2014-05-02, 00:05
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macca2013
Jag skulle inte heller våga. Kanske om jag hade ett fejkkonto med ett fejknamn. Vill inte ha 500 sunnimuslimer från Gaza efter mig på nåt sätt...

Men man börjar undra vad fan polisen håller på med.

Polisen har kanske vissa rutiner för ett dödsbesked. T.ex säkerställa att de kontaktar rätt föräldrar. Språket kan också försvåra.
Kanske vi kan tipsa polisen, om inget annat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensampappa
För att jag har skrivit till personen...
Har hon svarat?
Citera
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/33964_110498295800497_1648634725_n.jpg
En bättre bild som är lik. Postat 16 Feb 2013, ser ut som i sydligare breddgrader

Och 4 Mars 2013 i Sverige (regskylt)

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/481845_278631558935158_436983134_n.jpg

Rami har riktigt obehagliga ögon, som en karikatyr av en psykopat-arab
ala Hollywood.
Citera
2014-05-02, 00:06
Medlem
Citat:
För att jag har skrivit till personen...

Vad skrev du?

När?

Fick du något svar?
Citera
2014-05-02, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iobberknoll
Polisen har kanske vissa rutiner för ett dödsbesked. T.ex säkerställa att de kontaktar rätt föräldrar. Språket kan också försvåra.
Kanske vi kan tipsa polisen, om inget annat.

Polisen läser nog här
Citera
2014-05-02, 00:07
Medlem
ensampappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleSoul
Har hon svarat?
Meddelandet är fortfarande oläst. Hon sover säkert vid den här tidpunkten men jag ombad henne eller flickans föräldrar att kontakta polisen snarast eftersom de försöker nå henne.
Citera
2014-05-02, 00:08
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Kritiserar du tråden utan att ha läst den? Eller påstår du felaktigt vad de flesta gissar är troligast om ett brott visar sig ha begåtts, trots att du mycket väl vet att många anser att det i så fall är troligast att flickan misshandlades och förmodligen även dog inne i lägenheten? Varför?

På första frågan, ja. Jag är skeptiskt till att flickan skulle kastats från balkongen eller hoppat självmant, jag vet inte. Tycker det ser ut på bilderna från polisens tecken att flickan hittats döende ute på gården. Hur hon hamnat där vet jag inte. Hon kanske misshandlades i lägenheten och sedan gick ut på gården, sedan hittades hon av någon och ambulans begärdes. Självklart kan hon kastats, jag spekulerar endast.
Citera
2014-05-02, 00:09
Medlem
Iobberknolls avatar
Citat:
Meddelandet är fortfarande oläst. Hon sover säkert vid den här tidpunkten men jag ombad henne eller flickans föräldrar att kontakta polisen snarast eftersom de försöker nå henne.

Bra gjort och formulerat! 👍
Citera
2014-05-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleSoul
Polisen läser nog här

Det är klämdag imorgon. Skulle inte vara så säker på det. Måste nog ske något drastiskt för att polisen och sockärringarna ska lyfta sina feta arslen och gå bort från kanellängden i fikarummet och faktiskt jobba.
Citera
2014-05-02, 00:10
Medlem
Citat:
Bra!
Citera
2014-05-02, 00:11
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:

Kan man ju då undra vrf man inte går via R pappa, som uppdaterar sin fb varje timma?
Notera samt att många inlägg görs sena kvällar eller nattetid hos vederbörande familj
Citera
2014-05-02, 00:12
Medlem
Citat:
Hoppas hon ser det bara eftersom de kan hamna i övrigtmappen om man inte är vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in