Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Att slänga omkring sig floskler och säga att man är bäst och ska göra allt bra kan alla göra. Det jag efterfrågar är konkreta belägg som påvisar att partiet har förutsättningar till att styra ett land.
Och de förutsättningar ser du hos SD menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
Det var bannemig ingen högutbildad skara. En molekylärbiolog räknade jag dock. Dessutom verkar samtliga ha varit aktiva i nynazistiska organisationer. Ledaren inräknat. Jag ifrågasätter dessa herrars kompetens när det kommer till att styra ett land.
Jag märker att du inte har någon som helst aning om vilken gedigen utbildning det krävs för en sjökaptensexamen, men ingen fara, jag har överseende den här gången.

Ledningen är även aktiva i en hel del andra olika organisationer som tex forminnesfaddrar, missing people och många fler. Men vad skulle deras medlemskap i olika organisationer ha med kometensen att styra ett land menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
AusnahmeMensch
En röst på detta parti är en bortkastad röst. SD belyser problemen kring invandringspolitiken på ett utmärkt sätt. Det som utmärker SD är att de inte agerar på främlingsfientliga grunder.
Så ni som vill rösta på detta gäng, tänk efter en extra gång. Era 1-2% skulle göra oändligt mycket mer nytta för SD och därmed för landet.
En röst på SvP är en fingervisning till SD om att de är på helt fel spår när de väljer att tumma på sin politik i olika frågor, till exempel att rösta för ett mottagande av flyktingar vilket de har gjort i flera kommuner. En röst på SvP är en pungspark på de andra etablerade partierna för deras svek mot det svenska folket. Så ni som vill rösta i valet, tänk efter en extra gång. Era 1-2% skulle göra ofantligt stor nytta för det svenska folkets framtid.