2014-04-28, 11:44
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFE
Ni utgör ett hot mot alla vanliga judar, alla vanliga utomeuropeiska invandrare, många invadrare överlag, svenskar som flyttat utomlands eller jobbar utomlands (quid pro quo vad gäller lagar ni skapar i Sverige) samt alla vänner och familj till dessa.

Ni utgör alltså ett hot. Ett direkt hot.

Inte ett hot som "Oj nu får vi högre skatt, oj nu minskar våran ersättning"...ni utgör ett existentiellt hot.

Det enda existentiella hot som finns och det är ett högst påtagligt sådant är det pågående folkmordet på etniska svenskar och stölden av etniska svenskars upparbetade värden.
Citera
2014-04-28, 11:47
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det enda existentiella hot som finns och det är ett högst påtagligt sådant är det pågående folkmordet på etniska svenskar och stölden av etniska svenskars upparbetade värden.

Det förkommer inget folkmord på svenskar. Där är en till anledning till att ingen normalt funtad människa kan ta er seriöst. Den blandning som sker av folk sker på lika villkor. Det vill säga det krävs två för att dansa tango, bland annat.
Citera
2014-04-28, 11:50
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det förkommer inget folkmord på svenskar. Där är en till anledning till att ingen normalt funtad människa kan ta er seriöst. Den blandning som sker av folk sker på lika villkor. Det vill säga det krävs två för att dansa tango, bland annat.

Det som pågår i Europa uppfyller tre av punkterna enligt FNs egen Folkmordskonvention.

Article 2 of the Convention defines genocide as

...any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:
(a) Killing members of the group;
(b) Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
(c) Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
(d) Imposing measures intended to prevent births within the group;
(e) Forcibly transferring children of the group to another group.
— Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide, Article 2[3]
Article 3 defines the crimes that can be punished under the convention:

(a) Genocide;
(b) Conspiracy to commit genocide;
(c) Direct and public incitement to commit genocide;
(d) Attempt to commit genocide;
(e) Complicity in genocide.
— Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide, Article 3[3]
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-28 kl. 11:52. Anledning: Ord
Citera
2014-04-28, 11:53
Medlem
LFEs avatar
Vad där menar du sker när en norrländsk man gifter sig med en thailändska exempelvis?
Citera
2014-04-28, 11:58
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Vad där menar du sker när en norrländsk man gifter sig med en thailändska exempelvis?

Vad har det med masskolonisering av afrikaner att göra? Sen hade norrlänningen kanske inte skaffat en thailändska om han hade haft möjligheten att göra ett "informed choice" och blivit upplyst om att han begår genetiskt självmord när han avlar barn med främmande ras.
Citera
2014-04-28, 12:03
Medlem
LFEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Vad har det med masskolonisering av afrikaner att göra? Sen hade norrlänningen kanske inte skaffat en thailändska om han hade haft möjligheten att göra ett "informed choice" och blivit upplyst om att han begår genetiskt självmord när han avlar barn med främmande ras.

Kanske eller så kanske hon suger väldigt bra och det finns inte mycket och välja på där uppe?
Hursomhelst är det hans val. Poängen är att eran politik är omöjlig. Ni har redan förlorat. Vi lever, verkar, reser och arbetar genom gränserna och det kommer att pökas även om det inte sker någon större invandring. Därmed är eran politik en relik som borde grävas ner.

Sen kan man ha åsikter om olika typer av invandring. Nationalister går det att diskutera med, ni är bara ologiska, tyvärr. Som jag sa i en annan tråd, hatiska och ologiska och som jag sa till Fishboy så kanske den enda lösning för er är det ni och resten av Sverige hatar mest. Någon samhällsomstörtande liberalism så att ni kan karva ut en liten bit land för er själva som en koloni där ni äger marken och rätten att släppa in den ni vill.
Citera
2014-04-28, 12:16
Medlem
Citat:
Kanske eller så kanske hon suger väldigt bra och det finns inte mycket och välja på där uppe?
Hursomhelst är det hans val. Poängen är att eran politik är omöjlig. Ni har redan förlorat. Vi lever, verkar, reser och arbetar genom gränserna och det kommer att pökas även om det inte sker någon större invandring. Därmed är eran politik en relik som borde grävas ner.

