Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Eller också är det helt enkelt så att sydeuropé bönor inte reser lika ofta till skandinavien på semester och släpper loss som skandinaviska tjejer reser till sydeuropa? Beroende på ekonomi, val av semesterort, valutan ex. De hänvisas mer till att råka ramla på svenskar som turistar för att slå klorna i en manligt exemplar av en viking, vilket är klart magrare utbud än att resa till "härligheten".
Sydeuropeiska kvinnor lever säkerligen också under, ett kanske inte lika hård social press som mellanöstern donnorna men ändå, en idé om att männen ska ragga inte kvinnor. Och en raggande kvinna är en hora. Vilket skandinaviska kvinnor nästan lyckats bli av med.
Sydeuropeiska donnor är också mer vana vid ihärdig på gärnsen till plågsam uppvaktning av det manliga könet och svenska mäns lite mer fridsamma raggningsteknik.. ehh? hej?
hörs knappt i allt Ciao! bella! bella ragazza!!! Bellisima!!! + ihärdigt scoterknatter..
Lite svar på frågan.
Lol! Jag har blivit raggad flera gånger av sydländska tejer än av svenskor. Och då ser jag svensk ut och har jag aldrig bott i sydeuropa!
Det är på det här sättet. Den som raggar är den som har mindre makt i samhället:
Blonda svenskor är attraktiva -> blonda svenskor raggar inte.
Sydländska kvinnor är mindre attraktiva -> sydländska kvinnor raggar oftare.
Det har ingenting med social stigma att göra utan det är bara en maktfråga där svenska kvinnor har makten.