Tjhooo!
Har för första gången satt in ett ssd själv i min nya laptop.
Men disk (C Har gått från 500 gb (på den gamla disken) till 101 gb med nya ssd:et.
Ska det vara så, att det blir mindre utrymme? Eller har jag gjort nåt skumt? =)
Det är nog helt riktigt gjort. 100 borde räcka för op och det nödvändigaste. Kör lagring på en yttre. T.ex. den på 500. SSD är suveränt iaf.
Om den inte är väldigt liten borde han väl snarare satsa på att slänga in en extra vanlig hårddisk? Dessutom så borde han slå på stort och satsa på 1 eller 2 TB oavsett om han/hon (jag gissar dock på att TS är en snubbe) väljer en intern eller extern extra hårddisk.
Om den inte är väldigt liten borde han väl snarare satsa på att slänga in en extra vanlig hårddisk? Dessutom så borde han slå på stort och satsa på 1 eller 2 TB oavsett om han/hon (jag gissar dock på att TS är en snubbe) väljer en intern eller extern extra hårddisk.
Ja givetvis om den får plats. Tänkte att den inte gjorde det eftersom han tydligen hade plockat ut den gamla.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!