Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-20, 22:53
  #289
Medlem
Tercios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Vi kan förmodligen vara ganska säkra på att vi svenskar någon gång i framtiden hamnar i någon extremt dödlig konflikt med något främmande folk. Vi skulle kunna undanröja det framtida hotet genom att helt och hållet utplåna precis alla andra folk på jorden, eller hur? Men det är inte acceptabelt för det. Judar har utgjort ett politiskt hot i vita nationer, de är till skillnad från vårt andra ökända diasporafolk i Europa, zigenarna, intelligenta. Klart de har försökt motverka majoriteten hela tiden och de har gjort det på ett sofistikerat vis. Om judar inte finns i Europa på det vis de gör idag och inte tillåts sitta på de nyckelpositioner de sitter på idag så har vi undanröjt en mycket stor del av den konflikten.

Revolutionerande tankegångar! Det här har säkert aldrig prövats tidigare någonstans!
Citera
2014-04-20, 23:39
  #290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Revolutionerande tankegångar! Det här har säkert aldrig prövats tidigare någonstans!

Bör vi sikta på att utrota alla ickevita menar du? Förr eller senare kommer det ju bli krig liksom, så det bästa vore kanske om vi gasade ihjäl majoriteten av planetens befolkning?
Citera
2014-04-21, 09:14
  #291
Medlem
Wow första nationalisten som fått mig att ifrågasätta nationalismen.

https://www.youtube.com/watch?v=68Eb3eA82QQ
Citera
2014-04-21, 17:58
  #292
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Vi kan förmodligen vara ganska säkra på att vi svenskar någon gång i framtiden hamnar i någon extremt dödlig konflikt med något främmande folk. Vi skulle kunna undanröja det framtida hotet genom att helt och hållet utplåna precis alla andra folk på jorden, eller hur? Men det är inte acceptabelt för det.
Så är det. Till syvende og sidst så är det konkurrenter, som konkurrerar i slutänden om samma resurser och levnadsutrymme.
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Judar har utgjort ett politiskt hot i vita nationer, de är till skillnad från vårt andra ökända diasporafolk i Europa, zigenarna, intelligenta. Klart de har försökt motverka majoriteten hela tiden och de har gjort det på ett sofistikerat vis. Om judar inte finns i Europa på det vis de gör idag och inte tillåts sitta på de nyckelpositioner de sitter på idag så har vi undanröjt en mycket stor del av den konflikten.
Frågan är om judar skulle sluta för det, och med alla andra tillgängliga medel såsom korruption, mutor etc skulle försöka ta över Väst och börja om igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Bör vi sikta på att utrota alla ickevita menar du? Förr eller senare kommer det ju bli krig liksom, så det bästa vore kanske om vi gasade ihjäl majoriteten av planetens befolkning?
Vid slutet på dagen är det konkurrenter. Antingen överlever den ene eller den andre.
Citera
2014-04-21, 18:22
  #293
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
En avgörande skillnad mellan Linder och Pierce var ju just att den sistnämnde var en större och ädlare människa som insåg att småaktigt käbbel och pajkastning mellan olika förment pro-vita grupper bara är skit som stjäl energi. Pierce ägnade sig överlag åt att attackera systemet och inte andra pro-vita. Något som bidragit till att han åtnjuter stor respekt av de flesta långt efter sin död.

Linder agerar ju som bekant på ett annat sätt, men han kan naturligtvis ha fördelar ändå. Det kan ju behövas olika sorters röster.

Nu attackerar dock Linder huvudsakligen sådana som medvetet missleder folk genom att inte låtsas om de judiska maktförhållandena och dess betydelse, exempelvis Pat Buchanan och Jared Taylor. D.v.s folk som är en direkt del av problemet och inte lösningen. Dessa personer blir ett klart större hot genom att ge sken av att vara allierade i kontrast till den uttalade fienden som man antagoniserar genom sin blotta politiskt positionering. Linders uttalade tanke här är att polarisera fältet mellan de som i praktiken arbetar för vita intressen och de som i praktiken arbetar för judiska intressen för att sedan få över över spliten på den egna sidan. Idag förvirras vita människor in i en paradigm av en massa politiska åskådningar och inriktningar som ges ett egenvärde snarare än idéer som är pragmatiskt utformade för att främja vitas intressen. Detta samtidigt som judarna aktivt stödjer vad som främjar deras agenda oberoende av hur det kan betecknas.
__________________
Senast redigerad av Hitzfeld 2014-04-21 kl. 18:32.
Citera
2014-04-21, 18:34
  #294
Avstängd
Straybullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Nu är jag inte nån expert på frågan om förfallet i National Alliance men var inte att man köpte det där skivbolaget och därmed fick dess folk som medlemmar på köpet en starkt bidragande orsak till att det gick åt helvete? I så fall visar ju det tydligt att Pierce skulle ha tjänat på att vara lite mer som Linder.
Pratar vi om Resistance Records? Det är möjligt, men det var ju också den grenen som man tjänade huvuddelen av sina pengar genom. Mycket av alliansens förfall handlade nog snarare om att det inte fanns någon värdig efterträdare till Pierce och när han dog blev det interna stridigheter och det Pierce byggt upp föll sakta men säkert ihop. Idag har man väl sålt ut det mesta av alliansens egendom, även om en del kanske finns kvar. Jag vet inte riktigt.

