Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-01, 20:20
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kempinhoff
EU symboliserar frihet i form av pressfrihet, öppna gränser och frihandel!
Pressfrihet? Nja, nätt och jämt. De har än så länge mest upplevt en samlad hyllningskör från regimmedia, snart börjar censuryxan vina.
Öppna gränser och frihandel går det utmärkt att komma överens om länderna emellan utan EU. Öppna gränser mot zigenartäta länder har bara inneburit problem.
Dessutom har EU i många fall ökat handelshindren för att exempelvis skydda olönsamma jordbruk utanför Sverige.
Sverige får betala höga straffskatter till EU för att befolkningen är skötsam. Vidare belönas vi med hög invandring, krångliga och meningslösa lagar införda av regleringsglada byråkrater och minskat självbestämmande.
Citera
2014-05-01, 20:26
Medlem
kempinhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Och du är ett barnsligt troll. Schas med dig!

Tycker att det är nedrigt att ni kallar mig troll när jag är den som försöker framföra demokratiska värderingar till denna neo-fascistiska tråd. Jag har faktiskt de här åsikterna och jag står upp för människorvärdet.
Citera
2014-05-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Nej.
Både Nordfront, Realisten och flera andra minst sagt alternativa skrifter skyddas av svensk yttrandefrihet. Däremot kan de åka dit på HMF, men mot just propagandadelen så är man skyddad. Som jag förstår dig vill du inte ha ett sådant skydd för säg nyliberal invandringspositiv media sponsrad av amerikanska judar?
Regeringen Reinfeldt har inte direkt tagit upp att motståndare till mångkulturen blir kartlagda, uthängda och överfallna som ett problem. Däremot går de minsann man ur huse om någon visar sig ha en "obehaglig" åsikt. Yttrandefriheten gäller tydligen bara om man har "rätt" åsikt.
Citera
2014-05-01, 20:30
Medlem
kempinhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Pressfrihet? Nja, nätt och jämt. De har än så länge mest upplevt en samlad hyllningskör från regimmedia, snart börjar censuryxan vina.
Öppna gränser och frihandel går det utmärkt att komma överens om länderna emellan utan EU. Öppna gränser mot zigenartäta länder har bara inneburit problem.
Dessutom har EU i många fall ökat handelshindren för att exempelvis skydda olönsamma jordbruk utanför Sverige.
Sverige får betala höga straffskatter till EU för att befolkningen är skötsam. Vidare belönas vi med hög invandring, krångliga och meningslösa lagar införda av regleringsglada byråkrater och minskat självbestämmande.

Du måste sluta tänka på Sverige som en separat stat. Vi är enbart en delstat i den Europeiska Unionen. Vi lever i ett globaliserat samhälle Sverige gynnas av ett medlemskap i EU och öppna gränser. Det kallas romer inte zigenare! Vi i de norra delarna av unionen måste rätta oss efter vad det är för beslut EU fattar likväl de sydliga regionerna. Det är som att Sverige är ett landskap i ett mångkulturellt land som kommer bli en av världens supermakter. Dessutom måste vi ha invandring för de är villiga att ta de jobb som inte lata svenskar orkar göra!
Citera
2014-05-01, 20:32
Medlem
kempinhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Regeringen Reinfeldt har inte direkt tagit upp att motståndare till mångkulturen blir kartlagda, uthängda och överfallna som ett problem. Däremot går de minsann man ur huse om någon visar sig ha en "obehaglig" åsikt. Yttrandefriheten gäller tydligen bara om man har "rätt" åsikt.

