Citat:
Ursprungligen postat av
Lonex619
Nej det är inte alls trams. Du snackar skit nu. Jag sa ju att oskulder existerar inte när man har passerat åldern 20. Men du säger alltså att antingen är personen oskuld eller så har hon legat med så många olika främlingar som möjligt? Tankarna är något som man får automatiskt. Första gången jag fick de tankarna, var inte på grund av yttre påverkan. Jag hade inte inte haft en enda tanke om det innan det inträffade. Tjejer som ger upp sina hål för främlingar, känns väldigt opålitliga. Kan du ens förstå det?
Du lever i en värld i det stora hela där oskuld hos kvinnor just är ett stående krav.
Situationen du ser i västvärlden är rätt udda i den stora bilden.
Många killars syn är fortfarande att hon ska ha legat med betydligt färre än han själv har. Vilket i sig är dubbelmoral och ologik så det stänker om det och rätt tramsigt.
Vem är du och avgöra hur pass mycket någon ska ha sex för det första eller hur alla sexuella situationer sett ut för just den kvinnan för att du ska fälla nån som helst avgörande kring just hennes pålitlighet? En kvinna som varit otrogen jepp, men en kvinna som helt enkelt gillar sex och inte har bundit sig?
Inse att dina "känslor" inte är speciellt rimliga eller bygger på nån logik alls faktiskt
Och "ge upp sina hål" ???? menar du hålen försvinner?

ahhh shit! måste jag kolla.