Att inte släppa in miffon i organisationen är ju heller inte samma sak som att fokusera sin eldkraft på dem, eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av Hitzfeld
Nu attackerar dock Linder huvudsakligen sådana som medvetet missleder folk genom att inte låtsas om de judiska maktförhållandena och dess betydelse, exempelvis Pat Buchanan och Jared Taylor. D.v.s folk som är en direkt del av problemet och inte lösningen. Dessa personer är ett klart större hot som kan framstå som allierade i motsats till den uttalade fiende som man antagoniserar genom sin blotta politiskt positionering.
Min uppfattning är att Linder skjuter ganska vilt och har attackerat de flesta "pro-vita" aktivister och organisationer på olika sätt, men det kanske är orättvist av mig. Jag upplever det åtminstone stundtals som så. När jag intervjuade Linder så berättade han åtminstone vilka som var hans personliga inspirationskällor (även om alla inte är politiska):

Citat:
De hjärnor, författare och artister som har inspirerat mig är Mencken, Wilde, Twain, Bierce, Dahl, Revilo Oliver, William Pierce, Axl Rose och E. Michael Jones. Det är dessa jag läser om gång efter gång när jag letar efter stil och substans.

Linders kommentar om Pierce, från samma intervju:

Citat:
Jag träffade honom ett par gånger och jag genomförde en längre intervju med honom en gång. Han letade efter en redaktör till sin tidning och jag åkte ut för att träffa honom. Vi pratade nog oavbrutet med varandra i nio timmar och jag upplevde Pierce i princip på samma sätt som Robert Griffin gjorde i Dead Man’s Deeds. Vad jag respekterade och gillade med Pierce och vad som drog mig till honom var att till skillnad från de professionella konservativa som jag arbetat med så tummade inte Pierce på sina principer för att göra dem mer moderiktiga. Vad gäller det judiska inflytandet så sa han samma sak 2002 som han sa 1972, konservativa brukade säga mycket det Pierce sa om ras, du kan hitta hur många citat som helst som förespråkar rasmedvetenhet och segregation i äldre konservativa skrifter, men när Medborgarrättsrörelsen segrade så ändrade plötsligt de konservativa både tonläge och budskap. De gjorde en 180-graderssväng och det visar att de är veka män utan principer som är mer intresserade av att bevara sin egen makt och rykte och inkomster. Pierce var ärlig, han höll sig till en linje, hans linje var dessutom den rätta. Pierce brukade säga ”tro inte på vad jag säger – kolla upp det själv” och det var vad som drog så många till honom. Inte hans vinnande personlighet utan att det han sa var logiskt, sant och rationellt och att du kunde verifiera det själv om du önskade. Detta innebär att man litade på vad Pierce sa och hur ovanligt är inte det i den här världen?

I undersökningar så slår massmedia gång på gång i botten när det gäller människors tillit till olika yrken och institutioner. Pierces liv och verk visar varför det är så, han ljög aldrig om saker och ting som betydde någonting och som var viktiga även om det hade gynnat hans karriär. Kalla det idealism om du vill och i dagens värld så är det väl just det, men för mig så är det vanlig enkel ärlighet och det är väl arvet efter Pierce för mig. Det är också en nationalistisk tradition som jag verkligen försöker bära med mig i mitt eget arbete. Vi nationalister är de enda som säger sanningen, vi ljuger inte för att gynna våra karriärer som de professionella konservativa.

https://www.realisten.se/2013/07/06/...l-nationalist/

Jag var tvungen att klippa bort en hel del från HMF, främst avseende judefrågan tyvärr. Kanske lägger jag upp råmaterialet någon annanstans i framtiden.
Citera
2014-04-21, 19:05
  #295
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Wow första nationalisten som fått mig att ifrågasätta nationalismen.

https://www.youtube.com/watch?v=68Eb3eA82QQ

Linder företräder ingen annan än sig själv och VNN. Han är nationalist, men för den sakens skull står nationalismen inte och faller med honom. (Även om han är en ovanligt klarsynt och karismatisk person, en naturlig ledare.)

