2014-04-18, 19:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
De söker sig till integrerade men inte assimilerade invandrare. Har inte sett så många exempel på just integrerade somalier. Däremot är dom flesta andra nationaliteter poppis.

Tjejer brukar falla för mitt mörka hår och snackar gärna om Grekland. Har inte varit där på 10 år men det räcker för att jag ska sticka ut som en Man bland helsvenska töntar.

Så trevligt! Jag är inte heller överförtjust i svenska män. De är för svaga visavi kvinnorna.
Citera
2014-04-18, 19:08
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antitotaliterian
Jag skrev SKÄMMA, och jag menade precis det. Du kan inte få mig att dela ditt hyckleri genom att påstå att jag inte är "en riktig man". Löjligt att du ens försöker, ditt patrask!

Du verkar helt förvirrad. Menar du att det är manligt att låta sig förtryckas politiskt, rättsligt och socialt? Snubbar som är feminister är de ynkligaste kräken som någonsin krälat i stoffet. Beredda att förnedra sig själva och rasera hela samhället för lite bekräftelse och att få stoppa in den i någon hårig stjärt.

Så din man spelar spelet mot dig, vilket tydligen gör honom till "en jiktig mannnn" i ditt klena psyke... vem bryr sig?

Nej han är en MAN och kränker inte någon.
OCH han använder sig inte av hårig stjärt snack utan använder sitt huvud och sitt intellekt.
De män som använder stjärtsnack, sliddjurssnack med mera är inte MÄN i mitt liv.
De är i kiss och bajsåldern och blir aldrig vuxna och ansvarstagande MÄN.
De slutar på andra jaktmarker runt om på vår jord.
Gråtande och ylande :Jag är en man, du är en..... snälla respektera mig och var min kvinnliga kvinna din jävla....

Egentligen fulla av självförakt och stor brist på manlig identitet.
Jag vill inte ha sådana män runt mig.
Då får de med glädje överge mig innan de ens kommit närmare än tio meter.
Citera
2014-04-18, 19:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatsfetch
Du är singel va? du lär förbli det också. Gå o köp dig en thaibrud.

Vem har sagt att jag är singel?
Citera
2014-04-18, 19:12
Medlem
Jag är nyfiken, vart hittar du dessa kvinnor? Du säger att du är välutbildad, inom den högre klasserna så är begreppet feminism en myt, och INGEN jag upprepar ingen av damerna i mina kretsar funderar ens på feminismen, dom har accepterat sin plats.

Jagar du i dom undre klasserna och söker dig till smuts, får du väl skylla dig själv.
Smuts har alltid dragits till smuts och så kommer det förbli, du behöver inte dom och dom behöver inte dig VILKET är bra för att bibehålla en klassamhörighet där lägre sociala klasser inte har samma status som andra.

Rekommenderar dig att njuta, svenska kvinnor är i överlag världens vackraste.

Snabb fråga, jag är sugen på att hitta en tvättäkta feminist irl, vart bör jag leta? Tänk dig känslan att omvända en feminist, det måste ju vara samma känsla som kvinnor känner när dom vill omvandla badboys till s.k gullgossar.

PS : Vad händer om man ger en feminist en lavett?
Citera
2014-04-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Dom som särar för invandrare är dock vanligen smutsiga feminister, militanta veganer och andra onödiga människor.
Nej, vanliga tjejer. Telefonförsäljare, sjuksköterskor, studenter, ja de flesta. Tjejer kategoriserar inte folk i fack som "svensk" eller "invandrare". Kategorierna är "äckligt creep", "kompismaterial" eller "attraktiv snubbe". Det är ju självklart att invandrare precis som svenskar hamnar i alla tre kategorier.

Du är socialt efterbliven gubben.
Citera
2014-04-18, 19:13
Medlem
Citat:
Hahaha LOL. Välkommen till 2014. Tjejer på 90-talet ligger som aldrig förr och invandrarandelen är hög. Gå ut en helg, ta en titt runt omkring dig. Så länge latinon, afrikanen eller araben är hyffsat integrerad (dvs. kan språket, klädstilen) är det inte lågstatus alls.

Bitter?
Invandrarmän skrämmer snarare bort kvinnorna från uteställen.
Citera
2014-04-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas ... Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Ska jag förklara för dig vad som händer runt dig? Det är nämligen så att du är en svag tönt som inte har förmågan att attrahera kvinnor. Du tror att din snällhet och din undergivenhet skall belönas med *****. Men så funkar inte naturen, och du blir arg, bitter. Du söker dig till förlorarens jaktmarker, till asien. Och du skyller ditt misslyckande på kvinnorna som bara följer sin natur och vänder sig till stoltare män och följer sin ledarens regler. Hade du verkligen velat förändra världen hade du avsatt ledaren och drivit de stoltare männen på flykt. Ty ledaren är massmedia och de stoltare männen är främlingen. Lycka till.
Citera
2014-04-18, 19:14
Medlem
Citat:
Nej, vanliga tjejer. Telefonförsäljare, sjuksköterskor, studenter, ja de flesta. Tjejer kategoriserar inte folk i fack som "svensk" eller "invandrare". Kategorierna är "äckligt creep", "kompismaterial" eller "attraktiv snubbe". Det är ju självklart att invandrare precis som svenskar hamnar i alla tre kategorier.

