Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Det går att föra en anständig diskussion utan personangrepp och förolämpningar.
En människa är inte heller pålitlig. Därför använder man flera foton vid fotokonfrontation.
Ett DNA-test är pålitligt. Därför behövs bara ett.
Om du har följt tråden så håller uppenbarligen inte alla med dig om att ett DNA-test är pålitligt. Hamlikar har väl fått redovisa principerna kring DNA ett tiotal gånger.
Beklagar personangreppet men du för inte en anständig diskussion men framöver skall jag försöka hålla mig till fakta. Det är dock beklagligt att MB förföljs på detta forum och det enda brott han gjort sig skyldig till är äktenskapsbrott.
De som angriper honom förtränger allt om utredningen, allt om bevisningen, allt om KJ, och blundar för alla relevanta frågor, bl.a.
1. På vilket sätt var VB ett hot
2. På vilket sätt blev MB situation "räddad" när VB försvann
3. Hur stämde VB och MB träff?
4. Om nu MB lyckades mörda VB helt obemärkt, varför krångla till det med bevisplantering?
5. Varför tror inte ens sveriges bästa advokat att teorin om plantering är en framkomlig väg?
6. Hur kunde MB veta att KJ saknade alibi?
7. Varför skulle AN ge MB alibi för mord?
8. Om AN visste om MB inblandning eller själv var inblandad, varför ett galet inlägg på FB?
Jag tror inte ni har sett eller läst för mycket deckare. Jag tror ni har sett den nakna pistolen för många gånger.