Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Jag tycker att det är en rimlig förklaring till 112* och vad som sedan hände med VB. Något har utlöst våldet och jag tror inte på ett event med intressegemensamma.
Som någon menade tidigt i tråden så innehåller en lögn troligen ett visst mått av sanning. Jag tror att alkohol är inblandat, KJ drack friskt, dock stämmer det inte med en öl som KJ säger tror jag. Förvånar mig icke om han drack mycket mer än så, därför uppstod ett gräl, rimligt tycker jag och kan förklara 112*, senare vägras KJ sex.
Alkohol, sex och bilkörning ingår i KJ story, dock så har han ändrat på detaljerna, det tror jag.
Vad är det som får er så tvärsäkra på att de inte skulle haft sex - att KJ är bi- ?
Kl 18.40 skickar VB sitt sista sms till MB som i förhör påstår ska ha innehållit "svara, svara".
KJ uppger att de på VB:s initiativ började hångla i soffan under Vampire´s Diary, ett program som pågick mellan 18.00-19.00.
Finns inga motsägelser här.
Kan det ha varit så att VB i den stunden var rejält förbannad på MB som inte brydde sig ? Hon bestämmer sig då för att rikta sin uppmärksamhet mot den kille hon sitter bredvid.
Så tror jag det gick till faktiskt.
KJ:s dna på hennes vrist kan ha kommit dit i samband med sexet. Av vad jag har förstått bryts dna sakta ner, av bl a ljus.