Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-01, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kempinhoff
Jag säger som Ullenhag. Romerna har byggt upp Sverige anledningen till att så många av de lever i social misär är pga diskriminera och fördomar mot romer.

Det spelar ingen roll vad du säger ingen i den här tråden tar dig seriöst ändå
Citera
2014-05-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Röding åker på spö!

Det där gjorde min första Maj så mycket bättre Den där rödingen somnade ordentligt alltså inte en rörelse där nere i rännstenen

Vi syns nästa år kamrater
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-05-01 kl. 22:01.
Citera
2014-05-01, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Synd att han förmodligen inte blev allvarligt skadad.
Nej, det var ett möte mellan människor helt enkelt. Och en nationalistisk kulturyttring som reaktion på en kommunistisk dito.
Citera
2014-05-01, 22:02
Medlem
Är nationalisten som tog tillbaka fanan anhållen?
Citera
2014-05-01, 22:08
Medlem
kempinhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Det spelar ingen roll vad du säger ingen i den här tråden tar dig seriöst ändå

Åk till Ukraina och hjälp Svoboda istället....
Citera
2014-05-01, 22:12
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kempinhoff
EU kommer aldrig upplösas så länge världen fortsätter globaliseras vilket är positivt. Den europeiska staten kommer bli en av historiens mest framgångsrika. Vi kommer vara starka rent ekonomiskt men även kulturellt.

EU är ett fiasko och euron ska vi inte tala om, den senare hålls uppe med musse-pigg valutan USD. Missnöjet med EU är enormt bland europas folk, EU i nuvarande format är borta inom några år.
Citera
2014-05-01, 22:12
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Är nationalisten som tog tillbaka fanan anhållen?

Nej, polisen försökte men vi stod enade "nationell solidaritet". Efter det försökte polisen gripa honom mitt under pågående tal, då blev det tumult och en av våra fick ett batongslag så han höll på att bryta armen varpå vi skanderade "släpp han fri" till polisen gav sig.

Vi van den ronden.
Citera
2014-05-01, 22:13
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Nej, polisen försökte men vi stod enade "nationell solidaritet". Efter det försökte polisen gripa honom mitt under pågående tal, då blev det tumult och en av våra fick ett batongslag så han höll på att bryta armen varpå vi skanderade "släpp han fri" till polisen gav sig.

Vi van den ronden.

Underbart!
Citera
2014-05-01, 22:13
Medlem
Citat:

Vi van den ronden.

Helvete så fint!
Bra gjort!
Citera
2014-05-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Ok. Men jag är ju trots allt 100% svensk. Eller ja, 75% svensk och 25% skåning. Om jag startar en nyliberal tidning som förespråkar mångkultur, fördömer SvP och nationalismen och uppmanar andra människor att göra samma sak (uppmanar dock inte till våld), och jag, för att finansiera tidningen, som det fortfarande är jag som driver och skriver, lyckas erhålla finansiering från amerikanska judar utomlands?

Då är det ingen judisk tidning. Det är en svensk tidning. Amerikanska judar har bara möjliggjort för mig att göra min röst hörd.

Hade jag kunnat bestraffas för detta?
Den främsta orsaken till att jag ser dessa tidningar och nyhetskanaler som ett problem är att de är offentliga. På alla TV-kanaler och i alla tidningar man hittar i affärerna och på vilka man kan prenumerera så är det bara en sida som blir hörd, vilket ger ett psykologiskt övergrepp genom ensidig påverkan. Systemkritiska röster får aldrig höras på samma plan. Det hade varit en helt annan femma om dessa tidningar hade sålts privat, och exempelvis representerats av ett parti.
Citera
2014-05-01, 22:29
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Röding åker på spö!

Rätt åt den lilla råttan. Han har endast sig själv att skylla.
Citera
2014-05-01, 23:00
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Röding åker på spö!
Haha, han slocknade direkt den lille bögen.

Det är verkligen ondskan och jordens avskum som dyker upp på sådana här grejer, Sovjetflaggor a la Gulag, Hata allt - döda alla-plakat osv. Kommunistsvinen har 100 miljoner liv på sina förmenta samveten och dessa råpsykopater hyllas i dom morbida judemedierna. Sverige anno 2014 är fanimig sjukare än tillståndet i Weimarrepubliken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in