2014-04-22, 17:31
Medlem
DinosaurPhils avatar
Alltså jag klarar inte mer. Jag har inga problem med att vissa legendaries skall var svåra att få. Jag köper det fullt ut.

Men den jävla Cindercoat alltså, jag har spenderat mer än 1200+ shards plus att jag alltid farmar och riftar i minst T1 för att ha hägre droprate. Oftast kör jag T2-T3 men den finns inte.

Jag får fan inte tag på den. Jag önskar nästan att det fanns en prislista istället, där en Cindercoat kostade 5000 shards. Då vet jag åtminstone att jag får den när jag väl samlat ihop shardsen.

Sen fattar jag inte varför 500 shards är taket? Måste ju för fan själv välja om jag vill spara på mina shards eller ej?

Nu loggar jag av efter 7 timmars spel och förbereder för Champions League istället. #FML
Citera
2014-04-22, 17:36
Medlem
Som sagt , det går inte fortare att köra Bounty run än man kan röra sig. T1 farming på act 1 går lika fort som på normal , dessutom blir det mer effektivt då man dessutom har chans på Torment prylar.

Behöver jag förövrigt tillägga att jag klarat Rift på under 2 minuter, dock var gruppen och omständigheterna och kartan med monster fulländat och jag tvivlar på att jag kommer lyckas igen.
Citera
2014-04-22, 17:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil
Alltså jag klarar inte mer. Jag har inga problem med att vissa legendaries skall var svåra att få. Jag köper det fullt ut.

Men den jävla Cindercoat alltså, jag har spenderat mer än 1200+ shards plus att jag alltid farmar och riftar i minst T1 för att ha hägre droprate. Oftast kör jag T2-T3 men den finns inte.

Jag får fan inte tag på den. Jag önskar nästan att det fanns en prislista istället, där en Cindercoat kostade 5000 shards. Då vet jag åtminstone att jag får den när jag väl samlat ihop shardsen.

Sen fattar jag inte varför 500 shards är taket? Måste ju för fan själv välja om jag vill spara på mina shards eller ej?

Nu loggar jag av efter 7 timmars spel och förbereder för Champions League istället. #FML

Haha, 1200 shards och du klagar. Jag har 20,000 plus shards på bara chests, och jag har runt 300 timmar spelade, jag har spelat torment sedan dag ett. 300 timmar speltid, och 20,000 shards, fortfarande ingen cindercoat. Jag tror inte du har rätt att klaga .

Och 500 taket finns för att inte folk ska kunna stacka dom och få övertag över andra ifall att nya patcher skulle komma, med ny content så har folk 100,000 shards och kan bara mata på sig allt med shards utan att ens spela.
Citera
2014-04-22, 18:11
Medlem
Vad gör man om inte ens gnäll och svärande fungerar för att ringhelvete ska droppas från act 1 caches?
Citera
2014-04-22, 18:14
Medlem
androchas avatar
Måste bara komma med ett inlägg här. Folk klagar över att dom inte hittar några vettiga items och gråter av sig överallt med korta mellanrum.
Ros har varit ute på marknaden knappt 1 månad ännu plus att AH är borttaget för att konceptet nu är att man inte ska kunna köpa sig till en bättre upgrade utan istället hitta en.
Om folket här skulle få alla uppgraderingar som dom vill ha efter 10h speltid så hade det grinats över bristen på items eller att spelet sög för det inte finns något att spela för, så istället för att gråta/klaga acceptera situationen och spela spelet
Citera
2014-04-22, 18:26
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joro83
Vad gör man om inte ens gnäll och svärande fungerar för att ringhelvete ska droppas från act 1 caches?

Fått 3 st på 2 dagar.
Den senaste för 2 minuter sedan.
Två med pissiga rolls och en på lvl 63 då jag boostade tre vänner från 1-70.
Antar att det har med den vanliga oturen att göra

Dex, vita, AS, LoH...
Senast redigerad av majxstro 2014-04-22 kl. 18:28.
Citera
2014-04-22, 18:36
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Det tar 3 minuter för mig och en till att köra full bounty run på T1 - Act 1.
Då slår jag två flugor i en smäll, det går fort OCH jag har chans på Torment droppar.

Mäkta imponerad av det, då det ibland är quest om kista som tar 1minut bara där på 1 quest..
Citera
2014-04-22, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
TF har ingen fire damage, för earth spec ska man köra två vapen med fire % dmg på sig, det earth speccen går ut på. Att bara maxa fire damage, därav är TF värdelös för en earth barb.
Det är korkat att bara maxa fire damage. Bättre att fixa earthquake och elite damage.
Jag lirar mycket hellre med min Aughild chest som ger mig 15% elite damage och 15% earthquake damage än en Cindercoat för eq spec.

Det är även mycket smartare att använda en bra soj istället för att använda en unity. Jag hoppas dessutom att folk inte använder sig av unity exploiten
Citera
2014-04-22, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Mäkta imponerad av det, då det ibland är quest om kista som tar 1minut bara där på 1 quest..

Inte märka ord nu. Det är klart det kan ta längre tid.
Du sa själv 2-3 minuter på normal. Det är väl ännu mer imponerande om man får en sådan kista :P

EDIT: Poängen var dock inte tiden , som mer är snitt tid, utan jag ser ingen mening med att farma på lägre än T1 då jag slår två flugor i en smäll.
Jag kan också köra 4 party grupp på T1 som du kan på normal
Senast redigerad av 1988 2014-04-22 kl. 19:07.
Citera
2014-04-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinosaurPhil

Du får förvänta dig att lägga ut lite mer än 1.2 k shards för att få en specifik leg i gambling.
Jag fick cindercoat från kadala igår, men det är det enda jag fått från gambling som jag velat ha.
50 k shards, 0 soj och 0 climbers.
Citera
2014-04-22, 19:12
Medlem
Yamals avatar
Bara för mig det laggar somfaaaaan just nu? Vilken class är "bäst" btw, Monk eller DH? extremt trött på Monken atm så kör upp min DH till 70 också atm..
Citera
2014-04-22, 19:15
Medlem
Luktar D-Dos igen: Glad att jag inte kör HC, dog för första gången på år och dar med min DH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in