Citat:
Ursprungligen postat av
derauto
Nej, vanliga tjejer. Telefonförsäljare, sjuksköterskor, studenter, ja de flesta. Tjejer kategoriserar inte folk i fack som "svensk" eller "invandrare". Kategorierna är "äckligt creep", "kompismaterial" eller "attraktiv snubbe". Det är ju självklart att invandrare precis som svenskar hamnar i alla tre kategorier.
Du är socialt efterbliven gubben.
Grejen är att dessa inskränkta nazister på Flashback simplifierar det hela extremt mycket. Sanningen är den att tjejer (oavsett etnisk bakgrund) knullar med killar som tillhör samma "klass", umgänge osv osv. Man ser inte vanliga svenska tjejer ligga med ghettoblattar som bryter grovt och knappt har gått gymnasiet. Det gör heller inte vanliga invandrartjejer. Vilka gör det? Jo deras motsvarighet av "ghetto", dvs tjejer som har samma stil/liknande livsstil som de själva vilket inkluderar både invandrartjejer och svenska tjejer.
En blattefierad svensk tjej ligger inte heller med en integrerad invandrarkille, samma med blattetjejen som bryter grovt. Jag har pluggat både på KTH och Stockholms Universitet. Vilka har jag fått penetrera? Jo tjejer som har varit samma på stadie i livet som jag, dvs såna som pluggade och hade som mål att skapa karriär liksom jag. Detta inkluderar både svenska och invandrartjejer. Själv har jag rötter från Mellanöstern. Kan även säga att dessa vanliga svenska/invandrartjejer som pluggade och som jag hade samlag med, hade aldrig ens tittat åt mitt håll om jag hade varit en ghettoinvandrare med riktig grov brytning.
Man dras helt enkelt till folk med liknande värderingar, livsstil osv osv. Att simplifiera det hela genom att påstå att "enbart WT ligger med invandrare" är bara en bekväm tanke eftersom det är den världsbilden som man VILL ska existera. Varför skulle en integrerad invandrare med bra utbildning vilja ligga med en sleten WT-tjej som knappt har läst klart gymnasiet och kanske är arbetslös/jobbar på lager/som städerska?