2014-04-18, 17:23
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Nej, svenska kvinnor har inte övergivit oss, tvärtom är vi populärare nu än förut, förr var det ju populärt att rasblanda. Idag anses kvinnor som gör det som smutsigt drägg även av sina medsystrar.

Det är endast en bittra mäns åsikter! De kan varken med kvinnor, andra raser eller sig själv.
En man utan ANSVAR över sin egen käft och sitt liv.
En man som jag som kvinna med all rätt överger och låter brytas ner av naturen.
Den man som på fullaste allvar tror att en kvinna vill ha en sliddjursspyende man kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk.
Det borde finnas lite medbroderlig kärlek till de männen och en faderlig tillrättning.
Citera
2014-04-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Rasblandning? Nej tack. Det gäller att hitta en vettig vit svensk tjej och hålla fast vid henne. Gör barn med henne.

Finns väl 500 miljoner vita kvinnor på planeten. Svenskor utgör knappt 1% av det.
Citera
2014-04-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Ja, kan inte alla ni antifeminister, sverigedemokrater och torskar bara flytta. Det blir ju win win! Ni slipper sitta här och klaga hela dagarna. Och vi andra slipper se er smutsa ner vårt land.

Vad har Sverigedemokrater med detta att göra? SDare och diverse invandragrupper är väl de enda som lever i "förlegade"(normala) familjerelationer och i varje undersökning som gjorts i ämnet så är det just par som röstar SD som lever lyckligast, har bäst sexliv osv.

Till TS, kan garantera att en våldsam majoritet av svenska kvinnor inte är feminister, det är däremot jävligt många svenska män som är mesiga och tror att man får kvinnor genom att vara dem 100% till lags. En kvinna vill inte vara med en toffel, de söker en fast hand. Nu menar jag inte att man ska behandla sin partner illa på något vis, utan att man helt enkelt inte tofflar.

Har du problem med svenskar, så finns det ju dessutom hela Världens spektrum i så gott som varje svensk stad.
Den här extremfeminismen som eliten förespråkar kommer snart dö ut, både konservativa SD och muslimska grupper exploderar just nu i storlek. Inom 20 år kommer konservativa människor utgöra en stor majoritet utav väljarna.
Citera
2014-04-18, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plishaggmi
Jag säger att om ett korkat luder har en master i sociologi, genusidioti eller ngt liknande vid Södertörn så ser hon sig (felaktigt) som finare och tror sig ha högre status än tex en snickare eller tunnelbaneförare och ser då inte dessa som potentiella partners.
På vilket sätt är det felaktigt om hon nu kan få bättre? Och på vilket sätt är den här frågan ens topic? Handlar inte tråden om att män ska överge kvinnor, inte tvärt om? Eller är det kanske så att det är svenska kvinnor som överget ts och inte ts som överget dem
Citera
2014-04-18, 17:28
Medlem
UAAs avatar
Varför uppviglar du till sådan extrem rasblandning? Ett bättre budskap är snarare: "Dags att överge svenska feminister." Du håller nog själv med om att dessa är lätta att upptäcka.

Den militanta/extrema feminismen är ett självdöende fenomen. Varför? För dessa kvinnor får endast mesiga män. Nu kanske det råkar vara exakt det de själva är ute efter, men det innebär helt enkelt att om du själv är en redig karl så finns det gott om normala svenska kvinnor kvar där ute.
Citera
2014-04-18, 17:29
Medlem
Zloths avatar
Kan inte förstå hur man kan misslyckas med att hitta vettiga svenskor.

Hur som helst....

Ska ni leta på andra ställen så gör det lokalt i sådana fall. Norska tjejer, danska tjejer, isländska tjejer, estländska tjejer etc.
Citera
2014-04-18, 17:30
Medlem
antitotaliterians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Sverige består av vad? Finns det inga MÄN? Nej det är ju det jag sagt hela tiden. Män har börjat satt sig ner och gråter från morgon till kväll vad synd om dem de är och att vi kvinnor snott deras identitet.
Under tiden måste kvinnan hålla skeppet i havet och dessutom skrika: Bli en MAN
Vem ansvarar för sin egen identitet?

Nej, kvinnor har inte gjort något annat än bara klagat som vanligt. Det är istället staten och totalitära ideologer som börjat använda kvinnornas gnäll för att konsolidera makt, och ta ort demokratisk fri- och rättigheter.

Jag är en man. Du kan inte skämma mig att tycka som dig, ditt patetiska offer.
Citera
2014-04-18, 17:36
Medlem
theRulerOfBethoss avatar
Citat:
Varför kan inte "Men Going Their Own Way" bilda en liten egen enklav någonstans?
Jag skulle kunna tänka mig skänka bort Norrlands inland till er.

Sedär ScottWalker kommer ut som liberal. Tänk att den dagen skulle komma
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Smartare är att ni röstar så långt höger det bara går helt enkelt. Eller ansluter er till något lämpligt högerparti och försöker politiskt dra dem åt det håll ni önskar.

Eller mitt förslag, starta ett nytt "land".

Det TS missar i sin plädering är dock att kvinnor inte är speciellt intresserade av män av hans typ och idéer så länge de inte är hjärntvättade in i systemtänkandet. Att svenska män är högvilt utomlands beror på att de just generellt sett är jämställda, fina, hederliga och godsinta typer med gott utseende. Lite blyga och reserverade men riktiga kap för hårt pressade, lusfattiga kvinnor lite varstans som har tröttnat på sina opålitiliga matchogrisar till karlar hemmavid. Går män tillbaka till matchogrisidealet så kommer de rätt snabbt tappa intresset.