Hans personliga åsikter eller gärningar skulle aldrig färga ideologin, lika lite som Stalin färgade kommunismen under sitt styre. Hans agerande eller uttalanden kanske inte överensstämmer eller går utanför en ideologi/religion, men det blir inte och kan aldrig bli en del av den.

Du har postat en del tidigare och är en annars vettig och läsvärd skribent, men hur menar du att man ska lösa problem som t.ex. judefrågan? Judarna med sin subversiva verksamhet ämnar att utplåna vita och i förlängningen alla andra folk från jordens yta. Även om toppen av sionisterna och de religiösa fanstygen står för makten - gör de det med judekollektivets goda samvete, det ska man aldrig någonsin glömma.

Börjar inte vårt folk tänka i kollektiva banor är vi förlorade och än värre om vi skulle göra det, men aldrig slår tillbaka hårt och skoningslöst mot ett yttre hot är vi dömda att förlora i längden, då processen bara sakta men säkert börjar om. D.v.s allt vi gör är i så fall förgäves.
Citera
2014-04-21, 19:11
  #296
Medlem
Glutamines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Wow första nationalisten som fått mig att ifrågasätta nationalismen.

https://www.youtube.com/watch?v=68Eb3eA82QQ


Varför?
Citera
2014-04-21, 19:47
  #297
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.E
Du har postat en del tidigare och är en annars vettig och läsvärd skribent, men hur menar du att man ska lösa problem som t.ex. judefrågan? Judarna med sin subversiva verksamhet ämnar att utplåna vita och i förlängningen alla andra folk från jordens yta. Även om toppen av sionisterna och de religiösa fanstygen står för makten - gör de det med judekollektivets goda samvete, det ska man aldrig någonsin glömma.

Börjar inte vårt folk tänka i kollektiva banor är vi förlorade och än värre om vi skulle göra det, men aldrig slår tillbaka hårt och skoningslöst mot ett yttre hot är vi dömda att förlora i längden, då processen bara sakta men säkert börjar om. D.v.s allt vi gör är i så fall förgäves.
Släng ut judarna till Israel räcker på goda vägar, har Europeiska nationalstaterna stadgar om nej till utomeuropeisk invandring så kommer dem aldrig in. Låter dock som att slutmålet för Linder är att atombomba Israel. Japan är för tillfället etniskt homogent och judarna verkar inte klaga. Åsikten om Japan må kanske bytas i framtiden dock.

Linder må vara direkt på sak och därmed bidra med en underhållning läsning, men bara för en grupp förespråkar folkmord, måste inte vi göra det. Jag blev nationalist för vår överlevnad, inte för en annan grupps utplåning. Här leder endast sionistisk ondska till arisk ondska.

Denna situationen är förövrigt unik så vitt jag vet, när skedde den här processen tidigare i så fall?
__________________
Senast redigerad av Balansen 2014-04-21 kl. 19:52.
Citera
2014-04-21, 21:15
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Släng ut judarna till Israel räcker på goda vägar, har Europeiska nationalstaterna stadgar om nej till utomeuropeisk invandring så kommer dem aldrig in. Låter dock som att slutmålet för Linder är att atombomba Israel. Japan är för tillfället etniskt homogent och judarna verkar inte klaga. Åsikten om Japan må kanske bytas i framtiden dock.

Linder må vara direkt på sak och därmed bidra med en underhållning läsning, men bara för en grupp förespråkar folkmord, måste inte vi göra det. Jag blev nationalist för vår överlevnad, inte för en annan grupps utplåning. Här leder endast sionistisk ondska till arisk ondska.

Denna situationen är förövrigt unik så vitt jag vet, när skedde den här processen tidigare i så fall?

Det där är redan beprövat och har misslyckats i princip hela Europa, judarna hittar alltid korrupta element eller naiva välvilliga avarter att manipulera till deras fördel. Linder menar på att det aldrig mer ska behöva föras något defensivt försvar mot den grupp som skadat oss som ingen annan kan eller har gjort tidigare.

Japaner har så vitt jag vet aldrig tvingats möta judarna som grupp heller. Men fortsätter processen som den gör i den takt den gör, kommer de förr eller senare bli varse dem. När västerlandet går under kommer fragment av judenheten utvandra till andra områden förutom till Mellanöstern och då står civilisationerna i öster illa till.

