Det som får mig att avstå ett förhållande med svenska kvinnor (och antagligen kvinnor i allmänhet oavsett nationalitet) är mina observationer av deras beteenden.
Jag har manliga bekanta som t o m jag som hetrosexuell man kan bedöma vara guds gåvor till kvinnorna. Långa, ståtliga, roliga, empatiska, maskulina, artiga, belevade, vältränade mm. Även drag som många skulle bedöma som de klassiska "bad boy" om man inte kände dom. Det är alltså killar som är 7 resor bättre än mig, jag når aldrig deras nivå helt enkelt.
De flesta av dessa killkompisar har förhållanden sedan flera år tillbaka, och det som slår mig är att deras kvinnor ALLTID har något att bitcha om. Det spelar fan ingen roll om vad det handlar om egentligen, men det skall bitchas in i oändligheten om vissa grejer.
Jag fattar inte hur man kan vara så jävla otacksam och i vissa fall direkt respektlös mot sin partner.
Inte en chans i helvetet att jag ingår ett förhållande med en kvinna. Jag har haft flera flickvänner och även varit sambo med tre av dom. Aldrig igen säger jag. ALDRIG igen.