Sen kan man ha åsikter om olika typer av invandring. Nationalister går det att diskutera med, ni är bara ologiska, tyvärr. Som jag sa i en annan tråd, hatiska och ologiska och som jag sa till Fishboy så kanske den enda lösning för er är det ni och resten av Sverige hatar mest. Någon samhällsomstörtande liberalism så att ni kan karva ut en liten bit land för er själva som en koloni där ni äger marken och rätten att släppa in den ni vill.

Du verkar inte förstå att din positiva inställning till rasblandning inte är naturlig. Det har aldrig ansetts naturligt eller positivt att rasblanda. De flesta folk som inte är hjärntvättade föredrar fortfarande en partner från sin egen kulturella och etniska grupp. Det gäller afrikaner, asiater,européer och indianer.

Det är inte något som någon europé har kommit på det senaste hundra åren att det inte är naturligt att rasblanda. Tvärtom det är på senare tid som rasblandning har uppmuntrats - framförallt i västvärlden där vissa grupper med stor media inom filmproduktion och media etc har haft en stor roll i propagandan för rasblandning.

Blandförhållanden har uppmuntrats och ofta visas denna glorifiering upp där kvinnan är vit och ofta blond medan mannen oftast är subsaharisk-afrikan.

Det verkar vara det idylliska och mest politiska korrekta. De har alltså visat upp så mycket reklam och haft rasblandning i så många filmer att det har spridit sig till vanliga människor som nu mera uppfattar det som normen att rasblanda.

De handlar om långsiktig hjärntvätt. Det handlar inte om att ett antal nationalister i Europa har fått för sig något. Det handlar om att vissa inte är lika lättlurade och faktiskt kan tänka kritiskt mot samhällets eviga propaganda.

Tror du tex Japaner gillar när det åker vita män till japan och försöker besudla deras kvinnor? Eller är du så pass dum att du inte förstår att om man som etnisk grupp inte kan "försvara" sina kvinnor och låter dessa rasblanda med främlingar så förstörs hela gruppen?

Det är historiskt och kulturellt samt genetiskt och biologiskt betingat att undvika rasblandning och se ner på individer ur den egna gruppen som rasblandar.

Tack för mig.
Citera
2014-04-28, 12:22
Medlem
LFEs avatar
Det är inte så att jag är positiv eller negativ till det hela. Jag bekräftar bara verkligheten till Aegis i hopp om att han inser den. Sen är det här fel tråd att diskutera de historiska folkförflyttningarna men jag håller absolut inte med om dig att det här inte är något nytt.
Dock tror jag inte att vi här i Europa hittade på det först. Koreaner med sitt Eremitiska Rike vara nog före. Jag undrar bara vad de gjorde under sin resa dit dit

edit. Det du talar om har inte så mycket med principiell rasblandning att göra alls. Det handlar mer om att spräcka gemenskapen i samhället, att förstöra solidariteten, att lägga upp ekonomiska situationer som tvingar till ofrivillig folkvandring, att bomba, att söndra och härska. Jag tar upp det lite i min andra tråd.

Människor som saknar band till varandra kan inte agera enhetligt lika effektivt. Jag tror att ni är en bricka i det här spelet. Ni kommer på grund av verkligheten aldrig att få makten men så länge ni existerar och så länge andra segregerande grupperingar existerar så kommer de att kunna att söndra och härska.

Vi kan föra lite protektionistisk politik och som jag skrev där (fortsätt gärna diskussionen i min tråd om invandringen) så kan vi handla svenskt och så där. Men när det gäller kampen så borde den rikta sig utåt med globala fackliga kamper, starka utrikespolitiska uttalanden och så vidare.
Senast redigerad av LFE 2014-04-28 kl. 12:38.
Citera
2014-04-28, 13:01
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:

Det är stor skillnad på ett val och ett initierat val som jag tidigare påpekade och sen finns det givetvis inget naturligt med att beställa en thailändska på postorder. Hur hade det t.ex sett ut utan den rabiata feminismen?