Det är den där sortens attityder främlingsfientliga brukar ta till. Det är livsådran i hatets partier. Vi skall vara missförstådda för annars har vi ingenting annat att komma med-attityden.
Citera
2014-05-01, 20:40
Medlem
felias avatar
Citat:
Du måste sluta tänka på Sverige som en separat stat. Vi är enbart en delstat i den Europeiska Unionen. Vi lever i ett globaliserat samhälle Sverige gynnas av ett medlemskap i EU och öppna gränser. Det kallas romer inte zigenare! Vi i de norra delarna av unionen måste rätta oss efter vad det är för beslut EU fattar likväl de sydliga regionerna. Det är som att Sverige är ett landskap i ett mångkulturellt land som kommer bli en av världens supermakter. Dessutom måste vi ha invandring för de är villiga att ta de jobb som inte lata svenskar orkar göra!

Helt rätt! Själv orkar jag inte arbeta så jag är oerhört tacksam att zigenarna nu utför arbete åt det mångkulturella landskapet. Smart av EU att postera dessa entreprenörer utanför varje butik så man inte kan undgå mångkulturen och dess positiva inverkan. Jag undrar hur länge det ska behöva ta innan jag själv sitter där och tigger men jag kanske borde utvandra så det kan komma fler zigenare?
Citera
2014-05-01, 20:42
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:

Jag tänker på svenskarna som ett separat folk med självbestämmande, om du vill tillhöra EU-staten så får du svårt den dag unionen upplöses. Men det är förstås ditt problem.
Citera
2014-05-01, 20:46
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
SvP 1 maj 2014 Jönköping:
http://youtu.be/gSFhNAeyMlM

SVP demonstration 1 maj 2014 i Jönköping:
http://youtu.be/bvYxN20pPdA

Man ser tydligt hur polisen fjäskar för skadedjuren bland antisvenskarna. I andra videon så går polisen praktiskt taget ned på knä framför den provokative blatten med solbrillorna. Stackars de snutar som vill göra ett bra jobb men är bakbundna av regimen.
Citera
2014-05-01, 20:55
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Fast nu frågar jag inte om Reinfeldt. Jag frågar om SvP. Det känns som att du hela tiden undviker att ge mig konkreta svar och istället gnäller på rådande regim.
Citera
2014-05-01, 21:00
Medlem
Citat:
Fast nu frågar jag inte om Reinfeldt. Jag frågar om SvP. Det känns som att du hela tiden undviker att ge mig konkreta svar och istället gnäller på rådande regim.
Du hävdade att allas åsikter värnades om och ansågs vara lika respektvärda i detta samhälle, och jag gjorde en invändning. Vilken frågeställning anser du att jag undvek?
Citera
2014-05-01, 21:06
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Du hävdade att allas åsikter värnades om och ansågs vara lika respektvärda i detta samhälle, och jag gjorde en invändning. Vilken frågeställning anser du att jag undvek?
Hur SvP skulle hantera judiskt ägd media som förespråkar mångkulturalism. Sedan så kan jag hålla med om att staten ibland är dålig på att skydda nynazisternas yttrandefrihet, men polisen och SÄPO förföljer inte er aktivt (så länge ni inte gör er skyldiga till brott). Och oavsett vad du tycker så existerar t.ex. Realisten och Nordfront. Hade SvP låtit motsvarande skrifter fast från motståndaren existera, eller hade man suttit hemliga polisen på dem?
Citera
2014-05-01, 21:15
Medlem
Citat:
Hur SvP skulle hantera judiskt ägd media som förespråkar mångkulturalism.
Svenskarna ska vara självständiga. Judar ska inte ha inflytande över oss, eller några andra för den delen.

Som jag skrev tidigare så anser jag att Sveriges demokrati ska vara tillägnad svenskar, och inte något som vem som helst ska få inflytande över.

Citat:
Hade SvP låtit motsvarande skrifter fast från motståndaren existera, eller hade man suttit hemliga polisen på dem?
Så länge dessa hade varit svenskar. Dock så betvivlar jag att det hade funnits entusiaster till mångkulturen om det inte hade varit för den långvariga indoktrineringen från skolor och media. Några sådana röster var inte direkt präglande för några decennier sedan, innan globalisternas uppköp av alla propagandaverktyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in