2014-04-19, 17:03
Medlem
Är inne i en viktminskningsperiod och har stött på lite svårigheter.

Mat och träningsschema finns i följande tråd - (FB) Kör jag en "svältmetod"? Vad är era erfarenheter från liknande program

Första månaden gick bra med drygt -10 kg på en månad. Sedan blev jag sjuk i drygt två veckor och efter det har motivationen när det kommer till kosten varit åt helvete. Problemet med mig är att jag får aptitattacker på kvällarna. Har hållit igång styrketräningen som vanligt, cardion har inte gått lika bra alls.

Vad jag behöver är något aptitdämpande. Har på sistånde läst om stackers då de verkar ha de egenskaper som jag eftersöker. Jag ligger på drygt 110 kg just nu och målet är en lång resa ner mot 80 kg. De stackers jag har kollat är Thermalabs Stackers och Super Stackers från DK. Vad jag undrar nu är:
  • Kommer dessa tabletter att hjälpa mig?
  • Planen är att köra en tablett på morgonen innan styrketräning. Hjälper de aptitdämpande egenskaperna tills kvällen då det är jag har mest problem med motivationen?
  • Finns det några problem att kombinera stackers på morgonen med cannabis på kvällen?
  • Vad avgör om jag ska ta vanliga Stackers eller Super Stackers?
Citera
2014-04-19, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemenhurrudu
Är inne i en viktminskningsperiod och har stött på lite svårigheter.

Mat och träningsschema finns i följande tråd - (FB) Kör jag en "svältmetod"? Vad är era erfarenheter från liknande program

Första månaden gick bra med drygt -10 kg på en månad. Sedan blev jag sjuk i drygt två veckor och efter det har motivationen när det kommer till kosten varit åt helvete. Problemet med mig är att jag får aptitattacker på kvällarna. Har hållit igång styrketräningen som vanligt, cardion har inte gått lika bra alls.

Vad jag behöver är något aptitdämpande. Har på sistånde läst om stackers då de verkar ha de egenskaper som jag eftersöker. Jag ligger på drygt 110 kg just nu och målet är en lång resa ner mot 80 kg. De stackers jag har kollat är Thermalabs Stackers och Super Stackers från DK. Vad jag undrar nu är:
  • Kommer dessa tabletter att hjälpa mig?
  • Planen är att köra en tablett på morgonen innan styrketräning. Hjälper de aptitdämpande egenskaperna tills kvällen då det är jag har mest problem med motivationen?
  • Finns det några problem att kombinera stackers på morgonen med cannabis på kvällen?
  • Vad avgör om jag ska ta vanliga Stackers eller Super Stackers?

Kolla det jag fetmarkerade i din text...........

Säger att du får "aptitattacker" på kvällen sen säger du att du sitter o röker en på kvällarna?!?!
Är du helt dum i huvudet?

Redan hittat varifrån din hunger kommer ifrån, skippa knarket o vips din jävla aptit chock är borta....
Citera
2014-04-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaltoMannen
Kolla det jag fetmarkerade i din text...........

Säger att du får "aptitattacker" på kvällen sen säger du att du sitter o röker en på kvällarna?!?!
Är du helt dum i huvudet?

Redan hittat varifrån din hunger kommer ifrån, skippa knarket o vips din jävla aptit chock är borta....
Jag vet att det låter dumt, men har haft uppehåll från rökat i ungefär 4 månader, aptitattackerna har jag haft tidigare än så. Mina attacker kommer regelbundet runt klockan 7 på kvällen, rökat tar jag inte upp förrän runt klockan 10.

Min åsikt är att det inte är relaterat. Får inga speciella munchies heller. Brukar räcka med lite kolsyrat vatten för mig så är det löst.

Bortse från det faktum att du tror att det är så, kan jag använda mig av stackers eller inte?
Senast redigerad av nemenhurrudu 2014-04-19 kl. 17:41.
Citera
2014-04-19, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemenhurrudu
Jag vet att det låter dumt, men har haft uppehåll från rökat i ungefär 4 månader, aptitattackerna har jag haft tidigare än så. Mina attacker kommer regelbundet runt klockan 7 på kvällen, rökat tar jag inte upp förrän runt klockan 10.

Min åsikt är att det inte är relaterat. Får inga speciella munchies heller. Brukar räcka med lite kolsyrat vatten för mig så är det löst.

Bortse från det faktum att du tror att det är så, kan jag använda mig av stackers eller inte?

Om du själv säger att du blir hungrig på kvällen varför inte börja med o lägga om maten så att du har ett mål där på kvällen istället bara?
Citera
2014-04-19, 18:09
Medlem
Tja alla!
Tänkte fråga lite...

Min ålder 34 år, aldrig kurat för.
Tränat halva livet.
180 cm 83 kg.

