• 1
  • 2
2014-04-17, 23:17
Medlem
Så i helgen var jag på en fest (inte en stor sådan och jag kände igen alla utom just henne)
Vi småprata lite grann då och då under kvällen och hon verkade ha båda fötterna på jorden så att säga. hade inga planer på att försöka få hem henne, så jag varken klängde och kladda eller gick in i konversationerna och liksom försökte, så här när man tänker tillbaka så kanske jag rent utav var lite smådryg kan ta några exempel

Ex.1 vi skulle basta jag och två andra polare och när han ropa att bastun var varm så fråga jag om inte hon skulle följa hon sa då att hon hade nyligt gjort en tatuering så hon kunde inte och då slängde jag typ ur mig "ha, vad är de för jävla ursäkt? de går alltid och basta!"

Ex.2 så spelades typ Dani M eller nå liknande "tung musik (som jag hatar så jävla mycke) iaf så såg jag Tjejen och hennes kompis sitta å sjunga, Fick iaf nå ADHD ryck och hoppa in i rummet med armar som flög hit och dit och halv skrek att jag hatar sån musik, självklart titta dom på mig tjejen halvskratta men hennes kompis drog typ "bitchblicken" (säkert hon som slog på skiten) Fråga om jag fick byta låt och tjejen nickade.

Kan även tillägga att hon kom fram till mig rätt ofta och börja prata och fråga saker.

De vart sent och jag kände för att börja gå hem, polarna var i köket så jag sa hejdå till dom och sen såg jag att hon satt i soffan själv gick fram till henne och sa hejdå inge mer med de liksom.

och när jag vakna dagen efter så hade hon lagt till mig på facebook, vi bor sisådär 2 timmar bilfärd från varandra och vi hade 3 gemensamma kompisar... är de hennes sätt att "ta första steget" För hon har nämligen inte skrivit nå... funderat ibland om man ska slänga iväg ett "tjo, allt bra" och se vad som händer??
Citera
2014-04-17, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanagear
Så i helgen var jag på en fest (inte en stor sådan och jag kände igen alla utom just henne)
Vi småprata lite grann då och då under kvällen och hon verkade ha båda fötterna på jorden så att säga. hade inga planer på att försöka få hem henne, så jag varken klängde och kladda eller gick in i konversationerna och liksom försökte, så här när man tänker tillbaka så kanske jag rent utav var lite smådryg kan ta några exempel

Ex.1 vi skulle basta jag och två andra polare och när han ropa att bastun var varm så fråga jag om inte hon skulle följa hon sa då att hon hade nyligt gjort en tatuering så hon kunde inte och då slängde jag typ ur mig "ha, vad är de för jävla ursäkt? de går alltid och basta!"

Ex.2 så spelades typ Dani M eller nå liknande "tung musik (som jag hatar så jävla mycke) iaf så såg jag Tjejen och hennes kompis sitta å sjunga, Fick iaf nå ADHD ryck och hoppa in i rummet med armar som flög hit och dit och halv skrek att jag hatar sån musik, självklart titta dom på mig tjejen halvskratta men hennes kompis drog typ "bitchblicken" (säkert hon som slog på skiten) Fråga om jag fick byta låt och tjejen nickade.

Kan även tillägga att hon kom fram till mig rätt ofta och börja prata och fråga saker.

De vart sent och jag kände för att börja gå hem, polarna var i köket så jag sa hejdå till dom och sen såg jag att hon satt i soffan själv gick fram till henne och sa hejdå inge mer med de liksom.

och när jag vakna dagen efter så hade hon lagt till mig på facebook, vi bor sisådär 2 timmar bilfärd från varandra och vi hade 3 gemensamma kompisar... är de hennes sätt att "ta första steget" För hon har nämligen inte skrivit nå... funderat ibland om man ska slänga iväg ett "tjo, allt bra" och se vad som händer??

Hur gammal är du? 16? Kör på fan - vad har du att förlora på det? Tid? Är din tid så dyrbar? Nej, du sitter ju på flashback. Go go, haffa.
Citera
2014-04-17, 23:23
Medlem
Släng iväg ett hej för fan! Vad har du att förlora? ...
Citera
2014-04-17, 23:24
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
"tjo, allt bra" och se vad som händer??

För att avsky "tung" musik så skriver du ganska "tungt". Tycker att du överanalyserar lite. Ex.2 var jävligt underligt i min mening men men. Vare sig du gillar henne och vill inleda ett förhållande eller bara vill sätta på henne under nästa fest så skadar det absolut inte att inleda en konversation på fb.
Senast redigerad av jamesdeanforaday 2014-04-17 kl. 23:31.
Citera
2014-04-17, 23:33
Medlem
Tjejer samlar kontakter på FB så det behöver inte betyda någonting mer än att du är ytterligare en FB kontakt. Men du har ju ingenting att förlora på att skicka iväg ett medelande och se om hon vill mer
Citera
2014-04-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamesdeanforaday
För att avsky "tung" musik så skriver du ganska "tungt". Tycker att du överanalyserar lite.

Hehhe, kanske gör de? Hatar iaf den sortens musik!

Precis som ni säger, vad har jag att förlora på MEN undrade mest bara varför hon adda, var de för att jag var som jag var den kvällen.. vet att ni inte vet exakt, men liksom från era synpynkter VARFÖR tror ni att hon adda mig?
Citera
2014-04-17, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soochav
Tjejer samlar kontakter på FB så det behöver inte betyda någonting mer än att du är ytterligare en FB kontakt. Men du har ju ingenting att förlora på att skicka iväg ett medelande och se om hon vill mer

asså de har jag tänkt på men mina kompisar som var där har hon inte addat, vi har fortfarande 3 gemensamma vänner ^^
Citera
2014-04-17, 23:44
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Hehhe, kanske gör de? Hatar iaf den sortens musik!

Precis som ni säger, vad har jag att förlora på MEN undrade mest bara varför hon adda, var de för att jag var som jag var den kvällen.. vet att ni inte vet exakt, men liksom från era synpynkter VARFÖR tror ni att hon adda mig?

Kan vara en invite till dig att börja chatta. Kolla hur många andra hon addade ifrån den kvällen. Ibland känns de som att människor går på fest enbart för att adda folk på fb eller ladda upp bilder ifrån kvällen för att visa "kolla jag har också ett socialt liv". Efter de flesta fester jag går på har jag ofta en del förfrågningar ifrån människor jag inte ens pratade med.

Oavsett så tycker jag att du ska skicka iväg ett "shoo"
Citera
2014-04-17, 23:51
Medlem
Dilemmachines avatar
haha jadu. Varför ens tänka och överanalysera en sådan grej. Även fast du skriver något till henne behöver det ju inte betyda att du lägger in värsta stöten. Utan bara undrar hur det är och om hon hade kul på festen. Sedan! om hon verkar på, då kan du lägga till frågan, om hon är sugen på kuk.
Citera
2014-04-18, 00:02
Medlem
kravels avatar
Att hon addade dig betyder ju självklart att hon är ute efter dick.. Skämt åsido, skriv till henne om du är intresserad...
Citera
2014-04-18, 00:06
Medlem
SparkMans avatar
Hon vill bara ha fler facebook-vänner då det är en statussymbol i sökandet på bekräftelse hos det genomsnittliga sliddjuret. En tjej som jag bara träffat en gång (men aldrig ens hade pratat med) addade mig på facebook och vi har inte pratat med varandra sedan dess heller
Citera
2014-04-18, 00:53
Medlem
ElPibeDeOros avatar
She wants the D.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto