2014-04-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Det är grafikkortsrelaterat tror jag. Jag får samma. Springer i rift med 3 pers och trycker upp items då hänger sig allt typ 1-2 sek.

mvh B

Det tror jag med, jag har dubbla grafikkort som när jag köpte dom kostade 3000 styck. (Är dock inte så bra idag) , men uppenbarligen tillräckligt bra för Rifts
Citera
2014-04-22, 15:08
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Vilket får en normalt funtad person att fundera över hur fan de tänkte när de utformade spelet. Higher risk, higher reward är en ganska rimlig grundprincip att skapa ett spel efter. Men inte då.

Håller med dig..
Normal bounty i 4 party grupp gör man more or less runt 2-3 minuter...
Kör du samma i Tornment 1-6 så går det ju absolut inte lika snabbt och riskerna ökar markan..
Citera
2014-04-22, 15:10
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1988
Det tror jag med, jag har dubbla grafikkort som när jag köpte dom kostade 3000 styck. (Är dock inte så bra idag) , men uppenbarligen tillräckligt bra för Rifts
Tror inte det har med att göra hur bra grafikkortet är, utan snarare ett optimeringsproblem. Har gtx 660 Ti och klarar tex BF4 på högsta settings, då tycker man att det ska klara av rifts i diablo också.
Citera
2014-04-22, 15:12
Medlem
Loxuss avatar
Vad är det för problem ni menar? Att det hackar till när man öppnar inventory-fönstret?
Citera
2014-04-22, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pukknub
Proccar inte earthquake TF? I så fall borde TF vara ganska bra för den builden med tanke på hur många små attacker som earthquake gör.

Neh, HotA barbs kan vara ganska starka utan något speciellt gear. Dessutom är det ju bra att stacka fire damage om man nu ska byta till earrhquake spec senare.

Jag undrar dock om de kommer nerfa lut socks + earthquake settet. Det känns lite för starkt just nu.

TF har ingen fire damage, för earth spec ska man köra två vapen med fire % dmg på sig, det earth speccen går ut på. Att bara maxa fire damage, därav är TF värdelös för en earth barb. Och det var exakt vad jag sa, att HotA barbs är starkare än WW, att WW är värdelöst. HotA gör massor mer skada, men har långt ifrån samma mobility som WW. Vet inte om du läste fel, men man SKA gå fire nu, stacka fire damage och gå HotA build, MEN om man kör under T3 så är det bättre med WW fire barb, för du clearar rifts fortare. Du kommer alltid att göra mer skada med HotA än WW, men du kommer inte att cleara rifts lika fort, under T3.
Citera
2014-04-22, 15:16
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Vad är det för problem ni menar? Att det hackar till när man öppnar inventory-fönstret?
För min del är det som värst i fullt party i rifts, när jag öppnar inventory, när jag teleportar och ibland bara helt random.
Citera
2014-04-22, 15:24
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
För min del är det som värst i fullt party i rifts, när jag öppnar inventory, när jag teleportar och ibland bara helt random.

Okej..enda jag märkt av är öppnandet av inventory, hackar till.
Vad har folk för specs?
Citera
2014-04-22, 15:46
Medlem
Börjar bli dödligt less nu med, tycker man borde lyckas få en jävla TF eller Fulminator någon gång, men icke. 2-h svärd är tydligen vad min munk behöver.. suck. Lyckades få set ringen efter ett 70-tal normal bounties iaf. Nu fattas det bara att någon jävla setdel överhuvudtaget droppar. Usch.
Citera
2014-04-22, 16:06
Bannlyst
Lönar sig verkligen att gråta . Fick Grandeur nu också haha, dock sög den penis men det är bättre än inget. Shard of Hate 2350 dps, Thunderfury 2400 dps, och en till Unity och ett par Earth gloves sedan iförrgår då jag började whina! Bara en del till earth sen är det T6 som gäller!
Citera
2014-04-22, 16:15
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus

För mig laggar det då loot droppas från mobs, tar mellan 1 till 5 sekunder innan det visas på skärmen, vilket gör att i Partyn så plockar man sällan upp något då andra i partyt hunnit sprungit en bra bit innan min loot ens syns..
Legends är det enda jag springer tillbaka för, allt annat har jag skitit i more or less.
Citera
2014-04-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Håller med dig..
Normal bounty i 4 party grupp gör man more or less runt 2-3 minuter...
Kör du samma i Tornment 1-6 så går det ju absolut inte lika snabbt och riskerna ökar markan..

Det tar 3 minuter för mig och en till att köra full bounty run på T1 - Act 1.
Då slår jag två flugor i en smäll, det går fort OCH jag har chans på Torment droppar.
Senast redigerad av 1988 2014-04-22 kl. 17:33.
Citera
2014-04-22, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Tror inte det har med att göra hur bra grafikkortet är, utan snarare ett optimeringsproblem. Har gtx 660 Ti och klarar tex BF4 på högsta settings, då tycker man att det ska klara av rifts i diablo också.

Jag har två sådana kort
Men men jag ska inte ifrågasätta du, för jag vet inte vad felet är helt ärligt. Men jag har ingen fryslagg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in