2014-05-01, 15:25
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonghole
Vaa?? har dom börjat importera slavar?
. I deras länder tvingas barnen ta vuxenansvar särskilt flickor som mycket små, det är inget konstigt i deras kulturer att ge bort sina flickor för hjälp till släkt eller som fredsgåva vid konflikter , barnet får mottagaren behandla hursom helst, där borta straffas man inte för varken aga, pedofiliska gärningar el rent av mord på små flickor.
Citera
2014-05-01, 15:29
Medlem
AussieRedMans avatar
Föräldrarna är på semester i Palestina, ovanligt att svennar åker dit så tyvärr är de troligen araber. Men brottet har såklart inget med etnicitet att göra o barnvakterna kan vara svennar.
Citera
2014-05-01, 15:30
Medlem
Bönans avatar
Aftonbladet
-Hon berättar att det bor tre barn med paret. Igår hörde hon hur det var en upprörd stämning mellan mannen och kvinnan.

3 barn? låter nästan som människohandel av sorts.
Citera
2014-05-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Antalet zigenare från Gaza torde vara ganska lågt. Så nej, det är nog inte så många som tror att de misstänkta är romer.
ok har helt missat att de kommer från Gaza??
Citera
2014-05-01, 15:32
Medlem
Herr-PKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LibertyCrow
Kan man önska lite mer fokus på den faktiska händelsen nu när ni rasbiologer konstaterat att det förmodligen är människor av den icke vita bleka sorten. Diskussioner om att den är islams fel eller något kulturellt betingat mord kan väl vänta tills vi vetat mer än bara nationalitet?

Tror själv mest på att barnvakten kanske blivit arg och ev puttat flickan eller liknande, kanske har hon då fallit i en trappa eller liknande. Säker så att det är de själva som larmat...
Så vad föreslår du? Att vi spekulerar i huruvida paret är skyldiga? Leder ingenvart.
Citera
Medlem
Hur kan grannarna gå ut i tidningen och säga att de varit oroliga för flickan ett tag? Förstår de inte att de kunde hjälpt till att förhindra detta? Gör en jävla socanmälan för fan! Och nej jag tror inte de gjort det för då skulle väl kärringen sagt det. Dina iaktagelser är ju så viktiga nu när barnet redan har dött. Fy fan!
Citera
Medlem
bongholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerwolf
. I deras länder tvingas barnen ta vuxenansvar särskilt flickor som mycket små, det är inget konstigt i deras kulturer att ge bort sina flickor för hjälp till släkt eller som fredsgåva vid konflikter , barnet får mottagaren behandla hursom helst, där borta straffas man inte för varken aga, pedofiliska gärningar el rent av mord på små flickor.

Jo de fattar ja väl, men import av barn-slavar till sverige??
Citera
2014-05-01, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Föräldrarna är på semester i Palestina, ovanligt att svennar åker dit så tyvärr är de troligen araber. Men brottet har såklart inget med etnicitet att göra o barnvakterna kan vara svennar.

Varifrån kommer uppgiften om att föräldrarna skulle vara på semester....Har de överhuvudtaget bott i Sverige, jag tror inte det. Polisen kan inte lokalisera föräldrarna. Frågan är om polisen ens vet namnen på föräldrarna.
Citera
2014-05-01, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av assh0le
Hur kan grannarna gå ut i tidningen och säga att de varit oroliga för flickan ett tag? Förstår de inte att de kunde hjälpt till att förhindra detta? Gör en jävla socanmälan för fan! Och nej jag tror inte de gjort det för då skulle väl kärringen sagt det. Dina iaktagelser är ju så viktiga nu när barnet redan har dött. Fy fan!
De säger väl att de polisanmälde?
Citera
2014-05-01, 15:37
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attention-Whore

Nu är det såhär att i Sverige råder skolplikt, så en åttaåring, som då går i årskurs 1 eller 2, får knappast ledighet godkänd för en utlandstripp om ens någon ledighet öht - om det inte gäller begravning eller liknande.

Asså vad fan sitter du och svamlar om? Tror du på riktigt att det är så????
Citera
2014-05-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
De säger väl att de polisanmälde?
– Jag ringde till 112 och de tyckte att jag skulle kontakta polisen. Det gjorde jag. så onödigt av AssHole att lägga skulden på grannen. gör de på polisen istället då..
Citera
2014-05-01, 15:44
Medlem
Janemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assh0le

Man kan tydligen inte lita på polisen (och kanske inte heller någon annan svensk myndighet heller) längre.
Grannar kontaktade polisen vid påsktiden.
http://www.bltsydostran.se/nyheter/karlskrona/tva-personer-misstankta-for-mord-pa-attaaring(4267397).gm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in