Citat:
Ursprungligen postat av
Glappkontakt
Jag tror nog att samtliga vet vad jag tycker om Trump och är väl införstådda med att jag inte skulle ha något emot att Ford vinner.
Såhär ser då resten av spelschemat ut.
http://livescores.worldsnookerdata.com/SessionList/Tournament/13681
Ska bli intressant att se om Robertson klarar av pressen på att få ihop 100 stycken 100-break. Eller om han ska följa O'Sullivans uppmaning om att det är betydligt trevligare att vara en vinnare.
Skulle säga att det beror väldigt mycket på hur de första framen utvecklas och vad den där andra Williams spelar för typ av spel. Jag vill väldigt gärna att Robertson lyckas. Tror inte han eller någon annan kommer få en chans till på det. Ingen orkar matcha så. Han har sju-åtta något kvar. Tror tyvärr att han bara får ihop fyra-fem hundraserier. Han hade behövt göra ett par till turneringarna innan när han floppat lite.
Appropå efternamne. Gareth Allen har samma typ av glasögon som Dennis Taylor hade. Fast lite mindre och lite snyggare.
Blir knäpp på naziboll. Dock berättade Vacchi att det är rätt kinkigt att bryta sändningar så där. Ett år visades de fem-sex sista kilometrarna av ett VM-linjelopp för att Sverige hade andra sändningsrättigheter. Då tog de in en blåbärsmatch i tennis som drog ut något alldeles galet på tiden. Den kunde de inte till något pris bryta. Samma sak med sammandragsprogrammet nu. Det är ondska att inte visa Trumps match till sitt slut!