2014-04-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Killen har enkelt accepterat faktumet att han inte kan få någon bättre och nöjer sig då med bottenskrapet. Har han berättat för sina föräldrar om dina knulläventyr som du har haft tidigare. Vet han ens om det? Om han inte har berättat, undrar "varför"

Alla killarna jag haft förhållande med vet om det, och kommer från sådana länder så en importfru vore lätt att fixa, fast tror inte de har svårigheter att hitta här heller. Varför skulle han sitta och berätta för sina föräldrar om ifall jag knullat 1000 st. eller om jag är oskuld? Min första kille jag var ihop med, varför skulle han ha nämnt för sina föräldrar med stolthet att jag bara haft sex med en person innan?
Citera
2014-04-24, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Alla killarna jag haft förhållande med vet om det, och kommer från sådana länder så en importfru vore lätt att fixa, fast tror inte de har svårigheter att hitta här heller. Varför skulle han sitta och berätta för sina föräldrar om ifall jag knullat 1000 st. eller om jag är oskuld? Min första kille jag var ihop med, varför skulle han ha nämnt för sina föräldrar med stolthet att jag bara haft sex med en person innan?

För att hans föräldrar då skulle spotta dig på ansiktet. Självklart är det relevant. Det är inte status att presentera en slampa för sina föräldrar. Tydligen tycker han att det är skämmigt eftersom han inte har nämnt det
Citera
2014-04-24, 13:11
Medlem
Citat:
Men vad är problemet då? Varför alla dessa känslor när män säger att de inte vill ha begagnade leksaker om tjejer inte heller vill ha manslampor?

Varför ens ha ett behov av att kalla någon begagnad leksak, bottenskrap o.s.v?

Kan du, jag och alla andra inte bara skriva:
Jag vill inte att min flickvän ska ha haft mycket sex innan mig, endast i längre förhållanden.
Eller: Jag vill ha en man som accepterar mig för den jag är.

Titta vad smidigt, vi kommer inte passa ihop och det gör inget. Våra liv går vidare.
Så vad är behovet av att kalla någon leksak, bottennapp och vad mer för förolämpningar som används i tråden, åt båda håll?
Om det nu är så att jag bara är till för sex och ingen vill ha mig till annat, låt mig upptäcka det själv. Du känner inte de killarna jag är och har varit med, och i nuläget är jag nöjd med att ha min kille som kommer inte bara för att ha sex. Så varför inte bara gå vidare med ditt liv och förhoppningsvis är/blir du lika nöjd som jag?
Citera
2014-04-24, 13:14
Medlem
Citat:
För att hans föräldrar då skulle spotta dig på ansiktet. Självklart är det relevant. Det är inte status att presentera en slampa för sina föräldrar. Tydligen tycker han att det är skämmigt eftersom han inte har nämnt det

Varför har inte min första nämnt att jag varit med bara en innan honom?
Kul presentation: Mamma, pappa, det här är X. Hon har haft sex med en person innan mig.
Då verkar han ändå trivts bra med mig och tyckt jag var värd att träffa föräldrar och resten av hans familj. Det verkade visst vinna över siffran.
Noterar du skillnaden igen. Du skriver om att jag skulle bli spottad i ansiktet och slampa. Jag använder inga sådana ord mot dig, jag mår för bra för att behöva använda förolämpningar så ofta.

Motfråga: Tror du hon kommer berätta för sina föräldrar hur många du legat med?
Eller Klopeks att han gått hos horor?
Citera
2014-04-24, 13:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför ens ha ett behov av att kalla någon begagnad leksak, bottenskrap o.s.v?

Kan du, jag och alla andra inte bara skriva:
Jag vill inte att min flickvän ska ha haft mycket sex innan mig, endast i längre förhållanden.
Eller: Jag vill ha en man som accepterar mig för den jag är.

Titta vad smidigt, vi kommer inte passa ihop och det gör inget. Våra liv går vidare.
Så vad är behovet av att kalla någon leksak, bottennapp och vad mer för förolämpningar som används i tråden, åt båda håll?
Om det nu är så att jag bara är till för sex och ingen vill ha mig till annat, låt mig upptäcka det själv. Du känner inte de killarna jag är och har varit med, och i nuläget är jag nöjd med att ha min kille som kommer inte bara för att ha sex. Så varför inte bara gå vidare med ditt liv och förhoppningsvis är/blir du lika nöjd som jag?

Men det är ju begagnade leksaker som många kunder redan har haft tidigare?
Citera
2014-04-24, 13:27
Medlem
Citat:
Men det är ju begagnade leksaker som många kunder redan har haft tidigare?

Jag har inga kunder och är ingen leksak.
Jag skulle aldrig använda det samma mot dig.
Citera
2014-04-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jo TS råd ldder till manl7g frihet. Du menar att du tror att en svensk feminism strävar efter manlig frihet?

Nej, det har ingenting med feminism att göra, det handlar om personlig utveckling och definitionen av frihet. TS är totalt beroende av kvinnor, hela hans tankesätt är en, enda reaktion på det och nu ska han t.o.m. byta land bara för att kunna göda sitt beroende ännu bättre med billigare horor etc. Han är precis lika ofri i ett annat land som här så länge han är fången i sitt beroende.
Citera
2014-04-24, 14:16
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Men vad är problemet då? Varför alla dessa känslor när män säger att de inte vill ha begagnade leksaker om tjejer inte heller vill ha manslampor?

Ja men tänk: du äger inte ens mina känslor längre eller pullan
Måste vara mycket svårt för en man att inte veta vad en man är längre eftersom vi kvinnor inte är med i det påtvingade manliga spelet längre.
Ni måste hitta er riktiga MANLIGHET utan kvinnans påtvingade underlägsenhet.
Svårt och surt sa räven om rönnbären.
Hur skall jag hitta min identitet nu då fråga? när jag inte har en kvinna att jämföra mig med.
Usch nu är hon självständig och starkare än mig.
HJÄLP!!!!!!
Vi vill inte ha begagnade ballar mer. Eller män med sprutbehov.
Det blir inte jag som kvinna rikare av. En man som sprutar runt.
Tyvärr sprutgubbar är ute och omoderna.
Ni får allt lov att ta reda på vad manligheten skall stå för.
Citera
2014-04-24, 14:19
Medlem
[Infinite]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!
vilka lagar ä d

Citat:
Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...
ja dags att börja satsa på negrer istället
Senast redigerad av [Infinite] 2014-04-24 kl. 14:23.
Citera
2014-04-24, 14:26
Medlem
Hymers avatar
Jag kommer då aldrig sluta vara man och manlig oavsett om jag är ihop med/bor ihop med en svensk tjej eller inte. Kommer aldrig låta någon kvinna sätta sig på mig, då kan hon dra.
Det är bara du själv som kan bestämma vem du skall vara som person, låt ingen annan definiera vem du är.
Citera
2014-04-24, 14:32
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Jo TS råd ldder till manl7g frihet. Du menar att du tror att en svensk feminism strävar efter manlig frihet?

Du menar att du är så korkad att du inte fattar vad varmare menar.
Citera
2014-04-24, 14:45
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Alla killar med hjärna och stolthet har samma syn, oavsett om tjejerna väljer bort dem eller inte.

Nej, det har vi verkligen inte. Det kan du glömma. Jag är alldeles för stolt för att förnedra mig till att bli som TS, den satans horbocken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in