forts. på svar på inlägg från igår...
Citat:
Ursprungligen postat av
Celeno
Haha, du är för rolig. Jaja, jag låter övriga läsare avgöra vem som hade rätt.
Ganska lätt du.
Citat:
Ja? Hur lång tid brukar det ta för någon att bli VD? En vecka?
Jaså, det säger du? Förvånad jag blir.
Att män har det värre inom nästan alla områden i samhället är inget problem. Jag fetstilar "nästan" så du säkert skall se att jag skrev ordet "nästan". Man vet ju aldrig.
¨
Ekonomiskt: har kvinnor generellt sett sämre än män. Bevisat tillräckligt tycker jag nog.
Sexuellt våld: Här ligger kvinnor också pyrt till.
Makt: Här börjar vi onekligen komma ikapp, men betyder inte att vi är där än, så även här ligger män som grupp bättre till.
Psykisk sjukdom: betydligt fler kvinnor än män går in i väggen och lider av psykiska åkommor, tror siffran är dubbelt så hög som för män.
Så? nå var någonstans menar du att män skulle ha det värre inom NÄSTAN alla områden?
Citat:
Du menar förutom staten, media, "Allt åt alla" och liknande fascistorganisationer?
Du har en korkad ovana svänga dig med massa trams....håll isär vad som är vad. "Allt åt alla" är inte fascister. Om du tror det så har du väldigt dåligt koll på vad fascism står för. Skärp till språket!
Hur menar du staten skulle gå in och hindra er från att ex. starta en ideel organisation/ parti/ eller vad ni nu önskar?? Trams som sagt.
Citat:
Jag gnäller inte. Jag har ett ypperligt liv och bekymrar mig inte. Jag bara tycker det är roligt att avslöja era dåliga lögner.
Konstigt då att det mest är era egna som avslöjas.