Citat:
Ursprungligen postat av
majk69
Hur många har du haft?
En hund biter sig inte i tungan oavsett. Möjligtvis lite lättare för en sk, "sönderavlad" hund men inte en som "Grabben" med normalskapt k .äkparti.
Tills dags dato sex, varav en bitit sig i tungan ... Sedan har dom försakat andra skador på egen hand som givit blodvite.
Samtliga på egen "tass".
Detta var en unghund och en stövare med stort energilust ... där kan mycket hända på en stund.