2014-04-29, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FBK1932
Jag fick det här mailet av Pediwear. Här är bildfilen lite mer högupplöst.

Vad tycker panelen? Det där är väl knappast särskilt synligt efter ett par lager skokräm?
Det beror väl på om du skall använda färgad skokräm eller inte, dessutom tror jag inte det kommer synas alls när du väl har gångvecken etablerade.
Citera
2014-04-29, 19:52
Medlem
Kopparstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aodimp

...jag vet

påtal om instagram har jag stora svårigheter att koppla ihop alla med vilka de är här osv. OBS ni skall inte se detta som outning, men ni får gärna pma mig om ni vill förtydliga

Vad jag vet så är det inte så många här som har Instagram. Det brukar vara rätt lätt att räkna ut eftersom samma bilder återanvänds av folk på diverse forum och sociala medier...se det som en utmaning
Citera
2014-04-29, 19:55
Medlem
Kopparstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pörr
Det är oklart. Men med tanke på att de grekiska gudarna tenderar att byta skepnad rätt ofta, lär det variera beroende på dagsformen.

Ok, men jag tolkar det som du fastställt att de är grekiska (sko)-gudar och att de är jämbördiga
Citera
2014-04-29, 20:29
Medlem
Citat:

Vad tycker panelen? Det där är väl knappast särskilt synligt efter ett par lager skokräm?

Det bör gå att dölja tillräckligt för att det ska vara värt tjugo pund.
Citera
2014-04-29, 21:09
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:

Nej, det finns anledning att tro att det där bara är en obetydlig skråma. Vidare, med alla rabatter inräknade så är du väl nere i typ 80 pund för skorna nu? Låter som en affär du verkligen inte ska nobba.
Citera
2014-04-29, 21:44
Medlem
Beerzuuls avatar
Aodimp följer mig, frågan är om han vet om det. För er som inte har passar jag på att skicka upp en bild som är några veckor gammal. Puts var det här.
Citera
2014-04-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Nej, det finns anledning att tro att det där bara är en obetydlig skråma. Vidare, med alla rabatter inräknade så är du väl nere i typ 80 pund för skorna nu? Låter som en affär du verkligen inte ska nobba.
Strax under 100 pund inklusive frakt, så det är ju bara att köra. Lär bli ganska bra bang for the buck oavsett.

Synnerligen snyggt skött av deras kundservice måste jag säga.
Citera
2014-04-29, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beerzuul
Aodimp följer mig, frågan är om han vet om det. För er som inte har passar jag på att skicka upp en bild som är några veckor gammal. Puts var det här.
Nu du, din mjugglapande pottfisk, din... d-det där var en stilig sko.

Må ditt skägg växa inåt!
Senast redigerad av aodimp 2014-04-29 kl. 22:52.
Citera
2014-04-29, 23:15
Medlem
Någon här som är intresserad att gå ihop på en gmto på Skoab på enzo bonafe balmoral boot? Jag hade tänkte att ändra köra hela kängan i dark brown calf eller dark brown suede på skaftet och dark brown calf nertill, som sula hade jag tänkt att köra enkel eller dubbel dainite.
Citera
2014-04-30, 12:35
Medlem
AlisterGs avatar
Nu vill vi se många från KSoE på trunk showen med Meermin, Vass och Maftei den 20 september i Stockholm. Mer info här.

(Då vi som arrangerar gör detta helt ideellt, och det i högsta grad är relevant för tråden, tolkar jag reglerna som att jag får posta om detta. Annars får moderator radera inlägget.)
Citera
2014-04-30, 12:41
Medlem
hoodogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorkanz
Någon här som är intresserad att gå ihop på en gmto på Skoab på enzo bonafe balmoral boot? Jag hade tänkte att ändra köra hela kängan i dark brown calf eller dark brown suede på skaftet och dark brown calf nertill, som sula hade jag tänkt att köra enkel eller dubbel dainite.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: bal boots + dubbel dainite-sula =
Citera
2014-04-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoodog
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: bal boots + dubbel dainite-sula =

Nej då Såg en bild på ett par GG Cantebury i vintage oak på GG06 med dubbel dainite som var brutalt vass!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in