Citat:
Ursprungligen postat av
KnackehaxanMia
I Tyskland var det tidigare obligatoriskt för prostituerade att testa sig numera är det Frivilligt.
Det är jättedåligt tycker jag för det innebär i praktiken att nästan inga testar sig o deras kunder får heller inte veta om att det inte testat sig.
Så kan vi inte ha det om vi ska har bordeller här i Sverige tycker jag.
Visste inte det. Dock så vet jag att många ställen kräver det nu också men då är det väl de ställenas egna krav. Dåligt iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Fast detta med tester är ju helt platt egentligen. Det räcker med att en smittad varit där före dig för att du skall smittas - och eftersom de inte testas efter varje köpare så föreligger alltid risken för smitta.
Så är det ju med allt. Att de iaf
är testade
någon gång är ändå bättre än inga test öht. Sjukdomar kan man få av vem som helst som man har sex med. Random krogragg t.ex. De allra flesta sådana är antagligen aldrig testade för något alls. Man kan få en sexuellt överförbar sjukdom vid ett enda samlag så även om man bara har haft sex en enda gång i sitt liv så
kan man ha fått något vid det tillfället. Ska man helt undvika risken att få dylikt så finns det väl bara ett sätt som är helt hundra.