Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Fetat. Det är själva idén med upplägget - det ska inte gå att spåra det här, bekräftat i en dom, men detta är du inte ensam om att inte ha förstått. Nu råkar min och juristernas bakgård sammanfalla, så att säga - de flesta här inne misstänker jag är låtsasjurister som aldrig hållit i en lagbok. Men duktiga, och framför allt vana, att googla fram uppgifter på nätet.
Du pratar i nattmössan. Borde inte du byta nick till mer passande Brain-Dravel ?
Om dina och juristernas bakgård råkar sammanfalla och ett x-antal jurister är övertygade om en helt annan bild av detta tragiska styckmord, borde det väl säga en smula om hur bevandrad du är i ämnet.
Om detta, mot all förmodan, skulle vara ens virtuellt besläktat med något av dina kärnkunskaper så är jag ledsen att medge för dig att du inte är speciellt insatt, eller duktig. Kanske byta bana och inriktining i livet? Det här med personanalys och styckmord verkar inte så framgångsrikt för dig.
Du skrev att dessa typer av styckmord kommer öka i sverige. "Garanterat" Med din träffsäkerhet i alla dina tidigare inlägg så behöver vi således inte vara så bekymrade för detta.