Så alla som inte står ut med svenska feministiska donnor absolut gift er med någon utländska, kom bara ihåg vad det är som drog henne till er i första hand.

Finns inga "högeralternativ" att välja på. Skulle möjligtvis vara Liberala partiet men de är inte ett seriöst parti och dessutom helt utan inflytande. Nytt land vore naturligtvis det bästa. Men det skulle aldrig tillåtas. Men visst. Fanns det alternativet så skulle problemet vara löst och folk här skulle slippa bråka med varandra.

Det som är sant är att kvinnor är helt ointresserade av lågstatusmän. Därför är tanken på att de skulle "strejka" från förhållanden rätt löjlig. Var lite det jag ville få fram i mitt inlägg. Däremot tenderar samma kvinnor att vara rätt intresserade av samma mäns pengar (och ja, lågstatusmän jobbar ofta också. Alla är inte arbetslösa), och stödjer mer än gärna politiska system som går ut på att lågstatusmännen via den politiska makten ska transferera över sina pengar till dessa kvinnor utan motprestation. I klarspråk: Även om de inte vill ha männen så verkar de väldigt gärna vilja ha deras pengar. Ser därför mer än gärna att dessa män blir uppmärksammade på detta, så de tar avstånd från ett sådant system. Speciellt när deras intressen råkar sammanfalla med mina (dvs att göra livet surt för ljugande och korrumperade politiker och att öka friheten och välståndet för alla som bidrar positivt för samhället).

Om det nu är så att svenska män är populära utomlands så beror det nog i grunden på att de har mer pengar. Vilket kan vara ytterligare en orsak till att påpeka för dem att de förlorar på att bli rånade av politikerna.

Sedan delar jag inte riktigt bilden av att Sverige skulle vara värre än något annat land i att producera odugliga och bortskämda kvinnor, snarare tvärtom. Jag har snarare fått intrycket av att de värsta finns i den anglosaxiska delen av världen. Men det är en annan historia. Dock tror jag inte att antifeministiska idéer är några problem för att locka fruntimmer. När biologi slår till så brukar inte politiska värderingar betyda någonting. Har sett det hur många som helst hur riktiga "feminister" inte har några som helt problem med att falla för mansgrisar av värsta sorten, som bara vetat hur de ska bära sig åt för att charma dem ordentligt.

Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
SD:s tillväxt och mansrättsrörelsen frammarsch är tydliga tecken på detta.

Sd har ingenting med mansrättsrörelsen att göra. Sd är ett av de mest mansfientliga partierna som existerar. Låt dig inte luras av "min fiendes fiende är min vän" tänket.
Citera
2014-04-18, 17:45
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antitotaliterian
Nej, kvinnor har inte gjort något annat än bara klagat som vanligt. Det är istället staten och totalitära ideologer som börjat använda kvinnornas gnäll för att konsolidera makt, och ta ort demokratisk fri- och rättigheter.

Jag är en man. Du kan inte skämma mig att tycka som dig, ditt patetiska offer.

Skrämma?
Du tycker väl som du vill och jag som jag vill antar jag.
Staten är jag en del av och ideologin har jag med mig genom hela livet.
Jag sitter inte utanför och tittar på när andra statar in sig i samhället.
Jag har tröttnat på alla gnällspikar till män som sitter och beklagar sig men samtidigt är jag glad för det för då kan jag klappa honom på axeln och sedan sticka iväg fort som sjutton och ta det han grät bort till mig.
Min man gråter inte. Han tar för sig och jag hjälper honom gärna då han behöver min hjälp. Aldrig att jag har hört den mannen säga ett enda nedlåtande ord då vi två inte tycker lika, tvärtom han har stått kvar utan rädsla, inte ett offer som låtsas hålla med mig.
Ofta kan han komma till mig och rådfråga om saker han skall ta itu med i sitt arbete.
Han står för sitt och sin manlighet.
Han överger aldrig sin manlighet. Och jag skulle aldrig göra illa honom varken i ord eller handling.
Han är definitivt inget offer för sitt kön. Vilket stärker mig som kvinna och gör mig kvinnligare och tryggare som kvinna eftersom jag slipper skrika och tjata: men bli en man för guds skull.
Citera
2014-04-18, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLuvMoney
På vilket sätt är det felaktigt om hon nu kan få bättre? Och på vilket sätt är den här frågan ens topic? Handlar inte tråden om att män ska överge kvinnor, inte tvärt om? Eller är det kanske så att det är svenska kvinnor som överget ts och inte ts som överget dem

Saken är att kvinnliga dussinakademiker går runt och tror att de ska hitta ngn passande man med lika hög utbildning och så står hon där 34 år fyllda, singel och desperat. Kanske med ngn bastard unge runt halsen, för att inte elektrikerna dög att gifta sig med.

Kvinnor förlorar såklart också på feministiska ideal, där en man inte förväntas ta hand om sin fru (och hon inte förväntas ta hand om honom).

Äktenskapet har ersatts av staten.

Och grundfrågan är varför den skattebetalande dumsvennen ska gå med på att betala för, så snart den gamla generationen kvinnor går ur giftasåldern, en halv nation av gnälliga luder?

Det är TS frågeställning.
Citera
2014-04-18, 17:50
Medlem
Stor bitterhet här vilket är förståerligt eftersom svenska kvinnor idag föredrar svenska män av utländsk här komst.
Citera
2014-04-18, 17:52
Medlem
Tillbakablickens avatar
Det gäller bara att hitta rätt kvinna som någon säkert nämnt tidigare bland dessa 25 sidor.
Visst finns det en del riktiga feminist-idioter till tjejer men det finns också många vanliga tjejer kvar.

Har du verkligen haft så otur att du bara har hittat feminister i detta avlånga land, TS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in