2014-04-29, 22:25
Avslutad
Synd att de inte gav den sista rödhåriga tjejen ett skadeståndsbrev. Skulle vara kul o se hennes förklaringar i en domstol...
Citera
2014-04-29, 22:29
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Den sista tjejen var ju rolig. "Nej det var inte jag, tyvärr". "Det var några killar ifrån Göteborg". "Nej jag vet inte vilka det är". Låter inte särskilt trovärdigt lilla gumman
Det som utmärker flertalet av dom här jävla idioterna som gödslar nätet med sitt sjuka hat
hit och dit är att ifall de blir konfronterade som nu skett via det här programmet med
trolljägaren Aschberg, så har de inte kurage nog att stå för vad de "presterat.
De slingrar sig, skyller på andra och bara visar hur jävliga patetiska de själva är, det
här patrasket som njuter av att kränka och uttrycka hat och förakt dag in och dag ut.

Vad man kan önska är att de allesammans själva kommer att utsättas på likadant vis
så får de veta av hur det kan kännas för deras utsedda offer.
Citera
2014-04-29, 22:32
Medlem
ulvenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvarkens
Tycker du? Jag tyckte hon lät väldigt nervös. "Det är inte jag, tyvärr"

Just det där "tyvärr" blir ju rätt konstigt, hon önskar alltså att det vore hon men hon satt på toa så nån random kompis gjorde det i stället för henne.
Citera
2014-04-29, 22:35
Medlem
Något som slog mig i kvällens avsnitt var att samtalet mellan R. Aschberg och juristmannen var att de initierade att "jag" tänder på barn som suger på bröst, bara för att jag blir äcklad av ammning på offentliga platser. Misstolkade jag deras diskussion totalt, eller körde den precis över mig, mina vänner och familj? Då vi delar samma uppfattning.

Ammning ska man ge fan i på offentliga platser, speciellt på matställen, usch och tvi!
Citera
2014-04-29, 22:41
Medlem
Corrans avatar
Att vi ens diskuterar om den sista ljög eller inte....

Kompisar som skapade konton när hon var på toa...hur ofta va hon de, och hur länge??!
Kompisar från både Göteborg och "Norrland"

Tragisk människa, skulle inte förvåna mig om hon tror på sig själv. "Tyvärr"...är hon nog den ända.
Citera
2014-04-29, 22:48
Medlem
zorb89s avatar
Tyckte synd om Sandra, många äckeln som fuckar upp andras liv sådär.

Rätt vanligt att fula tjockisar tar andras bilder och dejtar med, det kan man läsa om i marddrömsdejter här på FB

Smålog när polishataren skrev "1mille i arvode för intervju med Robert" haha!
Citera
2014-04-29, 22:51
Medlem
retrospectives avatar
Fungerar skrämselförsöket? Det måste väl ändå finnas en del här som känner sig träffade. Har kidsen rotat runt i historiken nu och raderat information av rädsla?
Citera
2014-04-29, 22:56
Medlem
KUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Fungerar skrämselförsöket? Det måste väl ändå finnas en del här som känner sig träffade. Har kidsen rotat runt i historiken nu och raderat information av rädsla?
Nog tror jag att många småpojkar har fått svetta ordentligt nere i mammas källare.Det var ju någon rätt tidigt i tråden som frenetiskt försökte ta reda på hur stor chans det var att "hans kompis" skulle komma med i programmet.

Hoppas det blir en andra säsong!
Citera
2014-04-29, 23:07
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Tyckte synd om Sandra, många äckeln som fuckar upp andras liv sådär.

Rätt vanligt att fula tjockisar tar andras bilder och dejtar med, det kan man läsa om i marddrömsdejter här på FB

Smålog när polishataren skrev "1mille i arvode för intervju med Robert" haha!
Fröken Robert Aschberg*
Citera
2014-04-29, 23:08
Medlem
surfacings avatar
Haha herregud... Jag vet inte ens i vilken ända man rent formellt kan börja dementera den här absurda skiten. Det är så många skruvade variabler att själva programseriens definition över "näthat" skulle blekna i jämförelse med hatet jag vill få utlopp för. Kan inte alla offer, tomtar och troll bara dra åt helvete?
Citera
2014-04-29, 23:09
Medlem
uh-huhs avatar
De ända riktiga trollet som va med i serien va ju just sandra-trollet dom andra är ju bara näthatare,hoppas på en till säsong med riktiga troll
Citera
2014-04-29, 23:12
Medlem
1 miljon för intervju fröken Robert Aschberg.

Hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in