Citat:
Ursprungligen postat av
Obskyrdelfin
Det har alltid och kommer alltid att vara underhanen som under "regeringens" styre låter sig kopplas och förslavas likt en livrädd råtta. Har hört detta många gånger, speciellt i mansdominerade yrken.. det är kärringen hit å kärringen dit, matlådan från kärringen som alltid lagar mat åt dem.. hur manliga de är och hur mycket pengar de drar in, och om man drar lite på smilbanden ngn morgon, så är det alltid någon som yttrar: Vafffan ere merej rå?! Fitt dö knölla igår ällär? Sekunden senare ringer luren och förvandlingen är ett faktum:
Ett litet nätt trippande runt hörnet som en vettskrämd balettdansös, sedan i falsett: Älskling? Älskling? Ja älskling, javisst älskling, ja jag kan hämta Hampus älskling, självklart älskling bla bla bla.. Jag garvar alltid lite inombords när jag hör och ser dessa beteenden.
HAHAHHA man känner väl igen beteendet du pratar om. Väldigt komiskt.
Samtidigt kan jag inte låta bli att hålla med TS lite. Kvinnor överlag i detta land har fått smått med hybris och är mer ofta än sällan skapligt dryga. Betyder detta att ni inte kan hitta bra Svenska kvinnor? Självklart inte.
Det är nämligen följande dryga feministbeteende många kvinnor har i dagens samhälle:
Citat:
Ursprungligen postat av
genushexan
Stön....
Jag skall tala om för dig att de svenska kvinnorna inte är särskilt intresserade av vita patetiska talibaner som dig, så din "vägran" är inte något större problem, och för oss finns det gott om vackra kvinnor, eller mer jämställda män för den som vill det. Eftersom talibaneriet är rätt utbrett bland vita såsseloosermän i det här landet kan man altid ta någon trevlig utländsk om det skulle vara så.
Jag är mest bekymrad över att du vill ge dig på asiatiska och latinamerikanska kvinnor. Visserligen tror jag inte att någon av dem kommer att finna dig mer intressant än svenska kvinnor, men det finns kanske någon fattig som du försöker utnyttja, vilket aktualiserar frågan vad man skall göra åt problemet med "fruimport" som skämmer ut Sverige.
Ditt beteende är extremt oattraktivt, men jag klagar inte. Kunde inte bry mig mindre, för jag behöver inte ha något att göra med sådana som dig. Du bör dock veta att endast du själv drabbas av denna attityd.
Att du ens tror att dina argument har någon tyngt när du börjar prata om "fruimport" och känner dig hotad av detta av någon anledning är bara löjligt. Typiskt inskränkt Svensk tankegång.
Du gör ju samtidigt samma sak själv som de du klagar på när du säger "gott om såsseloosermän" (what?) och att du kan ta en trevlig utländsk istället.
Gör det, ser inga problem med det... förutom att du återigen hycklar när "fruimport" tydligen var skämmigt.