2014-04-21, 02:47
  #74977
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Vi får tro vad vi vill och känner oss bekväma med. Men jag kan säga att hundar INTE störtblöder av att bita igenom en elkabel, KJ:s förklaring ÄR bogus.

Hur många hundar har du haft som bitit på en elkabel?
Citera
2014-04-21, 02:48
  #74978
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Byggt på vad? Rena spekulationer!

Som jag sa så kan man veta OCH ha belägg utan för att det håller rättsligt...och då kan man kalla det "Rena spekulationer" ja.
Citera
2014-04-21, 02:48
  #74979
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Byggt på vad? Rena spekulationer!

En fullkomligt korrekt spekulation i så fall .. KJ dödade sin hund, så är det.
Citera
2014-04-21, 02:51
  #74980
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hur många hundar har du haft som bitit på en elkabel?

Hur många har du haft?

En hund biter sig inte i tungan oavsett. Möjligtvis lite lättare för en sk, "sönderavlad" hund men inte en som "Grabben" med normalskapt käkparti.
Citera
2014-04-21, 02:53
  #74981
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Hur många hundar har du haft som bitit på en elkabel?


Ett exempel - på en byggarbetsplats. Hunden fick en rejäl smäll, men den dog inte. Det händer ytterst sällan ..
Citera
2014-04-21, 02:54
  #74982
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
En fullkomligt korrekt spekulation i så fall .. KJ dödade sin hund, så är det.

Jepp så är det, och lika sant är hans bisarra övningar med djur i unga år...OCH att JJ ljuger och vet OCH GÖR ALLT för att Kristoffer ska komma undan...även med ett styckdråp
Citera
2014-04-21, 02:56
  #74983
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
Ett exempel - på en byggarbetsplats. Hunden fick en rejäl smäll, men den dog inte. Det händer ytterst sällan ..

Ja precis, YTTERST sällan, men dö kan dom av en stöt. Blöder dock inte och absolut inte av att bita sig i tungan.
Citera
2014-04-21, 03:02
  #74984
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majk69
Ja precis, YTTERST sällan, men dö kan dom av en stöt. Blöder dock inte och absolut inte av att bita sig i tungan.


Det finns omständigheter som gör det riskabelt för en hund att få elström genom kroppen. T ex en gammal, fet/överviktig hund med svagt hjärta - eller om hunden står med tassarna i vatten. Men en unghund - nope, nästan aldrig.
Citera
2014-04-21, 03:03
  #74985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MBoudine
En fullkomligt korrekt spekulation i så fall .. KJ dödade sin hund, så är det.

Styrk det då.
Citera
2014-04-21, 03:07
  #74986
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Styrk det då.

Varför det, ingen tänker åtala honom för det ändå...och tur det, då skulle vi få en till tråd med 75000 inlägg varav 70000 handlar om fantasier om någon annan GM än stackars Kristoffer.
Citera
2014-04-21, 03:12
  #74987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majk69
Hur många har du haft?

En hund biter sig inte i tungan oavsett. Möjligtvis lite lättare för en sk, "sönderavlad" hund men inte en som "Grabben" med normalskapt k .äkparti.

Tills dags dato sex, varav en bitit sig i tungan ... Sedan har dom försakat andra skador på egen hand som givit blodvite.

Samtliga på egen "tass".

Detta var en unghund och en stövare med stort energilust ... där kan mycket hända på en stund.
__________________
Senast redigerad av Remark 2014-04-21 kl. 03:14.
Citera
2014-04-21, 03:27
  #74988
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Styrk det då.


Styrka kan ingen eftersom KJ var ensam med hunden. KJ:s levnadsregel är att det som inte kan bevisas mot honom kategoriskt ska förnekas. KJ blev förbannad när U.S. tog upp det där med 'Grabben' - inte för att det var ett osant påstående, utan för att U.S. inte var där och kunde se med egna ögon vad han gjorde med hunden. Har du inte förstått hur KJ fungerar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in