Tvärtom så är det vi som redan vunnit eftersom verkligheten är på god väg att krossa de röda och liberala illusionerna om ett mångkulturellt samhälle. Det kommer aldrig någonsin att fungera utan det kommer att rasa ihop som det fuskbygge det är.

Fakta, vetenskap och deduktiv logik är det vi nationella som har på vår sida medan din sida egentligen inte har några sakliga argument alls utan ni har bara kapitulerat och flyter med strömmen likt döda fiskar. Hatet bär inte vi på heller utan det gör regimen och de destruktiva krafter som stöttar den.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-28 kl. 13:02. Anledning: Ord
Citera
2014-04-28, 14:06
Medlem
LFEs avatar
Det är inte det jag menar Aegis. Det ologiska är att du inte förstår vilken stor del av befolkningen som redan är en del av detta och direkt eller indirekt skulle se er som ett hot. Det är inte 1939. Det är inte ens Tage och hans tal. Det är 2014, det är internet, höghastighetståg, flygresor för 199 kr och kinesiska har börjat undervisas som andra språk i flera EU länder.

Men jag ger mig.
Citera
2014-04-28, 14:13
Medlem
JamesBondages avatar
Någon insatt som kan besvara några frågor ang artikeln "framtidens styre"?

(Låt oss för skojs skull låtsas att det kan inträffa även om det bara är naziporr)

*Delen med att ingen får bli för rik - detta innebär att alla duktiga företagare flyr till USA innan revolutionen är över. Pengar och lyx är drivande, företagare kommer headhuntas av USA och kompetens försvinner...
De enda potentiella sympatisörerna är de som lider av de problem ni beskriver. Rika och kompetenta upplever inte detta i sina fina kvarter. För dem kommer ni vara ett störomoment och ett hot mot deras tillgångar.

*böghatet - varför? Kommer bara bli jobbigare för er att framstå som att ni kämpar för frihet.

*Vad händer med tillgångar som ägs av icke-svenskar? Beslagtas de utan ersättning? Kommer inte detta leda till oro inom handeln eftersom många beslagtagna verksamheter säkerligen kommer bojkottas osv.

* Finns det någon plan för vad som ska ske ifall Sverige blir bojkottat, likt Sydafrika i samband med Apartheid?

*Borde ni inte tona ned judesnacket? Allt snack om konspirationsteorier gällande judar gör det otroligt enkelt för era meningsmotståndare.

Delar ni samma uppfattning med övriga nationalister, eller finns det risk för interna stridigheter? Är det först till kvarn som får igenom sin tolkning av det kanske?
Senast redigerad av JamesBondage 2014-04-28 kl. 14:17.
Citera
2014-04-28, 14:24
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Det är inte det jag menar Aegis. Det ologiska är att du inte förstår vilken stor del av befolkningen som redan är en del av detta och direkt eller indirekt skulle se er som ett hot. Det är inte 1939. Det är inte ens Tage och hans tal. Det är 2014, det är internet, höghastighetståg, flygresor för 199 kr och kinesiska har börjat undervisas som andra språk i flera EU länder.

Men jag ger mig.

Så stor del berörs verkligen inte, men visst kommer det att bli ett problem om inget görs inom de närmaste 10 åren. Trots allt föredrar de allra flesta sin egen ras och etnicitet. Huruvida dessa "rasblandare" ser oss som ett hot är dessutom fullständigt ointressant. Vi svenskar utgör mindre än en promille av jordens befolkning och vi har all moralisk rätt att värna vår särart i vårt eget livsrum.
Senast redigerad av Aegishjalmr 2014-04-28 kl. 14:24. Anledning: Ord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in