Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-17, 14:01
  #4453
Medlem
kostymnisses avatar
Det skall väl in två till om jag inte helt räknar fel? En gamling och sedan blir det väl en rapare med som vanligt.
Kan inte Grytt tjöta på Thåström? Jag är medveten om att han aldrig kommer ställa upp men en dröm är en dröm.
Citera
2014-04-23, 11:01
  #4454
Avstängd
Porzennas avatar
Love Antell från Florence Valentin klar.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18762231.ab

Han verkar spela samma sorts musik som Kajsa Grytt.

Tror och gissar att det blir Tommy "Black" Nilsson som blir den sista deltagaren att presenteras.
__________________
Senast redigerad av Porzenna 2014-04-23 kl. 11:22.
Citera
2014-04-23, 13:24
  #4455
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porzenna
Love Antell från Florence Valentin klar.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18762231.ab

Han verkar spela samma sorts musik som Kajsa Grytt.

Tror och gissar att det blir Tommy "Black" Nilsson som blir den sista deltagaren att presenteras.

Säger mig inte så mycket men efter att ha läst lite om honom så kan det nog bli intressant.

De har ju inte fyllt rapparkvoten än så gissningsvis blir det nån i den svängen. Eller en artist a la lill-babs, vrethammar eller dageby, åldersmässigt alltså..
Citera
2014-04-23, 15:22
  #4456
Medlem
kostymnisses avatar
Antell var ett oväntat val, det är ju tveklöst den minst kände artisten genom åren som deltagit. Iaf den minst kände för gemene man, dock kan det bli skoj ändå. Nu väntar som sagt bara en rapare och sedan är det klart.
Citera
2014-04-23, 17:39
  #4457
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donde
Ola Salo Klar!!
Är det sant?
Skrev bara några inlägg ovanför ditt att jag skulle vilja se honom i programmet - men det var en önskedröm. Faan va kul!
Citera
2014-04-24, 10:41
  #4458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Säger mig inte så mycket men efter att ha läst lite om honom så kan det nog bli intressant.

De har ju inte fyllt rapparkvoten än så gissningsvis blir det nån i den svängen. Eller en artist a la lill-babs, vrethammar eller dageby, åldersmässigt alltså..

Tror fortfarande på Dogge, mer nu när de fick in en kvinna till. Dogge är kommersiell, rappare och invandrare. Till hans nackdel är att han inte är en åldring, men det kvittar mot den andra argumenten.
Citera
2014-04-24, 10:52
  #4459
Medlem
Antevantes avatar
Johan T Karlsson från Familjen blev det

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle18768424.ab
Citera
2014-04-24, 12:01
  #4460
Medlem
E1520s avatar
Hmm, årets säsong blir nog den sämsta hittills. Fruktansvärt ointressanta deltagare. Med undantag Kajsa Grytt och Amanda Jensen. Ola Salo kan eventuellt komma att leverera.
Citera
2014-04-24, 14:04
  #4461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E1520
Hmm, årets säsong blir nog den sämsta hittills. Fruktansvärt ointressanta deltagare. Med undantag Kajsa Grytt och Amanda Jensen. Ola Salo kan eventuellt komma att leverera.
Håller med. Det känns som de har kört slut på programmet. De hittar inga intressanta som vill
vara med längre och får skrapa på botten. Kan inte tänka mig att många kommer att följa denna säsongen. Blir kanske den sista.
Citera
2014-04-24, 16:05
  #4462
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Håller med. Det känns som de har kört slut på programmet. De hittar inga intressanta som vill
vara med längre och får skrapa på botten. Kan inte tänka mig att många kommer att följa denna säsongen. Blir kanske den sista.

Många lär följa det ändå ty Carola lockar sina stora skaror ännu vad man än må tycka om det, Orup är om inte annat nostalgi för många, sedan är väl Salos fanskara intresserade av honom och den var iaf inte liten.

Jag ser det dock som den klart svagast uppställningen sedan starten och det vill till att det blir fenomenalt direkt för att man skall fortsätta följa det hela.
Citera
2014-04-24, 17:39
  #4463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Många lär följa det ändå ty Carola lockar sina stora skaror ännu vad man än må tycka om det, Orup är om inte annat nostalgi för många, sedan är väl Salos fanskara intresserade av honom och den var iaf inte liten.

Jag ser det dock som den klart svagast uppställningen sedan starten och det vill till att det blir fenomenalt direkt för att man skall fortsätta följa det hela.
Carola har dock minst lika många haters som hon har fans. Flera lär strunta i att se det pga hennes medverkan.
Citera
2014-04-24, 17:45
  #4464
Medlem
Trumpeters avatar
Love Antell och Johan T Karlsson har jag hört mycket lite av. Tror jag i alla fall. Den där Vårby Gård har jag dock inte undvikit att höra.

Tror och hoppas på en bra säsong.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback