2014-04-21, 09:17
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Alla de där hemska jackpot-joy reklamerna som jag förmodar att de som pratar lider av någon bokstavskombination.

Edit: Typ denna: https://www.youtube.com/watch?v=8nmMICU2ha0
Dom är ju rent förjävliga.

Sibylla-reklamerna har jag inte mycket till övers för heller. Speciellt den som utspelar sig på ett bibliotek. Fy fan!

Vet inte vilkas reklam det är för jag har aldrig kunnat se klart hela utan att gå från TV:n, men i alla fall så är det ett antal personer som satt sig i en förbannat dålig situation och klämmer ur sig ett skärande: "Nej!" Något försäkringsbolag kanske? Ingen aning, hatar den i vilket fall.
Citera
2014-04-21, 12:29
Medlem
oyegies avatar
Den där lilla osäkra tjejen som vill bli vvs-konsult.
Citera
2014-04-21, 17:53
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Telenors reklam kan dra åt helvete också. Den där familjen sitter runt frukostbordet och häller mat över hela jävla köket för att dom är totalt insnöade i sina telefoner. Fy fan, hatar sådant beteende.
Citera
2014-04-23, 12:17
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Coops reklamer tycker jag känns otroligt tråkiga. Jag vill inte ens gå till en coopbutik efter att sett dom. Folk som verkar ha tvångstankar och inte kan betala ordentligt, vad fan.
Coop känns sossigt (uttalas med Å).

Håller inte alls med. Tycker Coops reklamer är jättebra och komiska och sätter fingret på hur vanligt folk ofta tänker och agerar på ett humoristiskt sätt.
Citera
2014-04-23, 12:20
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Telenors reklam kan dra åt helvete också. Den där familjen sitter runt frukostbordet och häller mat över hela jävla köket för att dom är totalt insnöade i sina telefoner. Fy fan, hatar sådant beteende.

Hatar sådant beteende..? Ja, men nu är det ju en komisk situation som spelas av skådespelare. Klart man skulle hata sådant om det hände en själv i verkligheten. Men nu är det ju inte så. Jag tycker den är bra och stör mig inte på någonting i den filmen.
Citera
2014-04-23, 12:30
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesstess123
Alla de där hemska jackpot-joy reklamerna som jag förmodar att de som pratar lider av någon bokstavskombination.

Edit: Typ denna: https://www.youtube.com/watch?v=8nmMICU2ha0

Jag tycker även dessa reklamer är helt okej faktiskt. Självklart är det meningen att personerna som snackar i filmerna ska upplevas som lite "under medel-Svenssons", så att säga. Men jag tycker det är ett kul grepp och jag lyssnar hellre på gubben som "är i Wonderland" eller Greta som sket på sig, mycket mer hellre än jag lyssnar på ännu en reklam som handlar om "gratis freespins" eller "sätt in 100 kr och få 300 kr att spela för".. Såna reklamer står mig upp i halsen.
Senast redigerad av m00nst0ne 2014-04-23 kl. 13:02.
Citera
2014-04-23, 12:34
Medlem
m00nst0nes avatar
Den för mig värsta reklamfilmen just nu är:

"Blue cheeese.. blue cheeese.... blue cheeeseeee......"

Jag får kväljningar av den kvinnan. Så otroligt vidrig.
Citera
2014-04-23, 13:00
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T51-B
Pantamera kan ju bara dö. Låter ju som om de sjunger "vi-är-pantade-pantade-paaantadeeee".

Värst är när den där tanten ska vara med och dansa, är det deras socialsekreterare eller?!

Du, där sa du nåt. Herrejisses vad jag hatar just denna. Jag vet inte vilka denna grupp är, men det skriker ju wannabe-niggers och vänsterextremister om dom lång väg i allafall.

Och det värsta av det värsta är ju varianten av denna reklam när snubben med mustasch "rappar" själv i nån minut. Om att han pantade burken och "blev en krona rikare, BOOH!". Alltså FY FAN VAD FUL SNUBBEN ÄR!! Aldrig sett något fulare på TV i hela mitt liv.
Citera
2014-04-23, 13:08
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Jag tror det är löfbergs lila eller nåt men man ser två bebisar och så blir det burrigt, när det sen zoomar ut är dom vuxna men i samma fåtölj med samma kläder och en irriterande röst som pratar babyspråk: men heeej hallååååaa ...

Så jäkla dålig

Ja, det är faktiskt en riktigt dålig reklam. Helt enkelt av den anledningen att jag har sett den flera gånger men har fortfarande ingen aning om vilket företag eller ens vad för slags produkt det görs reklam för. Tydligen var det något slags kaffe. Helt misslyckad reklamfilm.
Citera
2014-04-23, 13:09
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Den för mig värsta reklamfilmen just nu är:

"Blue cheeese.. blue cheeese.... blue cheeeseeee......"

Jag får kväljningar av den kvinnan. Så otroligt vidrig.
Håller med ! Vad fasen går den reklamen ut på egentligen?
Citera
2014-04-23, 13:27
Medlem
Lokasyes avatar
Den där reklamen när en gråklädd kärring sitter och säger nått i still med "Ditt favoritsmink...eller...ditt favoritsmink..med...pengar..tillbaka" Så jävla dryg reklam, känns som om del håller på för evigt.
Citera
2014-04-23, 13:45
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Håller med ! Vad fasen går den reklamen ut på egentligen?

Den vill säga att om andedräkten är dålig så kan man inte fokusera på vad personen egentligen säger. Men för mig spelar det ingen roll. Den kvinnan, med eller utan dålig andedräkt, är för mig fullständigt avskyvärd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in