Citat:
Ursprungligen postat av
Snurren75
Första länken: Skulle vilken hoprafsad polisstyrka som helst klara av, även svenska hemvärnet. Att då påstå att det är en specialstyrka och just en rysk sådan är idiotiskt.
Andra länken: Expressen och dagbladet.no har gått igenom dessa bilder. De är såklart falska och den skäggige är tex olika personer som tydligt syns när man tar in mer högupplösta bilder. "Gruppfotot" är inte alls taget i Ryssland som lögnaktiga Kiev och Washington påstod utan är taget på plats i Ukraina och visar lokala förmågor.
Ska jag fortsätta? Du måste hålla dig ajour med propagandan från Kiev/Washington. Det ljugt så in i helvete, lika bra du inser det.
Och jag väntar fortfarande på att de GRU-agenter och ryska Spetsnaz som enligt Kiev gripits ska visas upp. Jag får nog vänta för det är uppenbara lögner som idioter som dig och fredag går på.
Lägg ner din tomte! Du svarade på dem första som var lättast att bortförklara, försök med resterande i listan

Speciellt mordet på en pro-ukrainsk politikern. Sen också den angripna pro-ryska blockaden ett uppenbart försök till att skapa hat mellan grupper samt peka finger mot USA genom att plantera en större mängd samlar exemplar av 100 dollars sedlar på nån stakars idiot man mördat och låtsas att denne var från privyat sektor för att man "hittat" deras visit kort. Se borgmästarens reaktion när Simon (Vice News) ger sin version av vad han tror har hänt. Han blev ju fan kidnappad av borgmästaren nån dag senare! Hade han inte varit Amerikan så lär han varit död vid det här laget och inte blivit frisläppt efter påtryckningar.
Uppenbart att antingen Ryska special styrkor eller självutnämnda borgmästaren i Sloviansk skickat sina egna män för att skjuta på den pro-rysk blockaden för att skapa hat mellan grupper. Vilken idiot som helst kan se att Putin vill starta ett inbördeskrig ALTERNATIVT en orsak (tillräckligt många döda separatister) för att sätta in militären i Ukraina.