2014-05-03, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Vilken roll ska man spela för att carrya sitt lag bäst? Mid lane kan jag redan utesluta 100% är fast i guld 3-4

Drog Gold IV -> Plat III på 2 dagar med jax :s
14 wins 2 losses med honom, men det spelar roll vad du är bra med, när jag får lira det jag kan så går de grymt, hade 72%+ winrate i soloq, rätt hög siffra. Dock gått ner till 66% efter en lång lose streak :/ ju närmre Diamond desto sämre spelarna blir... :/
Citera
2014-05-03, 04:30
Medlem
http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=4491087

Äntligen Riot. Nu skulle ni bara gjort det här för en månad sen.

Citera
2014-05-03, 11:41
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanok
Drog Gold IV -> Plat III på 2 dagar med jax :s
14 wins 2 losses med honom, men det spelar roll vad du är bra med, när jag får lira det jag kan så går de grymt, hade 72%+ winrate i soloq, rätt hög siffra. Dock gått ner till 66% efter en lång lose streak :/ ju närmre Diamond desto sämre spelarna blir... :/
Ju närmare diamond man kommer desto bättre blir spelarna, beror ju lite på ens själv nivå dock.

Citat:
Ursprungligen postat av fleskdoris
http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=4491087

Äntligen Riot. Nu skulle ni bara gjort det här för en månad sen.
Jag kan ju tycka att det är bra att dem säger ifrån "officelt" men det borde varit lite tidigare, precis som du säger.
Citera
2014-05-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Ju närmare diamond man kommer desto bättre blir spelarna, beror ju lite på ens själv nivå dock.

Alla var mycket mer sammarbetsvilliga tills jag började matchas med massor av Diamond V, de gör dumma saker som går 3 pers på baron, 23 minuter in på gamet TROTS att alla i fiendelaget är levande. Ingen lyssnar och bara för att vi har en "lead" så spelar de som om de kan göra vad som helst utan att kunna throwa, som de då gjorde. Baron och ace till fiendelaget
Citera
2014-05-03, 12:25
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zanok
Alla var mycket mer sammarbetsvilliga tills jag började matchas med massor av Diamond V, de gör dumma saker som går 3 pers på baron, 23 minuter in på gamet TROTS att alla i fiendelaget är levande. Ingen lyssnar och bara för att vi har en "lead" så spelar de som om de kan göra vad som helst utan att kunna throwa, som de då gjorde. Baron och ace till fiendelaget
Jojo, jag förstår dig men sånt kan hända nere i Guld med, men ja, folk högre upp kan vara lite mera tröga när det gäller när man ska göra en specifik sak & sånt där. Menmen, jag tycker nog fortfarande det är lättare att spela med ett gäng diamond's än guldspelare i varje fall.
Citera
2014-05-03, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Ziggs glömde jag att nämna också, bra waveclear med rätt bra kill potential samt bra escape och liknande. Tyckte han föll bort efter laning phase dock.

AD Nida känns som alltför mycket troll på något sätt, har testat henne men något känns jävligt off. Kanske för att jag hatar henne av hela mitt hjärta.
Janna!

AD-steroiden och framförallt så kan du kan peela för dig själv som en boss.
Citera
2014-05-03, 13:01
Medlem
Är zac fortfarande något att ha i djungeln? Funderar på att köpa honom som nästa champ då han verkar rolig. Eller är han bättre top?
Citera
2014-05-03, 13:37
Medlem
horspel..... Jag var i mina promotion games och så freezade det i champion select.... kunde skriva och allt de där och gå in på masteries osv. Detta hände på west
Citera
2014-05-03, 13:37
Medlem
enklistras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenissN
Är zac fortfarande något att ha i djungeln? Funderar på att köpa honom som nästa champ då han verkar rolig. Eller är han bättre top?

Nja, Han är inte direkt t1 jungle. Har provat honom en gång och han är verkligen inte rolig. Man plockar blobs mer än man spelar. Typ så känns han.
Citera
2014-05-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enklistra
Nja, Han är inte direkt t1 jungle. Har provat honom en gång och han är verkligen inte rolig. Man plockar blobs mer än man spelar. Typ så känns han.

Baron stealsen är sjukt roliga från red till baron
Citera
2014-05-03, 14:52
Medlem
EnDronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Vilken roll ska man spela för att carrya sitt lag bäst? Mid lane kan jag redan utesluta 100% är fast i guld 3-4
Jungle. Du kan hjälpa alla lanes, särskilt om ni har dåliga personer på en viss lane kan man babysitta den.
Citera
2014-05-03, 16:46
Medlem
enklistras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDront
Jungle. Du kan hjälpa alla lanes, särskilt om ni har dåliga personer på en viss lane kan man babysitta den.

Är det inte bättre att sitta de lanes som har bra spelare, mer kills samt att en duktig spelare har det lättare att carrya än en dålig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in