söndagen i år. I så fall blir det väl där jag avslutar söndagen :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in