Tränar kampsport,gym och joggar mm.
Nu tänkte jag köra en kur som är
300mg Primabolan 16v med front /första två stick.märke (shering)
v4-12 tänkte jag köra testo,p 100mg
Det är vad jag tänkt,.men jag undrar hur blir det med alla stick som man tar?
Jag är inte rädd för spruta eller sticka mig själv,utan jag vill inte gå och halta en eller två gånger i veckan.

Mitt mål är att bli hård och att se lite bättre ut inget mer.Plus att jag bli extra motiverad med träning och kost.

Eller ska jag köra
Primabolan v1-16 600front sen 300 hela vägen
Testo,e v4-14 500 front sen 250 v5d

pct blir Nolva två veckor efter avslutad kur
armidex letro fins till hands.
hcg finns oxå.Jag tänker köra det för att jag ska fungera fortare.2v innan testo är slut

Hoppas någon kan komma med bra tips
Mvh
Senast redigerad av zrk111 2014-04-19 kl. 18:24.
Citera
2014-04-19, 20:47
Bannlyst
Har jag kvar Tren E i kroppen efter 10 dagar sen sista inject? Dvs. finns det något kvar som gör någon nytta?
Citera
2014-04-19, 21:11
Medlem
Vet inte om ni kommer ihåg det gamla gråzons-kosttillskottet Jungle Warfare som sedan blev dopingklassat.
En del fick rätt bra resultat av det trots att det inte var klassat som doping i början.

Vilken oral steroid liknar JW mest till biverkningar och effekt?
Lågdos anavar? lågdos dbol?
Citera
2014-04-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzotorzken
Vet inte om ni kommer ihåg det gamla gråzons-kosttillskottet Jungle Warfare som sedan blev dopingklassat.
En del fick rätt bra resultat av det trots att det inte var klassat som doping i början.

Vilken oral steroid liknar JW mest till biverkningar och effekt?
Lågdos anavar? lågdos dbol?

Jävligt svårt o googla?

Tog mig 10 sekunder att googla och hitta vad som fanns i JW och vilken "familj" den hör till!

För o vara snäll kan jag säga M1T.
Citera
2014-04-20, 08:11
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrk111
Tja alla!
Tänkte fråga lite...

Min ålder 34 år, aldrig kurat för.
Tränat halva livet.
180 cm 83 kg.

Tränar kampsport,gym och joggar mm.
Nu tänkte jag köra en kur som är
300mg Primabolan 16v med front /första två stick.märke (shering)
v4-12 tänkte jag köra testo,p 100mg
Det är vad jag tänkt,.men jag undrar hur blir det med alla stick som man tar?
Jag är inte rädd för spruta eller sticka mig själv,utan jag vill inte gå och halta en eller två gånger i veckan.

Mitt mål är att bli hård och att se lite bättre ut inget mer.Plus att jag bli extra motiverad med träning och kost.

Eller ska jag köra
Primabolan v1-16 600front sen 300 hela vägen
Testo,e v4-14 500 front sen 250 v5d

pct blir Nolva två veckor efter avslutad kur
armidex letro fins till hands.
hcg finns oxå.Jag tänker köra det för att jag ska fungera fortare.2v innan testo är slut

Hoppas någon kan komma med bra tips
Mvh

Fronta inte och håll kuren till 12 veckor eller mindre. Skippa hcg och kör clomid med nolvan. Testo e 250 och 300 primo e5d låter absolut som det räcker om sakerna du fått tag på håller en vettig dosering.
Citera
2014-04-20, 09:10
Medlem
Mikelhojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerrySeinfeld
Har jag kvar Tren E i kroppen efter 10 dagar sen sista inject? Dvs. finns det något kvar som gör någon nytta?

Ja!
Citera
2014-04-20, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Fronta inte och håll kuren till 12 veckor eller mindre. Skippa hcg och kör clomid med nolvan. Testo e 250 och 300 primo e5d låter absolut som det räcker om sakerna du fått tag på håller en vettig dosering.

Clomid med Nolva? Jag läste någonstans att man inte ska blanda dom.
Varför tycker du inte jag ska front Primabolan?
fronta 200mg testo.e.Och köra 100e5d skulle det funka inte för att bygga men bara för att hålla nivån normal???

Tack för ditt svar HeadofBoo…

Mvh:
Citera
2014-04-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaltoMannen
Jävligt svårt o googla?

Tog mig 10 sekunder att googla och hitta vad som fanns i JW och vilken "familj" den hör till!

För o vara snäll kan jag säga M1T.

Tack för svaret även om det var lite halvspydigt
Det jag menar är om det preparatet på något sätt kan liknas vid någon befintlig oral steroid såsom t.ex anavar eller dianabol i lågdos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in