Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Har inte en aning om Olsson,s status på äktenskapsmarknaden men du får väl dra iväg ett mail och kolla

.
Check
Citat:
Jag tror inte heller att KJ helt plötsligt skulle acceptera sin dom för dråp, han har ju nekat sig igenom två rättegångar och hävdar fortfarande att han är oskyldig så Olsson lär väl tota ihop ett pliktskyldigt PT och skicka iväg det för avslag.
Visst kan det va så att Olsson endast kan tota ihop ett pliktskyldigt PT, men ifall Olsson fått
mersmak så kanske han kan komma med ett och annat vettigt argument men tyvärr tänker
jag som du, fastän jag hoppas, att Olsson får avslag. . .
Citat:
Däremot tror jag att de svårt uppiskade åklagarna kommer att lägga ner mer möda på att få till ett PT, de har ju i princip fått lika mycket stryk som Massi, inget av deras yrkanden gick ju igenom, HR mildrade dessutom gärningen till dråp och plussade på knäppskallerabatten med 4 år, det måste svida som fan för dem.
. . . här finns som du säger, större hopp för att starkt argumentera för att få till ett PT.
Saken med dessa damer är att dom genom hela utredningen visat att dom har svårt att
kontrollera sig i media när dom blivit trängda, dom uppför sig som tjuriga, kaxiga småbarn
och fräser till utan att tänka sig för alls hur det uppfattas. Senare har dom visat, i
uppföljande intervjuver, att dom besitter kapaciteten att lungna sig lite efter ett tag.
Ta tex detta med X-boxen. Idiotiska utalanden i första artikeln mer sansat och genomtänkt i det andra uttalandet. Vad jag funderar är ifall media kan tänkas att få ett mer sansat svar angående
PT efter påsk, vi får väl se.
Citat:
Ursprungligen postat av
larsingvarsfru
I detta program pratar han om familjen, så han är nog upptagen

:
http://www.ur.se/Produkter/173296-Rattskiparna-Thomas-Olsson
Fan, jag följde Reimers råd och drog iväg ett mail med bild och allt men möjligtvis
att Olsson har en liten Micke Berg boende i sig och unga söta jag trots allt har en chans