Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-30, 16:11
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja, det är nog sannolikt Vi kommer naturligtvis och har redan börjat öka vår närvaro. Även om mycket fokus riktas i just de kommuner där vi kandiderar och har en bra chans att komma in så är det viktigt att vi åker runt och syns överallt.

Låter bra det!
Tror det är ganska många som vill kunna möta och ta temperaturen på folket innan man stödröstar "for the lulz".
Citera
2014-04-30, 16:44
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Hur kommer valrörelsen se ut? Kommer man ifall man vill kunna växla några ord med företrädare i de flesta "större" 80 000> städer?

Ja, det tror jag att man kommer kunna göra. Sen beror ju väldigt mycket på själva framträdandet, om man säger så. Det är kanske te.x. inte läge att "växla några ord" alla gånger, då vi vet att det har en tendens att bli stökigt, och det är inte heller givet att det kommer att gås ut med i förtid med var företrädare kommer att vara, eller när.

Är det någon speciell ort eller område du tänker på?
Citera
2014-04-30, 17:40
Bannlyst
Fick ni någon klarhet i om Slutpixlat var en skämtsida eller inte? Nu härjar de runt igen i vilket fall som helst.
http://slutpixlat.blogspot.se/2014/04/mordforsoks-efterlyst-nazist-fran.html#.U2EZV1dfr4F
Citera
2014-04-30, 18:01
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Ja, det tror jag att man kommer kunna göra. Sen beror ju väldigt mycket på själva framträdandet, om man säger så. Det är kanske te.x. inte läge att "växla några ord" alla gånger, då vi vet att det har en tendens att bli stökigt, och det är inte heller givet att det kommer att gås ut med i förtid med var företrädare kommer att vara, eller när.

Är det någon speciell ort eller område du tänker på?

Ni borde väl kanske påkalla ordningsmakten vid oordning i området omkring era positioner? Kan ni inte komma över den skyggheten så är nog inte 4% spärren något mål i den närmaste framtiden.
Jag är ingen som är ute efter att provocera fram stök, utan vill bara träffa folk som representerar partiet, småprata och ta temperaturen på det sättet.
Tänker framförallt på Helsingborg.
Senast redigerad av Harpy 2014-04-30 kl. 18:04.
Citera
2014-04-30, 18:31
Medlem
TheBurdens avatar
Oroligheter väntas när Svenskarnas parti demonstrerar:
Citat:
Även i år riktas den mediala uppmärksamheten inför 1 maj mot Jönköping där Svenskarnas parti på nytt demonstrerar. Motdemonstranter från olika håll mobiliseras och scenariot kan bli likt den förra året då tumult och kravaller uppstod.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3993&artikel=5850746
Citera
2014-04-30, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Oroligheter väntas när Svenskarnas parti demonstrerar:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3993&artikel=5850746
Klart som fan det väntas "oroligheter" så blir det ju alltid när babianerna och orcherna samlas. Men det är ju knappast SvP ansvariga för mer än att vi då tydligen "provocerar fram" babianernas apbeteende.
Citera
2014-04-30, 19:34
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Klart som fan det väntas "oroligheter" så blir det ju alltid när babianerna och orcherna samlas. Men det är ju knappast SvP ansvariga för mer än att vi då tydligen "provocerar fram" babianernas apbeteende.

Det är bara att lyssna på hur AFA-muppen låter i intervjun så fattar man vad det är för typ av människor.
Citera
2014-04-30, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sim76
Jag måste bara tacka dig. Även om du hör detta ofta så vill jag visa min uppskattning för att du tar upp frågan och ger ett förtreoende för sveriges vapenägare.
Tack själv. Nu har jag skickat in ett kortare förslag. Jag hoppas att partiledningen tycker att det är en bra idé och att en punkt om vapenägande snart kommer upp på vår A-Ö-politik på vår hemsida.
Citera
2014-04-30, 20:10
Medlem
TheBurdens avatar
Magnus Söderman: Nu partiledningen, är det personligt!:
Citat:
I en artikel om Svenskarnas parti jag läste radade man upp partiets företrädare och skrev om dem. I den mån det gick sökte man presentera partiledningen i sämre dager naturligtvis, med betoning på eventuella ”tveksamheter” man ansåg ha funnit – även om dessa låg över tio år bakåt i tiden. Jag förväntar mig inget annat av regimmedia. Och jag tror att det kommer att bli värre ju närmare valdagen vi kommer. Våra företrädare kommer inte ha det helt enkelt och vare sig de vill erkänna det eller inte, så påverkas de, precis som alla vi andra, av sådant som sägs och skrivs om oss.

Med detta i åtanke vill jag i följande text göra något som sällan görs; ta tydlig och klar ställning för personerna i fråga. Vad jag menar med att det sällan görs är att vi är dåliga på att ge vårt stöd till våra företrädare när de ansätts av våra motståndare. Man tänker att ”de vet att jag stödjer dem” och nöjer sig med det. Ja visst, de vet att vi står bakom dem. Men då och då kan det vara moralstärkande för dem att också höra och/eller läsa det.
https://www.motgift.nu/2014/03/nu-partiledningen-ar-det-personligt/
Citera
2014-04-30, 20:13
Medlem
Luckmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Magnus Söderman: Nu partiledningen, är det personligt!:

https://www.motgift.nu/2014/03/nu-partiledningen-ar-det-personligt/
Jag tror du blandar ihop månaderna.
Citera
2014-04-30, 20:16
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckmann
Jag tror du blandar ihop månaderna.

Njae, jag tyckte bara att det var trevlig läsning.
Citera
2014-04-30, 20:18
Bannlyst
Från Andreas Carlssons Facebook: (Han som Expressen och fulmedia hetsar hejdlöst emot bara för att han tycker det är skönt att andras fri luft)

Citat:
Gick igenom min post idag och upptäckte att mitt pass blivit INDRAGET!? Men tack vare korkade EUs Schengenavtal så rör jag mig ganska obehindrat ändå

Min resa till Sverige är nu påbörjad! Efter medias skriverier så har jag fått komplettera min "maskering" ytterligare, så mina nationella kamrater får ursäkta mitt utseende denna dag haha!
Så återigen ställer jag frågan: SES VI I JÖNKÖPING PÅ 1 MAJ!?
Nu skrotar vi det havererade EU-projektet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in