Du verkar vara lite mer av en idealist och optimist, poängen är att för att överleva måste vi vara beredda att släppa på diverse moraliska skrupler som annars är helt riktiga. Tror det var Pierce som sa något i stil med: "Vi har inte med vita människor att göra utan med judar och för att vinna måste vi kunna sätta hårt mot hårt och aldrig ge vika."

Om du menar rasblandning så är propagandan och tillämpningen av den ny. Men man behöver inte kolla särskilt långt för att hitta andra skadliga mönster på vilket de spelat tidigare. Ta massmördarna i Sovjet som ett exempel. Ta kollaborationen med de muslimska ockupanterna i Spanien som ett annat. Homosexlobbyn är ytterligare ett exempel.

Oavsett vilken subversiv verksamhet de har för sig riktat mot den kollektiva massan är den destruktiv och livsfrämmande för oss. Att de sen börjar med en sak i taget är ingen ursäkt för dess beteende. Japaner, Koreaner, Kineser kommer inte bli översvämmande med rasfrämlingar det första som händer, liksom inte vi blev. Det ena leder till det andra.
Citera
2014-04-21, 21:18
  #299
Medlem
EDIT: Jag inser att jag är raljerande och kanske lite hård i tonen i detta inlägg. Ni är båda ganska klarsynta skribenter i övrigt, men jag anser att ni är för naiva i judefrågan för ert eget bästa. Jag var själv i ert stadium för något år sedan och hoppas att även ni mognar i det avseendet.
Citat:
Ursprungligen postat av Balansen
Wow första nationalisten som fått mig att ifrågasätta nationalismen.

https://www.youtube.com/watch?v=68Eb3eA82QQ
Vad är din lösning på problemet? Som Linder säger har judarna blivit utdrivna ur femtioelva länder under tusentals år och har alltid släppts in av naiva mähän som tror att "om vi bara konverterar dem så slutar de med sina folkfördärvande fasoner ", alternativt folkfientliga och själviska furstar och regeringar med personlig vinning på agendan. En så pass människofientlig varelse som juden måste i slutändan utrotas för att mänskligheten i övrigt ska kunna överleva. Det handlar i grund och botten om "vi eller dem". Humanister och andra blödiga kärringar har ingenting att göra inom politiken. Där skall rationellt tänkande råda.

Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Bör vi sikta på att utrota alla ickevita menar du? Förr eller senare kommer det ju bli krig liksom, så det bästa vore kanske om vi gasade ihjäl majoriteten av planetens befolkning?
Du jämför alltså mänsklighetens, för att inte säga planetens förslavare och utrotare nummer 1 med negrer, mongoloider, MENA-svartskallar etc.? Du bekräftar således att du inte alls är ordentligt insatt i judefrågan. Ingen annan grupp är så pass destruktiv för jordens liv som judarna. Även om vi kan komma i konflikt med kineser och negrer rörande naturresurser i framtiden så innebär inte det att en grupp måste fullständigt eller till större delen utrotas på grund av det.

Enligt din logik måste alla vargar, björnar, fåglar etc. (icke-människor) utrotas bara för att vi för en daglig kamp mot bakterier med läkemedel, rengöringsmedel o dyl.

Judar: Organiserat hot mot biologisk mångfald, förslavar och utrotar folkslag, raser, arter.

Icke-judar: Ej organiserat hot mot biologisk mångfald, kan utgöra allierade (inte minst i klass- och raskampen mot judenheten).

Vi bör samarbeta med icke-raseuropeiska nationalister för att dels underlätta repatrieringen av de kolonisatörer som juden har släppt in det senaste halvseklet, dels krossa det judiska oket som tvingat mänskligheten i sin helhet till dekadens och slaveri.

Låt denna mänsklighetens kamp upphöra under detta århundrade, och inte fortsätta under ytterligare tretusen år.
__________________
Senast redigerad av kustmannen 2014-04-21 kl. 21:30.
Citera
2014-04-21, 22:30
  #300
Medlem
Tillägg till mitt inläg här ovan: Naturligtvis bör man inte basunera ut att "Judarna måste gasas!, 88/14!!1" i offentligheten. Det vore bara dumdristigt då det skadar nationalismens anseende i vanligt folks ögon. Massan är känslostyrd och oinsatt, vilket är orsaken till att den har skadat sig själv i så många avseenden genom sin dumsnällhet.

Att judarnas utrotning är en nödvändighet framstår som ett faktum för mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback