2014-04-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Feminismens makt överstiger vida dess anhängarantal. Kvinnolybbyn har ju en veritabel het linje till lagstiftarna i riksdagen, och de har kontroll över sju av dess åtta partier. Vi har en statsfeminism i Sverige.

Igår var företagare de onda, idag männen. Samma marxism dock.

Nejdå, riktiga kvinnor fnissar åt sina systrar som inte får nåt, dom kommer aldrig få nån politisk makt, jag menar vem kommer att ta en feminist på allvar?
Citera
2014-04-18, 19:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Nejdå, riktiga kvinnor fnissar åt sina systrar som inte får nåt, dom kommer aldrig få nån politisk makt, jag menar vem kommer att ta en feminist på allvar?

95 % av Sveriges riksdag kanske?
Citera
2014-04-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thingamabob
f. 1973.

Är det så illa alltså?

Tur man slipper vara ung i dag då. Verkar som om man inte har fri vilja, utan måste surfa på en våg som andra bestämt.

MVH 'fossilen'
Citat:
• Vid 21 års ålder hade kvinnorna i undersökningen i genomsnitt haft sex med nio älskare - två fler än genomsnittet hos de män de är tillsammans med.

Detta gäller för England.
Citera
2014-04-18, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Ok, intressant att Nissegrabben, som måste ta flyg ner till Danmark för att få känna på tjejer, ska undervisa oss om attraktion.
Har aldrig köpt en hora om det är min tråd du pekar på.
Citera
2014-04-18, 19:26
Medlem
goran744s avatar
Dags att bli MÄN gubbar. Då kommer ni att bli eftertraktade. Finns väl inget sexigare än en MAN som vet vad skåpet skall stå utan att be en dra åt helvetet.
Som kan lyfta både mig och skåpet dit han vill med sin manlighet och alltid lyckas.
Inte be om ursäkt för att han finns till och säga ja och amen till allt.
Jag litar inte på en man som säger: ää ååå bestäm du
Eller som äter råttor om jag ber honom äta råttor.
Eller som låter mig ta alla svåra beslut och springer och gömmer sig.
Jag vill ha en MAN på min sida som jag känner att jag känner mig trygg med och vet vad jag har både sexuellt, socialt, politiskt med mera.
En man som törs stå för sin manlighet.
Citera
2014-04-18, 19:26
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Jag är nyfiken, vart hittar du dessa kvinnor? Du säger att du är välutbildad, inom den högre klasserna så är begreppet feminism en myt, och INGEN jag upprepar ingen av damerna i mina kretsar funderar ens på feminismen, dom har accepterat sin plats.

Jagar du i dom undre klasserna och söker dig till smuts, får du väl skylla dig själv.
Smuts har alltid dragits till smuts och så kommer det förbli, du behöver inte dom och dom behöver inte dig VILKET är bra för att bibehålla en klassamhörighet där lägre sociala klasser inte har samma status som andra.

Rekommenderar dig att njuta, svenska kvinnor är i överlag världens vackraste.

Snabb fråga, jag är sugen på att hitta en tvättäkta feminist irl, vart bör jag leta? Tänk dig känslan att omvända en feminist, det måste ju vara samma känsla som kvinnor känner när dom vill omvandla badboys till s.k gullgossar.

PS : Vad händer om man ger en feminist en lavett?

Feminismen är stark i den kvinnliga överklassen och det finns många extrema feminister bland Moderattanter på Östermalm. Eller se på Birgitta Ohlsson, och de politiska kvinnoförbunden. Det finns t.o.m. fministiska nätverk för kvinnliga högt uppsatta jurister. Sverige är ett sektland. Det som spelar roll är inte vad dina kamrater pratar om, det som spelar roll är att feminister har makt. Och det har dem... I det närmaste oinskränkt politisk makt.

Feminism innebär också förfalskning av vetenskapliga resultat och maktmissbruk. Se på den kvinnliga chefsläkaren som satt och skrev ut falska våldtäktsintyg. Hon är gift med en advokat på en av Dveriges största tidningar. Allt hänger ihop. Tycker du jag är konspiratoriskt lagd? Börja gräva, det är värre än du tror. Rena rötan. Kaninhålet går djupt, djupt.
Senast redigerad av WordWarrior 2014-04-18 kl. 19:30.
Citera
2014-04-18, 19:31
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Jag är nyfiken, vart hittar du dessa kvinnor? Du säger att du är välutbildad, inom den högre klasserna så är begreppet feminism en myt, och INGEN jag upprepar ingen av damerna i mina kretsar funderar ens på feminismen........

Bara för att du inte ser dig själv som en feminist betyder det inte att du är opåverkad av feminismen.
Den är integrerad i våran kultur.
Citera
2014-04-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
95 % av Sveriges riksdag kanske?
Var har du fått den siffran ifrån?
Enda stället där feministerna har nåt att säga till om är i bögsoffan på SVT, inget att bry sig om
Citera
2014-04-18, 19:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Nej, vanliga tjejer. Telefonförsäljare, sjuksköterskor, studenter, ja de flesta. Tjejer kategoriserar inte folk i fack som "svensk" eller "invandrare". Kategorierna är "äckligt creep", "kompismaterial" eller "attraktiv snubbe". Det är ju självklart att invandrare precis som svenskar hamnar i alla tre kategorier.

Du är socialt efterbliven gubben.

Grejen är att dessa inskränkta nazister på Flashback simplifierar det hela extremt mycket. Sanningen är den att tjejer (oavsett etnisk bakgrund) knullar med killar som tillhör samma "klass", umgänge osv osv. Man ser inte vanliga svenska tjejer ligga med ghettoblattar som bryter grovt och knappt har gått gymnasiet. Det gör heller inte vanliga invandrartjejer. Vilka gör det? Jo deras motsvarighet av "ghetto", dvs tjejer som har samma stil/liknande livsstil som de själva vilket inkluderar både invandrartjejer och svenska tjejer.

En blattefierad svensk tjej ligger inte heller med en integrerad invandrarkille, samma med blattetjejen som bryter grovt. Jag har pluggat både på KTH och Stockholms Universitet. Vilka har jag fått penetrera? Jo tjejer som har varit samma på stadie i livet som jag, dvs såna som pluggade och hade som mål att skapa karriär liksom jag. Detta inkluderar både svenska och invandrartjejer. Själv har jag rötter från Mellanöstern. Kan även säga att dessa vanliga svenska/invandrartjejer som pluggade och som jag hade samlag med, hade aldrig ens tittat åt mitt håll om jag hade varit en ghettoinvandrare med riktig grov brytning.

Man dras helt enkelt till folk med liknande värderingar, livsstil osv osv. Att simplifiera det hela genom att påstå att "enbart WT ligger med invandrare" är bara en bekväm tanke eftersom det är den världsbilden som man VILL ska existera. Varför skulle en integrerad invandrare med bra utbildning vilja ligga med en sleten WT-tjej som knappt har läst klart gymnasiet och kanske är arbetslös/jobbar på lager/som städerska?
Citera
2014-04-18, 19:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondellneger
Var har du fått den siffran ifrån?
Enda stället där feministerna har nåt att säga till om är i bögsoffan på SVT, inget att bry sig om

Tvärtom. Feministerna har lobbat igenom många lagar i riksdagen. Många av dem sätter mäns rättssäkerhet på hal is. Och de vill ha mer...
Citera
2014-04-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Grejen är att dessa inskränkta nazister på Flashback simplifierar det hela extremt mycket. Sanningen är den att tjejer (oavsett etnisk bakgrund) knullar med killar som tillhör samma "klass", umgänge osv osv. Man ser inte vanliga svenska tjejer ligga med ghettoblattar som bryter grovt och knappt har gått gymnasiet. Det gör heller inte vanliga invandrartjejer. Vilka gör det? Jo deras motsvarighet av "ghetto", dvs tjejer som har samma stil/liknande livsstil som de själva vilket inkluderar både invandrartjejer och svenska tjejer.

En blattefierad svensk tjej ligger inte heller med en integrerad invandrarkille, samma med blattetjejen som bryter grovt. Jag har pluggat både på KTH och Stockholms Universitet. Vilka har jag fått penetrera? Jo tjejer som har varit samma på stadie i livet som jag, dvs såna som pluggade och hade som mål att skapa karriär liksom jag. Detta inkluderar både svenska och invandrartjejer. Själv har jag rötter från Mellanöstern. Kan även säga att dessa vanliga svenska/invandrartjejer som pluggade och som jag hade samlag med, hade aldrig ens tittat åt mitt håll om jag hade varit en ghettoinvandrare med riktig grov brytning.

Man dras helt enkelt till folk med liknande värderingar, livsstil osv osv. Att simplifiera det hela genom att påstå att "enbart WT ligger med invandrare" är bara en bekväm tanke eftersom det är den världsbilden som man VILL ska existera. Varför skulle en integrerad invandrare med bra utbildning vilja ligga med en sleten WT-tjej som knappt har läst klart gymnasiet och kanske är arbetslös/jobbar på lager/som städerska?
This.
Citera
2014-04-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619

Det är väl du som kommer med en pinsam förenkling. Det stämmer att kvinnor går efter social klass, men dom går även efter etnicitet. Om man inte fattar detta så är man helt enkelt svagbegåvad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in