2014-04-01, 12:19
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Hm, nice men det verkar inte som man kan beställa spray till Europa från Bombing Science?
Har det gått tidigare?

Ingen aning faktiskt! Kolla upp det vet jag!
Citera
2014-04-01, 12:38
Medlem
VVL261s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Hm, vart köper man Ironlak egentligen?
Någon som kan tipsa på bra webbshop?

graff-city.com har allt du behöver med billigt frakt.. (samt att det är i europa)
Citera
2014-04-01, 13:25
Medlem
Evropas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVL261
graff-city.com har allt du behöver med billigt frakt.. (samt att det är i europa)

Tack, verkar bra och legit!
Citera
2014-04-18, 19:25
Medlem
pyro860s avatar
Hur är Kobra chrome? Och egentligen Kobra i allmänhet. Om vi jämför med gamla/nya black/gold, mtn vilken tycker ni den är mest lik?
Citera
2014-04-18, 20:42
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hur är Kobra chrome? Och egentligen Kobra i allmänhet. Om vi jämför med gamla/nya black/gold, mtn vilken tycker ni den är mest lik?

Den dammar utav bara fan! Men den är helt klart prisvärd! Övriga kobra är väl ungefär som mtn 94 eller något åt det hållet iaf
Citera
2014-04-18, 21:36
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Den dammar utav bara fan! Men den är helt klart prisvärd! Övriga kobra är väl ungefär som mtn 94 eller något åt det hållet iaf

Kan man väl leva med Är den gött silvrig då?

Okej, fått för mig att mtn 94 är som gamla montana gold, men det kanske bara är ögat som luras.. Stämmer detta?
Citera
2014-04-18, 23:05
Medlem
njekss avatar
Citat:

Kobra chrome dammar så mycket att du kommer förstöra hela jackan ifall du har otur. Nej, övriga kobra är inte som mtn 94... mtn 94 är lågt tryck, ganska soft o måla med. Kobra är det bra tryck i, går o måla snabbt med och riktigt prisvärda enligt mig.
Citera
2014-04-19, 01:57
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Kobra chrome dammar så mycket att du kommer förstöra hela jackan ifall du har otur.

Haha, jasså? Man får ju måla lugnt och sansat så bör det ju gå bra, eller?

Citat:
Nej, övriga kobra är inte som mtn 94... mtn 94 är lågt tryck, ganska soft o måla med. Kobra är det bra tryck i, går o måla snabbt med och riktigt prisvärda enligt mig.

Vad skulle du jämföra dom med?
Citera
2014-04-19, 09:28
Medlem
Citat:
Svårt att säga. Själv skulle jag kunna jämföra dem med Montana Colors Hardcore 2 v2 förutsatt att vi talar om Kobra och inte Kobra Low. Tycker att de har ett riktigt bra färgutbud, att man slipper sprayfördröjningen som ofta drabbar Hardcore-burkarna är ju ett plus samt att de täcker väldigt bra. Enligt mig är Kobra en av de bättre burkarna.
Citera
2014-04-19, 10:32
Medlem
njekss avatar
Citat:
Haha, jasså? Man får ju måla lugnt och sansat så bör det ju gå bra, eller?

Kobra Chromen dammar helt enkelt väldigt mycket, att stå i motvind blir förödande. Men visst, den är billig sen är det ju inte så svårt att buffa en jacka.

Jag tycker inte den är speciellt lik någon burk, kobra har ett högt tryck och jag tycker att burken är skön att hålla i och man får bra kontroll o grepp. Fast för mig spelar detta inte så stor roll, jag producerar inte bättre grejer bara för att jag använder Kobra istället för Black eller tvärtom... Jag tycker du bara borde beställa hem olika burkar o testa, om din ekonomi är dålig kör på Kobra de är ju billiga.
Citera
2014-04-19, 11:49
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Jag tycker du bara borde beställa hem olika burkar o testa, om din ekonomi är dålig kör på Kobra de är ju billiga.

Går i tankar på om jag ska köpa hem ett lager Kobra eller köra på gott och blandat från HL. Vill bara få ett hum om hur dom är, priset är ju ganska trevligt. Var ett tag sedan jag lirade Belton med... Svårt det här...

Får tänka lite till och se var det landar.
Citera
2014-04-19, 17:03
Medlem
njekss avatar
Citat:
Går i tankar på om jag ska köpa hem ett lager Kobra eller köra på gott och blandat från HL. Vill bara få ett hum om hur dom är, priset är ju ganska trevligt. Var ett tag sedan jag lirade Belton med... Svårt det här...

Får tänka lite till och se var det landar.

Jag brukar ha ganska blandat med märken hemma, har mina favoritkulörer ifrån vissa märken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in