Citat:
Ursprungligen postat av
fuck-it
Jag är kvinna (invandrare) och jag håller med dig men tyvärr så får ni svenska karlar skylla er lite själva.. Det är faktiskt ni som tillåter inkvoteringar och frammarschen av de extrema feministerna. Ni män HAR faktiskt makten att göra något åt detta för det är ni som styr Sverige. Istället för att snacka om att flytta, se då till att styra Sverige så som ni vill istället för att klaga eller flytta med svansen mellan bena. Jag har märkt att svenska kvinnor tappat respekten för den svenska mannen och det tror jag beror på att ni tillåter föööör mycket. Jag personligen tycker att svensken är en mycket bra man men ni måste se till att återfå respekten. Många kvinnor är dumma och tänker att det är fantastiskt med mångkultur för då kommer en massa "intressanta och exotiska" män och sveper iväg dem, för de frågar inte, de tar och det gillar kvinnor, tydligen. Så, för att få svenska tjejer (eller tjejer i överlag) att respektera er så måste ni tänka som en alfahane och som gubbarna gjorde på stenåldern "min, nu gör vi så här"

Ni får fortfarande vara underbara som ni svenska män är men ni måste vara bestämda, annars blir ni trampade på av kvinnan.
Jag håller delvis med dig och förstår helt och håller vad du menar med att den Svenske mannen får skylla sig själv.
De har tappat bort sin manlighet och att vare en MAN.
Visar mannen ansvar och respekt får den respekt tillbaka.
Det finns många underbara Svenska män och det finns många inte alls så underbara män.
Att vara bestämd och ansvarsfull innebär ett stort ansvar. Det räcker inte bara att vara en man.
Många män i Sverige har tappat respekten för sina mammor vilket är helt förkastligt i många andra kulturer. Tappar man respekten för sina mödrar så finns det självklart ingen respekt inför de övriga kvinnorna i ett samhälle.
Jag har också pratat här inne om alfahanen och MANNEN.
En MAN tappar inte förståndet och spyr ur sig både det ena och det andra. Han vet sin styrka och att använda den rätt för att få det han vill ha, en kvinna!
Lyckas han med det så får han det han vill ha. Lugn och ro och kan vara den man han vill vara.
Kriget och maktspråket behövs inte utan allt faller på plats.