Citat:
Ursprungligen postat av
DinosaurPhil
Alltså jag klarar inte mer. Jag har inga problem med att vissa legendaries skall var svåra att få. Jag köper det fullt ut.
Men den jävla Cindercoat alltså, jag har spenderat mer än 1200+ shards plus att jag alltid farmar och riftar i minst T1 för att ha hägre droprate. Oftast kör jag T2-T3 men den finns inte.
Jag får fan inte tag på den. Jag önskar nästan att det fanns en prislista istället, där en Cindercoat kostade 5000 shards. Då vet jag åtminstone att jag får den när jag väl samlat ihop shardsen.
Sen fattar jag inte varför 500 shards är taket? Måste ju för fan själv välja om jag vill spara på mina shards eller ej?
Nu loggar jag av efter 7 timmars spel och förbereder för Champions League istället. #FML
Haha, 1200 shards och du klagar. Jag har 20,000 plus shards på bara chests, och jag har runt 300 timmar spelade, jag har spelat torment sedan dag ett. 300 timmar speltid, och 20,000 shards, fortfarande ingen cindercoat. Jag tror inte du har rätt att klaga

.
Och 500 taket finns för att inte folk ska kunna stacka dom och få övertag över andra ifall att nya patcher skulle komma, med ny content så har folk 100,000 shards och kan bara mata på sig allt med shards utan att ens spela.