Citat:
Ursprungligen postat av
larsingvarsfru
Vad vet du om det? Om KJ öht inte hade existerat, hade åklagarna fortfarande inte utrett MB djupare?
Hade inte KJ:s bagage dykt upp, hade dessa damer nog fått tag tag i den biten också, om än så motbjudande. Polisutredningen hade fortgått, med eller utan deras ledning. Och nog sticker MB ut alltid och på det mördas objektet för hans husliga frid.
Han uppgav själv att han kände sig..pressad (tror jag det var).
Jag vet det. Så du har stor fantasi och önskar att det vore så. Nej, MB va inte intressant efter man hört honom. Lägg ner det där skitpratet för det hade inte räckt för en häktning ens. Dom hade inget på honom som skulle drivit fallet vidare. Ja, självklart kan man vara pressad eftersom man varit otrogen. Men otrogen är inte mord vet du! Ni verkar inbilla er att
de NI tycker ska vara skyldiga ska utredas vidare, men det fungera
r inte så. Han är i
nte i närheten av misstanke och notera detta nu
det fanns inget på MB som tydde på inblandning. Så nej, den skyldige sitter häktad ännu och väntar på laga kraft sen blir det Kumla för utredning ingenting annat.
Du verkar ha fått en oskyldig man på hjärnan och i någon slags fantasi så tvingar du dig påstå att han har med det här mordet att göra. Du har inte fattat att utredningen hade snart legat på is om man inte fått in KJ på sannolika skäl misstänkt för mord. Jag tycker det är dags att sluta peka ut oskyldiga utan minsta underlag. Det är ingen som har visat en omständighet som säger att familjen karate är inblandade. Det är mest egna vantolkningar om sms trafik och restauranger, och annat trams.
Kom igen då du har teknisk bevisning i form av spår. Eller ett vittne eller något annat som tyder på något. Romanstoffet är uruselt från er alternativteoretiker.