2014-03-06, 02:52
Medlem
Thornhills avatar
Varför är denna tråd död? Borde finnas massa skvaller om detta fruntimmer?
Citera
2014-03-27, 00:01
Medlem
Sternococktails avatar
Är aliaset Lady Dahmer ett äreminne till Jeffrey Dahmer - en homosexuell seriemördare som även ägnade sig åt kannibalism, nekrofili mm - och dekorerade sitt hem med kroppsdelar från sina offer? Är hans förtjänst den att han dödade en massa unga män - och det kvittar att de var gay? Valerie Solanas försökte ju mörda Andy Warhol, trots han var gay från dag 1. Som kuriosa växte mördarlegenden Ed Gein upp med en mamma om gjorde allt för att förhindra att sonen skulle träffa flickor/kvinnor - "de är alla smutsiga horor". Så i alla fall det monstret skapades uppenbart av en kvinna!

Rent logiskt borde LD lika gärna kunna hylla Hitler - han var inte riktigt lika pervers, men han var orsaken till en massa mäns död.
Citera
2014-03-27, 00:16
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sternococktail
Rent logiskt borde LD lika gärna kunna hylla Hitler...

Säg det till Marilyn Manson...
Citera
2014-03-27, 09:29
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sternococktail
Är aliaset Lady Dahmer ett äreminne till Jeffrey Dahmer - en homosexuell seriemördare som även ägnade sig åt kannibalism, nekrofili mm - och dekorerade sitt hem med kroppsdelar från sina offer? Är hans förtjänst den att han dödade en massa unga män - och det kvittar att de var gay? Valerie Solanas försökte ju mörda Andy Warhol, trots han var gay från dag 1. Som kuriosa växte mördarlegenden Ed Gein upp med en mamma om gjorde allt för att förhindra att sonen skulle träffa flickor/kvinnor - "de är alla smutsiga horor". Så i alla fall det monstret skapades uppenbart av en kvinna!

Rent logiskt borde LD lika gärna kunna hylla Hitler - han var inte riktigt lika pervers, men han var orsaken till en massa mäns död.

Att Jeffrey Dahmer mördade en massa män är oväsentligt för hennes val av alias, hon har förklarat detta både en och två gånger, bland annat här:

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2012/december/varfor-uppkalla-mig-efter-en-mordare.html
Citera
2014-03-27, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrykill
Att Jeffrey Dahmer mördade en massa män är oväsentligt för hennes val av alias, hon har förklarat detta både en och två gånger, bland annat här:

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2012/december/varfor-uppkalla-mig-efter-en-mordare.html

Samtidigt skriver hon om hur hon blir blöt i trosorna av våldsamma och farliga män. Självklart är det inte fel på henne, utan det handlar istället om hur samhället har påverkat henne.
Citera
2014-04-29, 07:40
Medlem
chillionaires avatar
Vad jobbar hon med (vid sidan av bloggen)?

Vad jobbar hennes "man" med?

Nyfiken..
Citera
2014-04-29, 11:19
Medlem
Engelskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
Vad jobbar hon med (vid sidan av bloggen)?

Vad jobbar hennes "man" med?

Nyfiken..

Hennes man jobbar väl med att skapa datorspel om jag förstått det rätt.
Citera
2014-04-29, 21:20
Medlem
FJLGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelska
Hennes man jobbar väl med att skapa datorspel om jag förstått det rätt.

Det stämmer. Själv är bloggandet hennes "jobb". Hon lever i princip på sin man, fin feministisk förebild det..
Citera
2014-04-30, 00:02
Medlem
Engelskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Det stämmer. Själv är bloggandet hennes "jobb". Hon lever i princip på sin man, fin feministisk förebild det..

Varför skulle hon inte kunna vara en feministisk förebild för det?

Citera
2014-04-30, 06:10
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:

Samtidigt faller ju de argumenten ganska platt då hon sitter och skryter om vilka seriemördare hon minsann har brevväxlat med.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2008/december/cannibal-worshipping-groupie-bitch.html
Citera
2014-04-30, 09:50
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Samtidigt faller ju de argumenten ganska platt då hon sitter och skryter om vilka seriemördare hon minsann har brevväxlat med.

http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2008/december/cannibal-worshipping-groupie-bitch.html

Och? Namnet är självklart taget för att hon är fascinerad av seriemördare och då speciellt Jeffrey Dahmer men som jag skrev - att han mördade just män är inte anledningen till att hon tagit det namnet.
Citera
2014-04-30, 10:08
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Och? Namnet är självklart taget för att hon är fascinerad av seriemördare och då speciellt Jeffrey Dahmer men som jag skrev - att han mördade just män är inte anledningen till att hon tagit det namnet.

Ojdå, jag var visst lite trött i morse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in