2014-04-23, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Någonstans brister logiken. Ni vill ligga, kvinnor vill ligga, det liggs, ni ställer krav på rena jungfrur men vill fortfarande ligga, ni får inte de svenska kvinnor ni vill ha och då stampar ni med foten och säger "er vill vi inte ha" ... och i det oändliga.

Nej logiken brister inte alls. Du svarar bara med dina känslor som grund. Klart man vill ligga med tjejer som ger upp sina hål lätt. Ser man dock henne som en potentiell partner som man kan leva med (men fan hon gav ju upp sina hål så lätt, gör hon så med alla?). Nope. Nej inte jävla oskulder hit o dit. En kvinna som enbart haft sex i sina fasta, lite längre relationer (minst 1-2 år) är helt acceptebala. Lösaktiga tjejer som knullar med främlingar/har ons osv, helt annan femma.
Citera
2014-04-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Nej logiken brister inte alls. Du svarar bara med dina känslor som grund. Klart man vill ligga med tjejer som ger upp sina hål lätt. Ser man dock henne som en potentiell partner som man kan leva med (men fan hon gav ju upp sina hål så lätt, gör hon så med alla?). Nope. Nej inte jävla oskulder hit o dit. En kvinna som enbart haft sex i sina fasta, lite längre relationer (minst 1-2 år) är helt acceptebala. Lösaktiga tjejer som knullar med främlingar/har ons osv, helt annan femma.

Trams, samma sak kan man säga lite lätt om män, de ger upp sin pinne för lätt, gör han så med alla?
Men kvinnor springer inte runt och kräver oskulder till män.
Förmodligen för att vi är smartare än så, en oskuld är rätt boring ha i sängen, om än lite sött. En oskuld är också mer nyfiken på att få testa andra hål och pinnar.

Så logikbristen sitter helt logiskt hos er snubbar.
Citera
2014-04-23, 13:15
Medlem
BaldEagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Trams, samma sak kan man säga lite lätt om män, de ger upp sin pinne för lätt, gör han så med alla?
Förmodligen för att vi är smartare än så, en oskuld är rätt boring ha i sängen, om än lite sött. En oskuld är också mer nyfiken på att få testa andra hål och pinnar.

Risken att en kvinna är otrogen är mindre om hon haft färre sexpartners.
Ditt resonemang är alltså ologiskt. Sedan kanske du inte vet, men har man en fru som är oskuld så är hon endast oskuld vid första samlaget. Om man nu är så rädd för att det ska vara boring.

Kvinnor har krav när det gäller män. Dock andra krav än män har. Förvånad?
Citera
2014-04-23, 13:19
Bannlyst
Citat:

Nej det är inte alls trams. Du snackar skit nu. Jag sa ju att oskulder existerar inte när man har passerat åldern 20. Men du säger alltså att antingen är personen oskuld eller så har hon legat med så många olika främlingar som möjligt? Tankarna är något som man får automatiskt. Första gången jag fick de tankarna, var inte på grund av yttre påverkan. Jag hade inte inte haft en enda tanke om det innan det inträffade. Tjejer som ger upp sina hål för främlingar, känns väldigt opålitliga. Kan du ens förstå det?
Citera
2014-04-23, 13:29
Medlem
Citat:
Nej det är inte alls trams. Du snackar skit nu. Jag sa ju att oskulder existerar inte när man har passerat åldern 20. Men du säger alltså att antingen är personen oskuld eller så har hon legat med så många olika främlingar som möjligt? Tankarna är något som man får automatiskt. Första gången jag fick de tankarna, var inte på grund av yttre påverkan. Jag hade inte inte haft en enda tanke om det innan det inträffade. Tjejer som ger upp sina hål för främlingar, känns väldigt opålitliga. Kan du ens förstå det?

Du lever i en värld i det stora hela där oskuld hos kvinnor just är ett stående krav.
Situationen du ser i västvärlden är rätt udda i den stora bilden.

Många killars syn är fortfarande att hon ska ha legat med betydligt färre än han själv har. Vilket i sig är dubbelmoral och ologik så det stänker om det och rätt tramsigt.
Vem är du och avgöra hur pass mycket någon ska ha sex för det första eller hur alla sexuella situationer sett ut för just den kvinnan för att du ska fälla nån som helst avgörande kring just hennes pålitlighet? En kvinna som varit otrogen jepp, men en kvinna som helt enkelt gillar sex och inte har bundit sig?
Inse att dina "känslor" inte är speciellt rimliga eller bygger på nån logik alls faktiskt

Och "ge upp sina hål" ???? menar du hålen försvinner? ahhh shit! måste jag kolla.
Citera
2014-04-23, 13:36
Bannlyst
Citat:
Du lever i en värld i det stora hela där oskuld hos kvinnor just är ett stående krav.
Situationen du ser i västvärlden är rätt udda i den stora bilden.

Många killars syn är fortfarande att hon ska ha legat med betydligt färre än han själv har. Vilket i sig är dubbelmoral och ologik så det stänker om det och rätt tramsigt.
Vem är du och avgöra hur pass mycket någon ska ha sex för det första eller hur alla sexuella situationer sett ut för just den kvinnan för att du ska fälla nån som helst avgörande kring just hennes pålitlighet? En kvinna som varit otrogen jepp, men en kvinna som helt enkelt gillar sex och inte har bundit sig?
Inse att dina "känslor" inte är speciellt rimliga eller bygger på nån logik alls faktiskt

Och "ge upp sina hål" ???? menar du hålen försvinner? ahhh shit! måste jag kolla.

Jag skiter i hur många hon har legat innan mig (om jag endast vill knulla henne). Frågor på det?
Citera
2014-04-23, 13:47
Medlem
Citat:
Jag skiter i hur många hon har legat innan mig (om jag endast vill knulla henne). Frågor på det?

Många kvinnor tycker likadant. Tror du inte att kvinnor äcklas av män som legat för mycket? Många gör faktiskt det big time.
Citera
2014-04-23, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Många kvinnor tycker likadant. Tror du inte att kvinnor äcklas av män som legat för mycket? Många gör faktiskt det big time.

Spelar ingen roll för mig helt okej och de har all rätt att känna så =) precis som majoriteten av oss män får äckelkänslor av slampor. Vi har också den rättigheten
Citera
2014-04-23, 13:52
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll för mig helt okej och de har all rätt att känna så

Och jag skulle tro att det är kvinnor som själva inte med många ONS som ogillar sådant. Men jag antar att många killar ljuger om hur ofta de haft sex för att inte skrämma bort kvinnorna. Som kvinna får man dubbla antalet som uppges med tjugofem eller mer.

De iranska kvinnorna och andra utländska kvinnor är inte så förtjusta i män som knullar runt eller köper sex.

Men jag antar att dessa män får ljuga om sitt liv för att få ihop det då.
Citera
2014-04-23, 13:58
Medlem
Citat:

Håller med granved.

med andra ord är du själv en opålitlig slampa.

Dubbelmoralen ligger inte i detta faktum, utan att tillåter dig själv detta beteende men "äcklas av" och förbjuder en potentiell partner.

Många män kör således med dubbla standarder, medan kvinnor tenderar köra med en och samma, fair and square.
Ändå sitter det snubbar här inne och gastar över äckliga kvinnor som borde överges....

Humor.
Citera
2014-04-23, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Och jag skulle tro att det är kvinnor som själva inte med många ONS som ogillar sådant. Men jag antar att många killar ljuger om hur ofta de haft sex för att inte skrämma bort kvinnorna. Som kvinna får man dubbla antalet som uppges med tjugofem eller mer.

De iranska kvinnorna och andra utländska kvinnor är inte så förtjusta i män som knullar runt eller köper sex.

Men jag antar att dessa män får ljuga om sitt liv för att få ihop det då.

Jag har enbart varit tillsammans med tjejer från Mellanöstern/sydeuropa (och haft tillfälliga förbindelser med svenska tjejer) och ditt påstående saknar all verklighetsförankning är jag rädd. Har dock inte varit tillsammans med iranska tjejer då de ofta är mer promiskuösa än svenska tjejer (nej jag vet, långt ifrån alla svenska tjeejr är promiskuösa men antalet är betydligt högre än andra) =)
Citera
2014-04-23, 14:02
Bannlyst
Citat:
Håller med granved.

med andra ord är du själv en opålitlig slampa.

Dubbelmoralen ligger inte i detta faktum, utan att tillåter dig själv detta beteende men "äcklas av" och förbjuder en potentiell partner.

Många män kör således med dubbla standarder, medan kvinnor tenderar köra med en och samma, fair and square.
Ändå sitter det snubbar här inne och gastar över äckliga kvinnor som borde överges....

Humor.

Alltså, det finns de där gulliga undergivna killarna som accepterar att tjejen har haft en lång slamp-historik och gör allt för att tillfredställa hennes behov och tänder på att bli dominerade av bossiga tjejer som inte tål att bli ifrågasatta. Slampor har givetvis också folk som vill ha de =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in