2014-04-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Undrar ju om du är smått efterbliven? Jag skriver till en tjej och vi skriver fram och tillbaka på en dejingsajt, byter telefonnr och känns det bra ses vi. Var det nog pedagogiskt för dig så att du förstår?

Vad är det med det då? Vad är det du vill ha sagt? Du pratar om män som inte har hittat en kvinna än uppenbarligen. Många män har just redan förhållanden eller dejtar svenska kvinnor och finns inte på de dejtingssidorna där sökande finns. Vad är ditt problem med det?
Citera
2014-04-23, 16:29
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Vad är det med det då? Vad är det du vill ha sagt? Du pratar om män som inte har hittat en kvinna än uppenbarligen. Många män har just redan förhållanden eller dejtar svenska kvinnor och finns inte på de dejtingssidorna där sökande finns. Vad är ditt problem med det?

Vilket problem är ett problem? Tråden handlar om varför fler och fler Svenska män överger Svenska sliddjur. Att en del redan är i ett förhållande är inget problem för mig, förstår inte var du vill komma?

Ditt problem är väl snarare så att du insett hur många Svenska män tänker om er, handlingsförlamade sliddjur som bara kan erbjuda en sönderknullad fitta som har varit på REA i Grekland.

Det var ett svar till dig för du trodde på fullaste allvar att nätdejting handlar om att dejta på nätet och aldrig att ses.
Citera
2014-04-23, 16:29
Medlem
Ju mer jag läser från killar som TS, Klopek och Lonex619 desto gladare blir jag att jag inte hållit på mig så jag inte ens riskerar att få tillbringa mitt liv med dom.
Har hittills inte sett någon tjej på FB som börjat hata sig själv för att hon knullat med de hon velat ha istället för att vänta och få chans på någon av er. Så verkar inte som att svenska tjejer eller de ni kallar slampor ser det som en förlust att ni letar tjejer utomlands istället.
Citera
2014-04-23, 16:35
Medlem
Citat:
Svenska tjejer är ju kända för att vara riktiga hor-luder utomlands, värre än i Sverige till och med det bevisar artikeln ang Grekland. Jag har tappat respekten för er. Alltid lika gott när jag går bredvid en utländsk tjej på stan som jag dejtar, ingen kille kollar på henne på ett icke respektfullt sätt. Går jag däremot med en sönderblonderad Svensk brud på stan då kollar alla på henne precis som hon är en äcklig hora och hon bokstavligen knullas sönder med blicken eftersom hon är ett äckligt spermaluder och inget annat.

Därför när vi sedan kommer hem till mig känner jag ett behov av att straffknulla henne extra mycket just för att hon fått dom blickarna så att äckelhora syndromet drar sig till sin spets och jag känner mig då väldigt nöjd

Ni tycker det är konstigt att en del män överger er eller? Till fördel för dom vackra utländska som utstrålar självrespekt. Men ni kan ju fortsätta dela ut er pussypower till höger och vänster för att sedan bli dumpade. Töm och glöm är det som gäller.

Ser högst mediokra tjejer dagligen på en datingsajt jag är med i och till råga på det ska man alltså blir söndertrampad som man, nej tack.

Och sedan är det rent skitsnack att Svenska brudar är så vackra rent generellt sätt och att vi trånar efter er. Kolla på en datingsajt eller gå ut i stan och titta. På rak arm hur många skulle du verkligen vilja ligga med för att du tänder på dom och inte för att bara ligga för liggandets skull? Finns ju givetvis en stor klick som är snygga också men dom äts ju upp av dom mindre fagra. Och dom finaste har ju fritidsintressen som drinkluder på helgerna så det lockar ju inte något vidare.

Och ja hugh hefner som Pm:a mig och berömde mig för mina åsikter, ja jag är Svensk. Kan dock ej Pm:a dig då du inte tillåter den funktionen.

Citat:
Vilket problem är ett problem? Tråden handlar om varför fler och fler Svenska män överger Svenska sliddjur. Att en del redan är i ett förhållande är inget problem för mig, förstår inte var du vill komma?

Ditt problem är väl snarare så att du insett hur många Svenska män tänker om er, handlingsförlamade sliddjur som bara kan erbjuda en sönderknullad fitta som har varit på REA i Grekland.

Det var ett svar till dig för du trodde på fullaste allvar att nätdejting handlar om att dejta på nätet och aldrig att ses.

Du skriver ovan att vi ska kolla på en dejtingssajt vad en del trånar efter. Självklart finns det de som är på dejtingssajter och trånar men det bevisar ju inte att många svenska män och andra män redan har svenska kvinnor. Du talar bara om de som inte har kvinnor.

Så slutsatsen blir alltså att ensamma män som sitter och trånar på dejtingssajter inte har någon kvinna alls. Slutsatsen är att de inte har det det de vill ha.

Citat:
Och ja hugh hefner som Pm:a mig och berömde mig för mina åsikter, ja jag är Svensk. Kan dock ej Pm:a dig då du inte tillåter den funktionen.
Citera
2014-04-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ju mer jag läser från killar som TS, Klopek och Lonex619 desto gladare blir jag att jag inte hållit på mig så jag inte ens riskerar att få tillbringa mitt liv med dom.
Har hittills inte sett någon tjej på FB som börjat hata sig själv för att hon knullat med de hon velat ha istället för att vänta och få chans på någon av er. Så verkar inte som att svenska tjejer eller de ni kallar slampor ser det som en förlust att ni letar tjejer utomlands istället.

Nej, och grejen är ju vad det verkar så vill inte utländska kvinnor ha dem heller eftersom de lever ensamma. Men det är säkert bara för att de vill.

Sönderblonderade luder är inte vad jag ser när jag ser mig om. Men de kanske vistas i en miljö där dessa finns i massor. Tråkigt för dem. Och är de i en sån miljö lär de inte hitta någon utländsk fin kvinna heller.

Enligt Klopek så har de kontakt med sönderblonderande luder på nätet.
Citera
2014-04-23, 16:40
Medlem
Klopeks avatar
Citat:

Tråden handlar inte om någon av oss utan om Svenska kvinnor generellt sätt. Så sluta prata om "oss" termer. Förövrigt så vet du inte om någon av oss redan varit och sprutat våran styggsäd i din välanvända fitta, riktigt festat loss på din charterfitta Eller så är vi ditt nästa ragg. Ni är ju prinsessor tills vi fått er dit vi vill.
Citera
2014-04-23, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Hon resonerar säkert likadant gentemot dig. Kul tidsfördriv för en natt och sedan bye bye och när hon vill stadga sig satsar hon på en man hon verkligen gillar och vill ha sin framtid och barn med.

Precis som du resonerar alltså. Så varför fortsätta att tjata? Du får knulla, hon får knulla, du hittar en kvinna att dela din framtid med och hon hittar en man at dela framtiden med.

* hon = den svenska magiska kvinnan som uppenbarligen rör upp så mycket känslor hos Fb-pojkarna.

Haha helt okej med mig. Jag har åtminstone fått penetrera hennes 3 hål (det jag var ute efter). Jag har liksom inte förlorat något så att säga

Du förstår bara inte, vi män och kvinnor fungerar helt olika när det gäller sex och hur vi ser på det
Citera
2014-04-23, 16:51
Bannlyst
Anledningen till att de flesta svenska män är med andra svenska kvinnor är för att de helt enkelt inte har några val. De är tvungna till att hålla sig till svenska tjejer eftersom de har mest gemensamt med dessa och det är inte ens helt säkert att utländska tjejer vill stadga sig med de (förutom thailändskor d) då de flesta tjejer utomlands OCKSÅ vill stadga sig med män av liknande kultur/traditioner osv.

Svenska killar är helt enkelt tvungna till att låtsas acceptera deras knullhistorik och vill helst inte veta det för om sanningen skulle fram, då skulle de tappa alla sorters känslor som de någonsin har haft. Sanningen gör ont

Tur att jag har utländska rötter då
Citera
2014-04-23, 16:52
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:

Oavsett vilken kille du vill ha så resonerar han likadant. Män med valmöjligheter vill inte heller ha slampor till monogama förhållanden och familjebildning. Om du nu trodde det.
Citera
2014-04-23, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Oavsett vilken kille du vill ha så resonerar han likadant. Män med valmöjligheter vill inte heller ha slampor till monogama förhållanden och familjebildning. Om du nu trodde det.

Ja, men varför nöja sig med begagnade leksaker när man har möjlighet till helt fräscha sådana?
Citera
2014-04-23, 16:56
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Anledningen till att de flesta svenska män är med andra svenska kvinnor är för att de helt enkelt inte har några val. De är tvungna till att hålla sig till svenska tjejer eftersom de har mest gemensamt med dessa och det är inte ens helt säkert att utländska tjejer vill stadga sig med de (förutom thailändskor d) då de flesta tjejer utomlands OCKSÅ vill stadga sig med män av liknande kultur/traditioner osv.

Svenska killar är helt enkelt tvungna till att låtsas acceptera deras knullhistorik och vill helst inte veta det för om sanningen skulle fram, då skulle de tappa alla sorters känslor som de någonsin har haft. Sanningen gör ont

Tur att jag har utländska rötter då

Ja, en man från en patriarkal kultur har det bra i Sverige då han kan knulla svenska slampor och få en traditionell kvinna levererad från hemlandet. Han behöver inte ens kunna försörja henne, det sköter det allmänna. Svenska män måste betala för alla andra: svenska slampor, utländska män och deras oskulder levererade från hemlandet.
Citera
2014-04-23, 17:56
Medlem
Citat:
Tråden handlar inte om någon av oss utan om Svenska kvinnor generellt sätt. Så sluta prata om "oss" termer. Förövrigt så vet du inte om någon av oss redan varit och sprutat våran styggsäd i din välanvända fitta, riktigt festat loss på din charterfitta Eller så är vi ditt nästa ragg. Ni är ju prinsessor tills vi fått er dit vi vill.

Knappast hänt då jag använder kondom, så i den har den inte hamnat.
Men om ni skulle knullat mig, så knullar vi inte längre och det är inget jag saknar. Så varsågod och skaffa en utländsk tjej.
Mitt nästa ragg? Haha, jag håller mig till en kille så lycka till.
Du vill bara knulla tjejer och tro det eller ej men det är precis det jag bara velat med killar också, så har aldrig haft behovet av att bli behandlad som prinsessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in