Du är socialt efterbliven gubben.
Tro mig, dom kategoriserar folk i svensk och invandrare.
Citera
2014-04-18, 19:16
Medlem
Citat:
Hur gammal är du? Lite skillnad på Sverige idag och 1994. De som går ut idag, dvs. singeltjejer under 30, ligger i snitt med 10-20 killar under sin livstid. Kolla andelen invandrare i svenska storstäder och du kommer själv inse sanningen. Tjejer undviker inte killar på grund av att deras föräldrar kommer från ett annat land

f. 1973.

Är det så illa alltså?

Tur man slipper vara ung i dag då. Verkar som om man inte har fri vilja, utan måste surfa på en våg som andra bestämt.

MVH 'fossilen'
Citera
2014-04-18, 19:16
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obskyrdelfin
Det har alltid och kommer alltid att vara underhanen som under "regeringens" styre låter sig kopplas och förslavas likt en livrädd råtta. Har hört detta många gånger, speciellt i mansdominerade yrken.. det är kärringen hit å kärringen dit, matlådan från kärringen som alltid lagar mat åt dem.. hur manliga de är och hur mycket pengar de drar in, och om man drar lite på smilbanden ngn morgon, så är det alltid någon som yttrar: Vafffan ere merej rå?! Fitt dö knölla igår ällär? Sekunden senare ringer luren och förvandlingen är ett faktum:

Ett litet nätt trippande runt hörnet som en vettskrämd balettdansös, sedan i falsett: Älskling? Älskling? Ja älskling, javisst älskling, ja jag kan hämta Hampus älskling, självklart älskling bla bla bla.. Jag garvar alltid lite inombords när jag hör och ser dessa beteenden.

HAHAHHA man känner väl igen beteendet du pratar om. Väldigt komiskt.

Samtidigt kan jag inte låta bli att hålla med TS lite. Kvinnor överlag i detta land har fått smått med hybris och är mer ofta än sällan skapligt dryga. Betyder detta att ni inte kan hitta bra Svenska kvinnor? Självklart inte.

Det är nämligen följande dryga feministbeteende många kvinnor har i dagens samhälle:

Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Stön....
Jag skall tala om för dig att de svenska kvinnorna inte är särskilt intresserade av vita patetiska talibaner som dig, så din "vägran" är inte något större problem, och för oss finns det gott om vackra kvinnor, eller mer jämställda män för den som vill det. Eftersom talibaneriet är rätt utbrett bland vita såsseloosermän i det här landet kan man altid ta någon trevlig utländsk om det skulle vara så.

Jag är mest bekymrad över att du vill ge dig på asiatiska och latinamerikanska kvinnor. Visserligen tror jag inte att någon av dem kommer att finna dig mer intressant än svenska kvinnor, men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.

Ditt beteende är extremt oattraktivt, men jag klagar inte. Kunde inte bry mig mindre, för jag behöver inte ha något att göra med sådana som dig. Du bör dock veta att endast du själv drabbas av denna attityd.
Att du ens tror att dina argument har någon tyngt när du börjar prata om "fruimport" och känner dig hotad av detta av någon anledning är bara löjligt. Typiskt inskränkt Svensk tankegång.
Du gör ju samtidigt samma sak själv som de du klagar på när du säger "gott om såsseloosermän" (what?) och att du kan ta en trevlig utländsk istället.
Gör det, ser inga problem med det... förutom att du återigen hycklar när "fruimport" tydligen var skämmigt.
Citera
2014-04-18, 19:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horthy4
Ska jag förklara för dig vad som händer runt dig? Det är nämligen så att du är en svag tönt som inte har förmågan att attrahera kvinnor. Du tror att din snällhet och din undergivenhet skall belönas med *****. Men så funkar inte naturen, och du blir arg, bitter. Du söker dig till förlorarens jaktmarker, till asien. Och du skyller ditt misslyckande på kvinnorna som bara följer sin natur och vänder sig till stoltare män och följer sin ledarens regler. Hade du verkligen velat förändra världen hade du avsatt ledaren och drivit de stoltare männen på flykt. Ty ledaren är massmedia och de stoltare männen är främlingen. Lycka till.

Sanslöst förvirrat första inlägg... Fitta får jag i stora mått, både köpefitta och gratis.. Tänka sig...

Nu får du återgå till topic.

Senast redigerad av WordWarrior 2014-04-18 kl. 19:20.
Citera
2014-04-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Invandrarmän skrämmer snarare bort kvinnorna från uteställen.
Ok, intressant att Nissegrabben, som måste ta flyg ner till Danmark för att få känna på tjejer, ska undervisa oss om attraktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in